UFC 274: Oliveira vs. Gaethje (La 7.5.2022 Footprint Center, Phoenix, Arizona)

TML

Works for me.
VIP
Liittynyt
3.12.2006
Viestejä
22 716
Ikä
39
No niin, viikonloppuna aika tiukkaa matsia tarjolla.

Early prelims la-su yönä 00:30, prelims 03:00 ja main 05:00.

1651477481316.png


Main card

LightweightCharles Oliveira (c)vs.Justin Gaethje(a)
Women's StrawweightRose Namajunas (c)vs.Carla Esparza(b)
LightweightMichael Chandlervs.Tony Ferguson
Light HeavyweightMaurício Ruavs.Ovince Saint Preux
LightweightDonald Cerronevs.Joe Lauzon

(a) For the UFC Lightweight Championship
(b) For the UFC Women's Strawweight Championship

Preliminary card (ESPN / ESPN+)


Early preliminary card (ESPN+ / UFC Fight Pass)

WelterweightFrancisco Trinaldovs.Danny Roberts
Women's FlyweightTracy Cortezvs.Melissa Gatto
FlyweightKleydson Rodriguesvs.C.J. Vergara
Women's StrawweightAriane Carnelossivs.Lupita Godinez
BantamweightJourney Newsonvs.Fernie Garcia


View: https://www.youtube.com/watch?v=kTRmZtG2-2Q



View: https://www.youtube.com/watch?v=axf2oJLMLfE



View: https://www.youtube.com/watch?v=aQTXgRo_lKU



 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JES, JES, JESSSSSS!

Gaethje on liikaa Oliveiralle, koska susitsu ei vaan toimi. Ennenku joku nostaa Khabibin triangelin, se oli saatana samboa! Oliveira on lyötävissä ja Gaethje lyö lujjjaa. Jos ottelu venyy niin quitter Charles itkee viimeistään neljännessä kun pohkeet on hakattu alta.

Tony-Chandler on vaan surullista, miksei Tonyä nostettu ottelemaan näiden Comboyn, Millerin ja Guidan tyylisten herrojen kanssa. Chandler on aivan liian nopea ja räjähtävä. Toivottavasti Tony nukkuu kerrasta, eikä taas hakata kolmea erää kuin pinjataa.

"Im the best" Rose pistää klinikan pystyyn. Siellä on muuten taas Wittmanilla täys työpäivä. Siinä on kyllä seppien seppä ja kirkkaasti paras valmentaja tällä hetkellä.
 
JES, JES, JESSSSSS!

Gaethje on liikaa Oliveiralle, koska susitsu ei vaan toimi. Ennenku joku nostaa Khabibin triangelin, se oli saatana samboa! Oliveira on lyötävissä ja Gaethje lyö lujjjaa. Jos ottelu venyy niin quitter Charles itkee viimeistään neljännessä kun pohkeet on hakattu alta.

Tony-Chandler on vaan surullista, miksei Tonyä nostettu ottelemaan näiden Comboyn, Millerin ja Guidan tyylisten herrojen kanssa. Chandler on aivan liian nopea ja räjähtävä. Toivottavasti Tony nukkuu kerrasta, eikä taas hakata kolmea erää kuin pinjataa.

"Im the best" Rose pistää klinikan pystyyn. Siellä on muuten taas Wittmanilla täys työpäivä. Siinä on kyllä seppien seppä ja kirkkaasti paras valmentaja tällä hetkellä.
Gaethje on tyhmä ottelija, näki hyvin Chandleria vs. Oliveira luisuu kovien lyöntien alta ja kun paketti kaatuu häkin lattialle niin jonkun lopetuksen hän kaivaa.
 
Gaethje on tyhmä ottelija, näki hyvin Chandleria vs. Oliveira luisuu kovien lyöntien alta ja kun paketti kaatuu häkin lattialle niin jonkun lopetuksen hän kaivaa.
Nyt oli kyllä sellainen lause, että pakko kysyä onko siellä vielä Mäkisen Tero kirjoittelemassa vai joku ulkomaan agentti esittämässä google translaten kanssa?
 
Chandler matsi on kyllä huono esimerkki. Tuohon matsiin lähti molemmat viihde edellä stand and bang taktiikalla. Teki hyvää kummankin uralle, muttei sipulille.

Vaikka Gaethje on helppo lokeroida lihapää brawleriksi ensivilkaisulla niin kyllä siellö käy taskulaskin aika paljon kovempaa kun monella muulla. Mattopeli on toki täysin olematon ja siihen tää voi kaatuakin. Kannattaa katsoa hardyn breakdown tästä matsista, kyllä Gaethjellä on ihan selkeä method for madness.
 
Kannattaa tosiaan kattoa toi Hardyn analyysi Oliveira-Gaethje matsista. Todella mielenkiintoinen ottelupari kyllä!
Jos Oliveira voittaa, niin uskon että se tapahtuu jollain subilla.
Jos taas Gaethje voittaa, niin 4-5 erässä TKO tai ehkä sitten mennään jopa pisteille.
 
Chandler matsi on kyllä huono esimerkki. Tuohon matsiin lähti molemmat viihde edellä stand and bang taktiikalla. Teki hyvää kummankin uralle, muttei sipulille.

Vaikka Gaethje on helppo lokeroida lihapää brawleriksi ensivilkaisulla niin kyllä siellö käy taskulaskin aika paljon kovempaa kun monella muulla. Mattopeli on toki täysin olematon ja siihen tää voi kaatuakin. Kannattaa katsoa hardyn breakdown tästä matsista, kyllä Gaethjellä on ihan selkeä method for madness.

Muistaakseni Tony Ferguson matsi oli hyvä esimerkki siitä, että Justinkin osaa ottaa fiksummin, etenkin kun panokset ovat kovat (taisi tuolloin olla panoksena paikka mestaruusotteluun).
 
Nyt oli kyllä sellainen lause, että pakko kysyä onko siellä vielä Mäkisen Tero kirjoittelemassa vai joku ulkomaan agentti esittämässä google translaten kanssa?
2 ukkoa ketkä on taitavia hakkasi toisiaan 5 erää vuorotellen päähän aivovammafightissa. Ja "amatöörifanit" hurraavat kun sota.
Oliveira niputtaa Gaethjen. Oliveiralla ei ole Khabibin haamua harteillaan, vaikkakin muita tappioita mutta kejittynyt ja kasvanut mestarimieheksi. Toki hänkin joskus kopinmottaa, Chandlerinkin kanssa oli 1.erä syvissä vesissä.
 
Olen jo useamman kerran peräkköin veikannut Oliveiran tappiota, että oliskohan nyt sen aika.. Fergusonin matsia en edes katso, se tulee olemaan väkivaltaa.
 
Olen jo useamman kerran peräkköin veikannut Oliveiran tappiota, että oliskohan nyt sen aika.. Fergusonin matsia en edes katso, se tulee olemaan väkivaltaa.
Pakko sanoa, että Ferguson on onnistunut menemään mun ihon alle jo sieltä tuf-ajoilta asti ja jokseenkin jatkanut samanlaisena päänaukojana, joten katson tuon ottelun ilolla :D
 
Pakko sanoa, että Ferguson on onnistunut menemään mun ihon alle jo sieltä tuf-ajoilta asti ja jokseenkin jatkanut samanlaisena päänaukojana, joten katson tuon ottelun ilolla :D
Ymmärrän. Omasta mielestä se ei näihin karkeloihin enää ole kuulunut muutamaan otteluun. Mut mikä minä olen sanomaan ☺
 
Ymmärrän. Omasta mielestä se ei näihin karkeloihin enää ole kuulunut muutamaan otteluun. Mut mikä minä olen sanomaan ☺
Joo siis samaa mieltä. Pahalta missmatchilta tämä ainakin ennakkoon näyttää ja kun vielä tiedetään, miten kova pää Tonylla on, niin voi tulla rumaa jälkeä.
 
Osuuko nämä rekat kenelläkään koskaan, vai meneekö aina kansanterveydelle?
Välillä joo mutta tosi harvoin ehkä 1:1000 jos on viel noin monta kohdetta samal lapul. Itel sääntö et max kaks kohdetta/lappu mut yleensä sinkku muotoina niin voitto sauma paras
 

Suositut

Back
Ylös Bottom