Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, oli sen verran heikko esitys, että itse jälkilähetyksenä vaihdoin parin minuutin kuuntelun jälkeen originaali jenkkiselostukseen.Kuka helv...i oli Viaplayllä suomeksi "pääselostaja" UFC268? . Oli kyl niin kujalla, lääkärit jo häkissä kun Edgar oli pihalla niin meidän "asiantuntija" miettii "oliko se nyt siinä". Katselin vasta nyt uusintoja suomeksi, ei saakeli että oli hirveetä.
No juu, just juttelin tossa että välillä jopa erä kuumimmillaan niin selostaja horisee mitä tapahtui vuosia sitten Imatralla amatöörikisoissa.. On kyllä surkiaaEi tuu suomeksi kuunneltua kun aina stnat hölöttävät erätauolla kulman kommenttien ja ohjeiden päälle. Mielenkiintoisinta kuultavaa ottelussa olis juurikin nuo.
Joo siellä hän kähisi.. Joskus muistaisin nyrkkeilyä selostaneen tän äänen. Yksi Höyry-Häyrinen piisaa. RIPTämä Markkanen näyttää olevan freelancer-selostaja, joka selostaa omien sanojensa mukaan tunnelmatakuulla lajia kuin lajia.Tässä linkki selostajan twitter-tiliin:
Mä en ymmärrä, että miten helvetissä kakkos erä ei ollut vähintään 10-8 Usmanille!? Hallitsi pystyä läpi erän, kaks knockdownia ja lopetti erän dominoivassa positiossa kun Colby löhös kilpikonnassa keräillen itteensä. Joku järki tuomarointiin kun toi nähään samanarvoisena kuin 4 tai 5 erä Colbylle.Kahdesta ekasta erästä(Usmanille 10-9) sekä neljännes (Covingtonille 10-9) kaikki tuomarit samaa mieltä. Itse olen Dave Tirellin kannalla. 3 ekaa Usman, 4-5 Covington.Jos 5.erä ois ollut myös Clearyn ja D'amaton lapussa Covingtonille, ei olisi siltikään mestaruus vaihtunut. Aatteita?
Kahdesta ekasta erästä(Usmanille 10-9) sekä neljännes (Covingtonille 10-9) kaikki tuomarit samaa mieltä. Itse olen Dave Tirellin kannalla. 3 ekaa Usman, 4-5 Covington.Jos 5.erä ois ollut myös Clearyn ja D'amaton lapussa Covingtonille, ei olisi siltikään mestaruus vaihtunut. Aatteita?
Kamaru Usman def. Colby Covington :: UFC 268 :: MMA Decisions
mmadecisions.com
Eipä niitä 10-8 eriä hevin anneta. Toisaalta Chandlerilta ois joku domari voinu ottaa pinnan pois suoraan silmäsohaisusta.Mä en ymmärrä, että miten helvetissä kakkos erä ei ollut vähintään 10-8 Usmanille!? Hallitsi pystyä läpi erän, kaks knockdownia ja lopetti erän dominoivassa positiossa kun Colby löhös kilpikonnassa keräillen itteensä. Joku järki tuomarointiin kun toi nähään samanarvoisena kuin 4 tai 5 erä Colbylle.
Oisko viime vuoden puolella ollu aika isotki puheet Danalta, kun 10-8 eriä lenteli väkisin makaamisella, ilman suurempaa damagea, position vaihtelua tai lopetusyrityksiä. Varmaan nyt linjaa vähän tiukennettu, ja todennäköisesti koko erän kestävä dominointi voi saattaa 10-8 tuloskorttiin.Eipä niitä 10-8 eriä hevin anneta. Toisaalta Chandlerilta ois joku domari voinu ottaa pinnan pois suoraan silmäsohaisusta.
Gaethje vs Chandler oli myös 10-9 kaikki vaikka se uppari ja lattiaan lento ois voinu olla 10-8 erä.
Loppumaton cardio.. ehkä ennemminkin vapaaottelijaksi kova kestävyys. Colby ei ole kovin lihaksikas, joten sillä helpommin on kova cardio. Usman taas on aika lihaksikas ja rasvaton, se yhdistettynä kovaan kestävyyskuntoon herättää epäilykset dopingista.Huvittaa jotenkin tuo Colby huutelemassa Eposta, kun kaveri tunnetaan loppumattomasta cardiostaan.