UFC 257: Poirier vs. McGregor 2 (Su 24.1.2021 UFC Fight Island, Abu Dhabi)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin siinä uskossa, että PPV:t tulisi Fight Passiin 48h myöhemmin.
Nyt löysin Fight Pass UKK:n missä lukee että tulisi vasta noin kuukauden päästä? Onko tosiaan näin, jollain kokemusta?
Harkitsin tässä vakavasti 48h uutispimentoa, ja katsoisin kortin vasta tiistaina Fight Passista kun se löytyy muutenkin. Ilmeisesti ei sitten onnistuisikaan näin...

Onkohan Conorilla sopparissa maininta että hänen PPV on lisämaksullinen ympäri maailman. Erikoista jos Viaplayn oma ratkaisu ja vielä näin myöhässä
UFC veloittaa Conor kortin lähetysoikeuksista extraa ja on Viaplayn asia miettiä miten tuon lisäkustannuksen hoitavat.

Miks katotte viaplaylta kun on striimien valtakausi?
Siis mulla on viaplay ja ei vaan oo ees välähtänyt mieleen(edes silloin kuin yleisimmät streamit on nuri)
että se osaisi näitä näyttää :)
Pervo kortti 01-07/08 käydä kattelee :( toisaalta jos pelkät mainit kattoisi niin 05 ois jo heräämisajan puolella.
Laitoin jotain Conorille kiinni, perkele kun on nyt katellut videoilta ukon olemusta niin "vastustajaa 3lla" kelpais oli siellä melkein
kukavaan top ukko.

Hieno alku vuodelle kyllä, keskiviikon kortti oikein rakasteli sielua iltapäivästä-nukkumiseen ajoituksellaan :)

Olin siinä uskossa, että PPV:t tulisi Fight Passiin 48h myöhemmin.
Nyt löysin Fight Pass UKK:n missä lukee että tulisi vasta noin kuukauden päästä? Onko tosiaan näin, jollain kokemusta?
Harkitsin tässä vakavasti 48h uutispimentoa, ja katsoisin kortin vasta tiistaina Fight Passista kun se löytyy muutenkin. Ilmeisesti ei sitten onnistuisikaan näin...
watchwrestling.in ja ripple.is on toimittanut toistaiseksi, aiemmin myös crackstreams (mutta eilen kyseli rekisteröitymistä :/ [sekin ilmaista tosin])

Onks kellään muulla tullut mieleen noista Conorin prilleistä et niis on saletist jokkut kamerat :LOL:

Liitteet

• Conor2021.png
    Conor2021.png
    423,1 KB · Katsottu: 126
Miks katotte viaplaylta kun on striimien valtakausi?
Siis mulla on viaplay ja ei vaan oo ees välähtänyt mieleen(edes silloin kuin yleisimmät streamit on nuri)
että se osaisi näitä näyttää :)
Tämä oli kyllä hämmentävä kommentti. Maksat Viplaysta mutta et kuitenkaan käytä sitä? Itse en kyllä ymmärrä miksi katsoisin jostain muusta striimistä kuin siitä mistä olen maksanut.

Tämä oli kyllä hämmentävä kommentti. Maksat Viplaysta mutta et kuitenkaan käytä sitä? Itse en kyllä ymmärrä miksi katsoisin jostain muusta striimistä kuin siitä mistä olen maksanut.
Joo en oo vielä kertaakaan osannut mieltää että sieltä näkisi näitä eventtejä. En onneksi itse maksa suoratoistoista.
+Johan jengi täällä valitteli ettei näy matsit sieltä sitten kuitenkaan aina?
Jos maksaisin itse viaplaysta, niin en käyttäisi sitä minkäänhintaisena.(saahan sieltä esim. leffoja ostella tai vuokrata, mutta mieluumin mä kirjoitan
"watch x online" googleen, kuin maksan suoratoiston sisäisestä materiaalista.

Joo en oo vielä kertaakaan osannut mieltää että sieltä näkisi näitä eventtejä. En onneksi itse maksa suoratoistoista.
+Johan jengi täällä valitteli ettei näy matsit sieltä sitten kuitenkaan aina?
Jos maksaisin itse viaplaysta, niin en käyttäisi sitä minkäänhintaisena.(saahan sieltä esim. leffoja ostella tai vuokrata, mutta mieluumin mä kirjoitan
"watch x online" googleen, kuin maksan suoratoiston sisäisestä materiaalista.
Ok. Itse kyllä ihan mielelläni maksan Viaplaysta. Toki katson sieltä muutakin urheilua. Sen lisäksi minulla on Fight Pass josta katson pääasiassa prelit. Hyvä kombo ja vain 40 euroa kuukaudessa. Tämä PPV-touhu toki on syvältä enkä todellakaan sitä aio maksaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom