Miksi se Khabib-Barboza näytti siltä, miltä se nyt näytti? No siksi, että Barboza oli puhdas pystyukko.Taidettiin puhua siitä miltä matsi tulee näyttämään, eikä siitä miltä se näyttää ennakkoon paperilla.
En usko itse, että kukaan tekee oliveirasta räsynukkea. Uskon jopa, että islam kokee pärjäävänsä pystyssä, mutta coach khabibin ohjeet on varmasti viedä mies tonttiin. Saa nähdä minkälaisella kiireellä tätä tullaan noudattamaan.
Niin sillä en nyt oikein ymmärrä, että mikä logiikka tässä nyt on takana tai millä perusteilla ajatellaan, että Islam pystyisi retuuttamaan Oliveiraa samalla tavalla. En minä edelleenkään sitä poissulje, mutta ei sille kyllä mitään perusteita ennakolta ole.
GSP arvioi, että matsin ratkaisee se, miten hyvin Islam saa matsin häkkiä vasten. Keskellä häkkiä Oliveiralla ei ole hätää matossakaan. Olen samaa mieltä.
E: Barboza joutui häkkiä vasten sen takia, koska joutui koko ajan pakittelemaan reunoja pitkin yrittäessään välttää td:t. Oliveiralla ei ole ainakaan tätä ongelmaa, että helpottaisi koko ajan itse Islamin työtä saada hänet häkille.