Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
UFC veloittaa Conor kortin lähetysoikeuksista extraa ja on Viaplayn asia miettiä miten tuon lisäkustannuksen hoitavat.Onkohan Conorilla sopparissa maininta että hänen PPV on lisämaksullinen ympäri maailman. Erikoista jos Viaplayn oma ratkaisu ja vielä näin myöhässä
watchwrestling.in ja ripple.is on toimittanut toistaiseksi, aiemmin myös crackstreams (mutta eilen kyseli rekisteröitymistä :/ [sekin ilmaista tosin])Olin siinä uskossa, että PPV:t tulisi Fight Passiin 48h myöhemmin.
Nyt löysin Fight Pass UKK:n missä lukee että tulisi vasta noin kuukauden päästä? Onko tosiaan näin, jollain kokemusta?
Harkitsin tässä vakavasti 48h uutispimentoa, ja katsoisin kortin vasta tiistaina Fight Passista kun se löytyy muutenkin. Ilmeisesti ei sitten onnistuisikaan näin...
Oho, ovat anteliaalla tuulella.Juu viaplay näyttää myös for free
Meinaakko että Axl Smith model?Onks kellään muulla tullut mieleen noista Conorin prilleistä et niis on saletist jokkut kamerat
Tämä oli kyllä hämmentävä kommentti. Maksat Viplaysta mutta et kuitenkaan käytä sitä? Itse en kyllä ymmärrä miksi katsoisin jostain muusta striimistä kuin siitä mistä olen maksanut.Miks katotte viaplaylta kun on striimien valtakausi?
Siis mulla on viaplay ja ei vaan oo ees välähtänyt mieleen(edes silloin kuin yleisimmät streamit on nuri)
että se osaisi näitä näyttää
Joo en oo vielä kertaakaan osannut mieltää että sieltä näkisi näitä eventtejä. En onneksi itse maksa suoratoistoista.Tämä oli kyllä hämmentävä kommentti. Maksat Viplaysta mutta et kuitenkaan käytä sitä? Itse en kyllä ymmärrä miksi katsoisin jostain muusta striimistä kuin siitä mistä olen maksanut.
Ok. Itse kyllä ihan mielelläni maksan Viaplaysta. Toki katson sieltä muutakin urheilua. Sen lisäksi minulla on Fight Pass josta katson pääasiassa prelit. Hyvä kombo ja vain 40 euroa kuukaudessa. Tämä PPV-touhu toki on syvältä enkä todellakaan sitä aio maksaa.Joo en oo vielä kertaakaan osannut mieltää että sieltä näkisi näitä eventtejä. En onneksi itse maksa suoratoistoista.
+Johan jengi täällä valitteli ettei näy matsit sieltä sitten kuitenkaan aina?
Jos maksaisin itse viaplaysta, niin en käyttäisi sitä minkäänhintaisena.(saahan sieltä esim. leffoja ostella tai vuokrata, mutta mieluumin mä kirjoitan
"watch x online" googleen, kuin maksan suoratoiston sisäisestä materiaalista.
Mjaa-a. Päätelkööt kukin itse, 0:45 jos timestamp ei toimi suoraan:Conor McGregor's Coach 'Accidentally Reveals' Training Secrets, Asks For Video To Be Deleted
Conor McGregor's coach John Kavanagh might have let slip in an interview with Ariel Helwani.www.google.com
Näinköhän vaan mindgames.
Game plan? Probably punch Poirier in the face. Worked once.