UFC 300

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Epäilen että Laitweit10:llä ei ole tilillä aivan yhtä paljon rahaa kuin Khabibilla. Jos on jo 40 miljoonaa, niin onnellisuus ei välttämättä kaksinkertaistu saamalla toiset 40 miljoonaa.

Khabib ei varmaankaan ole halukas nolaamaan itseään huonolla esityksellä, joten harjoittelu häntä miellyttävään kuntoon ei ole kovinkaan pieni projekti. Hän ei välttämättä koe sitä vaivan arvoiseksi.

Tuohan on supertähti tuolla lähi-idässä yms. ja kaiken maailman bisnestä päällä. Rahaa on varmasti riittävästi nyt ja jatkossa.

edit. Stallonekin tuossa juuri hylkäsi 100m Bud Light -markkinointitarjouksen. Ei näemmä ole pikkurahasta kiinni. Okei, Stallonella varmaan vielä enemmän rahaa kuin Khabibilla.

Onkos kenellakaan arvauksia kuka ottelee paamatsissa? Nyt Kun USADA on saatu pois tielta siella voisi olla periaatteessa kuka tahansa. Lesnar perinteita kunnioittaen?

Aika pliisuks jäämässä. Ainoa virallinen vyöottelu käydään kiinalaisten naisten välillä. Ei ihan sitä mitä odotin. Toki tuohon vielä joku vyömatsi varmaan tulee..

Veikkaisin että Izzy vs Dricus on vähintäänkin vahva vaihtoehto päämatsiksi. Aika moni toimittaja myös arvuutellut tuota vaihtoehtoa, jos nyt vaan Dricus on ottelukunnossa tuohon mennessä.

Veikkaisin että Izzy vs Dricus on vähintäänkin vahva vaihtoehto päämatsiksi. Aika moni toimittaja myös arvuutellut tuota vaihtoehtoa, jos nyt vaan Dricus on ottelukunnossa tuohon mennessä.
Voi tulla vähän liian aikasin tuo matsi Dricukselle, mutta tuskin kieltäytyy kunniasta, jos matsia hänelle tarjotaan. Edwards vs joku vois olla myös vaihtoehto. Mites Pereira vs Hill? Tuntuu, että tämä eventti ei mennyt Danan suunnitelmien mukaan. 299 kortilla kaks kiinnostavampaa matsia mitä tällä kortilla.

Ehkä jotenkin vielä vaisu kortti, tai sitten mulla oli vähän liian kovat odotukset että olisi tyyliin gsp vs khabib tai muuta yliampuvaa. Pääotteluun toki toivoisi nyt jonkun oikeasti myyvän matsin. Tällä hetkellä eniten olin wow tuosta kayla harrisonista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kaipaisin mm. vanhoja legendoja mukaan esim. Khabib vs GSP/Ferguson/Conor, Conor vs Chandler, Holmin tilalle Ronda/Cyborg, ei Holm imo kuulu edes ppv kortille enää, Ronda vs Tate 2, Aspinall vs Jones/Miocic/Brock Lesnar/kärkinimi, Khamzat vs Costa/Izzy/DDP/kärkinimi, DDP vs Izzy, Ian Machado Garry vs Leon Edwards/Strickland, Masvidal vs Askren 2 olisi kiva nähdä jne.

Ao kuva bongattu facesta ja allekirjoitan kyllä.
1706380681320.jpeg

Islam vs Edwards olis kova

Mää veikkaan, että joku näistä neljästä on päämatsi:
1) Izzy - Dricus
2) Pereira - Izzy (205 vyöstä)
2) Pereira - Hill/Ankalaev
3) Conor - Chandler

Luulen ettei Pereiralla ole tarpeeksi karismaa tai miksi sitä starpoweria kutsutaankaan. Izzy siellä voisi kyllä olla ja hänen mukana Pereira. Khabib-GSP voisi olla mukava, mutta näkisin sen täysin mahdottomana. Kummatkin ovat lopettaneet jo vuosia sitten, GSP kai 6-7 vuotta sitten.

Oma toive olisi Pereira-Ankalaev, mutta eihän sitä varmaan tule vielä.

Voi tulla vähän liian aikasin tuo matsi Dricukselle, mutta tuskin kieltäytyy kunniasta, jos matsia hänelle tarjotaan. Edwards vs joku vois olla myös vaihtoehto. Mites Pereira vs Hill? Tuntuu, että tämä eventti ei mennyt Danan suunnitelmien mukaan. 299 kortilla kaks kiinnostavampaa matsia mitä tällä kortilla.
DDP vs Conor

Mä uskon että toi on jotain mitä kukaan ei edes osaa ennakoida. Vai kuka olisi osannut edes odottaa että Lesnar ottelee UFC200? Mistä sitä tietää vaikka ne hommaa sen tähänkin kortille. Melkeen yhtä todenäköiseltä se tuntuu kun viimeksikin

Suositut

Back
Ylös Bottom