UFC 294: Makhachev vs. Volkanovski 2 (La 21.10.2023 Etihad Arena, Abu Dhabi)

TML

Works for me.
VIP
Liittynyt
3.12.2006
Viestejä
22 716
Ikä
39
Viikonloppuna herkutellaan kun saadaan PPV ihan priima-aikaan katsoa.
Main ja co-main kumpikin kokenut tanssiparien vaihtoa, mutta uudetkin menee varsin näppärästi.

Prelims lauantaina peräti 17:00 ja main 21:00.

1697438068630.png


Fight card

LightweightIslam Makhachev (c)vs.Alexander Volkanovski(a)
MiddleweightKamaru Usmanvs.Khamzat Chimaev(b)
Light HeavyweightMagomed Ankalaevvs.Johnny Walker
MiddleweightIkram Aliskerovvs.Warlley Alves
BantamweightSaid Nurmagomedovvs.Muin Gafurov

(a) For the UFC Lightweight Championship.
(b) UFC Middleweight title eliminator.

Preliminary card (ESPN+)

FlyweightTim Elliottvs.Muhammad Mokaev
LightweightMohammad Yahyavs.Trevor Peek
BantamweightJavid Basharatvs.Victor Henry
MiddleweightAbu Azaitarvs.Sedriques Dumas
LightweightMike Breedenvs.Anshul Jubli
FeatherweightNathaniel Woodvs.Muhammad Naimov
Women's StrawweightVictoria Dudakovavs.Jinh Yu Frey
MiddleweightSharabutdin Magomedovvs.Bruno Silva




View: https://www.youtube.com/watch?v=-kjk34xfZVU
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://www.youtube.com/watch?v=_H6noeAsbwc&ab_channel=DanHardy%7CFullReptile


Mää luulen että Islam ei jätä tällä kertaa matsia tuomareiden käsiin, vaan hakee lopetuksen. Sama veikkaus tähän Usman-Chimaev matsiin. Chimaev hakee jossain vaiheessa kaadon, ja samalla kun Usman yrittää nousta ylös niin Chimaev hyppää selkään ja ottaa kuristuksen. Johnny Walkerin matseista ei kyllä ikinä tiedä mitä tapahtuu, mutta toivottavasti voiton tästä hakee. Mielenkiintoista myös nähdä taas Mokaev kehissä taas astetta kovempaa vastustajaa vastaan.
 
On kyllä mielenkiintoiset main ja co-main. Volk ja Islam tuntevat nyt toisensa ja molemmilla lienee vahva usko, että vievät tämän nimiinsä. Saa nähdä, kumpi on pystynyt tekemään selkeämpiä kehitysakelia pelikirjaansa.

Onko Usman vs Chimaev 3- vai 5-eräinen? 5-eräisessä en usko Chimaevin pysyvän kyydissä, jos Usman selviää alkurynnäköstä. Kolme-eräisessä hankala sanoa. Mielenkiintoinen matsi kyllä tämäkin.
 
On kyllä mielenkiintoiset main ja co-main. Volk ja Islam tuntevat nyt toisensa ja molemmilla lienee vahva usko, että vievät tämän nimiinsä. Saa nähdä, kumpi on pystynyt tekemään selkeämpiä kehitysakelia pelikirjaansa.

Onko Usman vs Chimaev 3- vai 5-eräinen? 5-eräisessä en usko Chimaevin pysyvän kyydissä, jos Usman selviää alkurynnäköstä. Kolme-eräisessä hankala sanoa. Mielenkiintoinen matsi kyllä tämäkin.
Islam oli ekassa matsissa aika vaisu, oliko ollut kipeä tai painonveto persiilleen. Nyt tulee volkille tukkapölly
 
Islam oli ekassa matsissa aika vaisu, oliko ollut kipeä tai painonveto persiilleen. Nyt tulee volkille tukkapölly
Tossa viime matsissa oli 9 tuntia vähemmän aikaa palautua painonvedosta. Itse luulen, että se vaikutti enemmän Islamiin.

"Per UFC Fight Pass, the window between the official weigh ins, and UFC 284's early prelims will only be 24 hours as opposed to the regular 33 hours, giving the fighters 9 hours less to recover from their weight cuts"
 
Upeeta saada nää kaksi(Islam ja Khamzat) taas häkkiin. Toivottavasti hommat saadaan pikapikaa pakettiin ja uutta matsia vielä alkuvuodelle. Khamzatille Strickland ja Islamille vihdoin jotain uutta. Onko se sitten Edwards/Colby vai uusi haastaja 155. Helvetti sentään jos se on taas Oliveira itkemässä kuinka ei huvita ja vähän tarttis enemmän aikaa. Alkuvuoteen mahtuu taas yksi matsi ennenkuin ramadan vetää Islamin sivuun, joten toivottavasti se on jotain uralla eteenpäin vievää. Gaethje, Gamrot, Dariush tai ehkä jopa Poirier.

Mitä itse matseihin tulee, niin comainissa on varmastikin kyse siitä, selviytyykö Usman alun pyörremyrskystä. Khamzat tuskin osaa vieläkään otella järkevästi, vaan lyö heti kaasun pohjaan ja sillä mennään niin kauan, kun bensaa riittää, tai Usman nukkuu.

Oon katsonut nyt moneen kertaan uudestaan Islam-Volk ykkösen. Tiukka matsi, mutta mun mielestä voittajasta ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Volk selviytyi vain paremmin kuin kukaan uskalsi odottaa, joten ihmiset haluaisi palkita siitä miehen voitolla. Valitettavasti niin tämä homma ei toimi. Islam hyytyi loppua kohden ja niinkuin Islamin tiimi sanoi, painonvedosta palautuminen ei onnistunut kuin yleensä. Lähinnä johtuen tuosta lyhyemmästä aikaikkunasta. Tällä kertaa kunto kestää viisi erää. Uskon että Volk tulee alusta alkaen päälle kuin vesikauhunen koira ja yrittää lopettaa matsin ajoissa. Tää pelaa kyllä volkkia vastaan, koska ekassa matsissa Islam yritti onkia potkuilla Volkista reaktioita joihin lyödä vastaan. Nyt sitä ei tarvitse tehdä. Molemmilla riittää varmasti kippi nukuttamaan toisensa, mutta kyllä Volk juoksee joko polveen tai Islamin takakäteen.

BTW en ymmärrä tätä somen ylistystä haastajista jotka tulee matsiin 10pv varoajalla ja mestarin/khamzatin alas polkijoita. Hatunnosto kuuluu ihan kummallekin otteluparin ottelijalle. Kaikki neljä ottelijaa ottelee 10pv varoajalla ja se pitäisi ymmärtää.
 
Upeeta saada nää kaksi(Islam ja Khamzat) taas häkkiin. Toivottavasti hommat saadaan pikapikaa pakettiin ja uutta matsia vielä alkuvuodelle. Khamzatille Strickland ja Islamille vihdoin jotain uutta. Onko se sitten Edwards/Colby vai uusi haastaja 155. Helvetti sentään jos se on taas Oliveira itkemässä kuinka ei huvita ja vähän tarttis enemmän aikaa. Alkuvuoteen mahtuu taas yksi matsi ennenkuin ramadan vetää Islamin sivuun, joten toivottavasti se on jotain uralla eteenpäin vievää. Gaethje, Gamrot, Dariush tai ehkä jopa Poirier.

Mitä itse matseihin tulee, niin comainissa on varmastikin kyse siitä, selviytyykö Usman alun pyörremyrskystä. Khamzat tuskin osaa vieläkään otella järkevästi, vaan lyö heti kaasun pohjaan ja sillä mennään niin kauan, kun bensaa riittää, tai Usman nukkuu.

Oon katsonut nyt moneen kertaan uudestaan Islam-Volk ykkösen. Tiukka matsi, mutta mun mielestä voittajasta ei ole minkäänlaista epäselvyyttä. Volk selviytyi vain paremmin kuin kukaan uskalsi odottaa, joten ihmiset haluaisi palkita siitä miehen voitolla. Valitettavasti niin tämä homma ei toimi. Islam hyytyi loppua kohden ja niinkuin Islamin tiimi sanoi, painonvedosta palautuminen ei onnistunut kuin yleensä. Lähinnä johtuen tuosta lyhyemmästä aikaikkunasta. Tällä kertaa kunto kestää viisi erää. Uskon että Volk tulee alusta alkaen päälle kuin vesikauhunen koira ja yrittää lopettaa matsin ajoissa. Tää pelaa kyllä volkkia vastaan, koska ekassa matsissa Islam yritti onkia potkuilla Volkista reaktioita joihin lyödä vastaan. Nyt sitä ei tarvitse tehdä. Molemmilla riittää varmasti kippi nukuttamaan toisensa, mutta kyllä Volk juoksee joko polveen tai Islamin takakäteen.

BTW en ymmärrä tätä somen ylistystä haastajista jotka tulee matsiin 10pv varoajalla ja mestarin/khamzatin alas polkijoita. Hatunnosto kuuluu ihan kummallekin otteluparin ottelijalle. Kaikki neljä ottelijaa ottelee 10pv varoajalla ja se pitäisi ymmärtää.
Helvetin hyvin sanottu!
Mutta itse en usko nyt kummankaan ottelun menevän täyteen aikaa eli 3 tai 5 erän kuntoja ei tule testiin. Usman pyörtyy ja pääottelusta en vielä tiedä lopettaako Islam otteella vai tyrmääkö. Oliveiran oli sanonut tyrmäävänsä tällä kertaa niin mennään sillä Volkkiakin vastaan.
 
Jotenkin aina jaksaa yllättää nuo Usmanin ja Chandlerin gh gutit. Oikeasta kulmasta kun näkyy niin molemmat on kuin raskaana. Osaako pakkiksen tietäjät kertoa palautuuko noi ajan kanssa, vai voiko olla merkki vuosia sitten vedetystä horkasta?
 
Usman voittaa KO/TKO Rd2.

👊😁
Toki Khamzat on kova, mutta minusta kyllä Usmania pahasti aliarvoidaan, Khamzat tyyli melkeinpä täysin painia ja Usman todella hankala saada mattoon (TD Def 97%) eikä siinä ole onnistunut Colbyn yms (vai kenties 1 kerran)?

Itse veikkaan 2 erää jaksaa Khamzat painaa päälle, mutta sitten alkaa höyry loppumaan ja Usman takoo TKO voiton.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom