UFC 268: Usman vs. Covington 2 (La 6.11.2021 Madison Square Garden, New York)

Oon 100% team colby. Vähän kyllä hirvittää, onko panostanut riittävästi pystyn kehittämiseen🤔

Roselta salettiin luvassa taas teknisesti aivan upeeta pystyä. Go Rose💪💪💪
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Usman vs Covington on tosiaan herkullinen matsi vaikka Colbyn voiton mahdollisuus hirvittaa. Toivottavasti Kamaru hoitaa homman kotiin. Muutkin matsit on tosi mielenkiintoisia. Potentiaalisesti vuoden paras kortti.
 
Laitoin Colbylle rahat. Hieno mies.
 
Colbyn stickistä putosi odotetusti trump pois, mutta tilalle tuli first responders väen nuoleskelu. Pressissä pöydällä oli paikallisten poliisien ja palokunnan lippikset. Aika väsynyttä tuo roolin vetäminen. Lähinnä kuvastaa inhottavasti mihin laji on menossa. Missähän vaiheessa joku ottelijoista kiikuttaa manageriaan kokoajan mukana länkyttämässä niinku pellepainin puolella tehdään.
 
Luulen, että Weili ja Usman vie.

Weili jabittaa enemmän ja jännittää vähemmän, kuin viimeksi.
Usman on kehittynyt ehkä enempi näistä herroista.
 
Tässä Usman VS Colby uusinnassa on vähän jotain samaa kuin Jones VS Gustaffson matsissa.

Parhaat meriitit Colbyllä ja Gussella uusintaan oli juurikin edellisen kohtaamisen tasaväkisyys.

Colby on edellisen matsin jälkeen voittanut 2 ottelun tappioputkessa olleen Woodleyn, joka tämän jälkeen hävisi 2 seuraavaa, lähti nyrkkeilemään tubettajaa vastaan ja hävisi senkin (Myönnän kyllä että ei ne vastustajatkaan mitään helppoja ollut, mutta sanon senkin että ei Woodley näyttänyt "hyvältä" kuin ehkä Luque matsissa jossa mies lopetettiin. Colbyllä ei myöskään ole yhtään voittoa nykyisistä top10 ottelijoista.
Gusse joutui menemään pitemmän kaavan kautta, lopetti Manuwan mutta sitten ottikin 2 tappiota(cormier&Rumble) ja tämän jälkeen palasi voittokantaan ottamalla Janin ja Teixeiran päänahan (nykyään näitä oltaisiin arvostettu korkeammalle kuin silloin, mutta sinä aikana kun ottelut tapahtuivat kummallakin oli vain 1 ottelun voitto"putki" takana)

En vain näe mitään keinoja millä Colby tämän matsin voi viedä. Usmanilla ei ole mitään selkeitä heikkouksia mihin voi tarttua ja uskon että nopeasti kehittyvä pysty ja etukäden suora pistää Colbyn taas juoksemaan jonnekkin häpeämään. Laitan kivitalon Usmanille, saa tulla pilkkaamaan jos menee vituiksi.

Ainut pikkuriikkinen pelko takaraivossa on Usmanin puheet paskoista polvista, mutta silti kivitalo.
 
Taidan itse heittää ilmoille Usman, Weili ja Chandler.
 
Colby, Rose, Gaethje sekä Vera!

Gaethje Chandler ottelun pitäisi olla ainakin tykitystä, molemmat sano että joko tyrmää tai tulee itse tyrmätyksi.
 
Colbyn stickistä putosi odotetusti trump pois, mutta tilalle tuli first responders väen nuoleskelu. Pressissä pöydällä oli paikallisten poliisien ja palokunnan lippikset. Aika väsynyttä tuo roolin vetäminen. Lähinnä kuvastaa inhottavasti mihin laji on menossa. Missähän vaiheessa joku ottelijoista kiikuttaa manageriaan kokoajan mukana länkyttämässä niinku pellepainin puolella tehdään.
Trump fanit myös kannattavat first responders väkeä, joten ei tossa mitään ihmeellistä, perus jenkkishowta. Parempi noin kuin joku mitään tunteita herättävä harmaa seinäruusu.
 
Parempi noin kuin joku mitään tunteita herättävä harmaa seinäruusu.
Vaikka tässä uhmaankin valtaosaa kuluttajista, niin mulle tää on urheilua. Kaikki minua kiinnostava tapahtuu häkissä. Sielläkin voi olla viihdyttävä. Nää muka hauskat pressihessut ei vois vähempää kiinnostaa, varsinkaan jossei ne ole viihdyttäviä häkissä. Colbyn taktiikka pressissä oli vain huutaa kovempaa kuin muut. Toivottavasti Usman murtaa tällä kertaa leuan niin, ettei tarvi enää huutaa.

Kovasti pidän Gaethjestä, mutta vähän turhan paljon louskuu senkin leuat nyt. Tietysti Islam näyttää peilissä jo vilkkua, että kai tuo kokee haastajan asemansa uhatuksi. Toivottavasti hoitaa Chandlerin nopeasti ilman damagea niin voidaan heittää pikana Gaethje-Islam samalle kortille Oliveira-Poirierin kanssa. Gaethje ohitusoikeus varamieheksi mestaruusmatsiin.
 
Miten Green on noin iso suosikki Iaquintaa vastaan? Alilla parin vuoden tauko, mut ei noiden kertoimien kyllä siltikään mielestäni pitäis olla noin epätasasia.
 
Niin paljon kuin olisi tehnyt mieli veikata Colbya, niin päätin jättää sen matsin rauhaan, mutta laitoin pienen lottorivin Namajunas-Chandler-Quarantillo-Vera-Michailidis-Vergara. Sillä saa jo maksettua muutaman laskun ja jää vielä kalja- ja karkkirahaakin. :D Saa nähdä mitä ylläreitä siellä on tällä kertaa luvassa.
 
Back
Ylös Bottom