Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en edes tiedä mikä mua riivaa Nunesissa, jostain syystä en vaan oo ikinä pitänyt sen persoonasta. Toki, en pidä melkeinpä kenestäkään brasilialaisesta ottelijastaMistä syystä jengillä on noin vahvoja negatiivisia fiiliksiä Nunesista? Tässäkin ketjussa esimerkkejä. Siksikö, että se on lesbo?
Pena pärjäisi Askrenineen verrattuna paremmin Jake Paulia vsOn tuo Pena kyllä sitkeä nainen. Taidollisesti ainakin pystyottelussa ja pystypainissa Nunes on valovuoden edellä, mutta sitkeästi tuo taistelee aina vaan ja kerää itsensä kanveesilta kerta toisensa jälkeen ylös. Oli vielä lähellä saada lukonkin.
Oon kyllä ihan tyytyväinen Nunesin voitosta, kun on sen ottelemista paljon mukavampi katsoa. Pena kun lähtee tosissaan kauhomaan, niin Ben Askren ei enää tunnukaan teknisesti niin huonolta boksaajalta.
Ainakaan itellä ei johdu seksuaalisuudesta.Mistä syystä jengillä on noin vahvoja negatiivisia fiiliksiä Nunesista? Tässäkin ketjussa esimerkkejä. Siksikö, että se on lesbo?
Ainut asia mistä pidän Nunenista on se, että se on lesbo.Mistä syystä jengillä on noin vahvoja negatiivisia fiiliksiä Nunesista? Tässäkin ketjussa esimerkkejä. Siksikö, että se on lesbo?
Mites Ana Maria, Alexis Davis, Sarah D'Alelio tai Cat Zingano? Nunes on ottanut Penan lisäksi kaikilta noilta naisilta todella pahasti kuokkaan.Ottaen huomioon että kyseinen nainen on kuitenkin murjonut kaikki muut naiset helposti.
Noista naisista en tiedä, en ole nähnyt noita matseja. Mutta sen jälkeen on kaatunut, Tate, 2x Shevchenko, Ronda, Cyborg, Randamie ja jotain muita vielä päälle melko dominoivasti.Mites Ana Maria, Alexis Davis, Sarah D'Alelio tai Cat Zingano? Nunes on ottanut Penan lisäksi kaikilta noilta naisilta todella pahasti kuokkaan.
Shevcenho on ihan kirittävän matkan päässä, harmi että pistetuomarit katto kyseisten henkilöiden ottelut selvästi humalassa ja laittoivat Nunesin voittajaksiNunes naisten goatti, ketään ei edes lähellä