Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muttei kyl tarpeeks kova. Kyl Khabib sen nuijii matossa.
Tätä matsia en olis kyl uskonut näin yksipuoliseksi pieksennäksi.
Ei ole tullut kovinkaan selville esille MMA tasolla se painin taso, veikkaan että ei riitä ollenkaan vaan käy matsin selältään. Olisin nähnyt mielummin Tony VS Khabib matsin koska uskoisin että olisi ollut mielenkiintoisempi ottelu mutta näillä mennään nytten.
Itselleni jäi kyllä hieman sama fiilis matsista, mutta kovan voiton otti Gaethje silti. En kuitenkaan millään näe Gaethjea ottamassa voittoa Khabibista.Gajethe ja Ferguson tarjoili sit lauantai-illan nakkikioskimyllyt taistellen siitä kummalla paskempi liike, hitaammat refleksit ja kumpi pystyy naamallaan imuroimaan enemmän vastustajan hitaita koukkuja. Tässä gajethe oli niukasti parempi sillä betonijalat oli valettuna octagoniin ja silmät ristilyöntitilanteissa oikeaoppisesti kiinni sivukoukkuja heittäessään.
Oli nousemassa pystyyn kyllä mutta hetken aikaa ainakin on melkeinpä naama vasten mattoa eikä yritä puolustautua että ei toi nyt mikää huonoin keskeytys ole.
Kyllähän kaikkein loogisin jatko 70,3-kiloisiin on Khabib vs. Gaethje ja Conor vs. Ferguson ja näistä voittajat vastakkain. Tästä tulisi kolme sekä laadukasta että rahakasta matsia. Tai neljä jos kävisi niin että Conor häviäisi Fergusonille, jolloin hän voisi sitten ottaa joko Gaethjea tai epätodennäköisemmin Khabibia vastaan, jos Khabibkin olisi hävinnyt.
Jos joku ottaa osumia tolpillaa ja älyissään, niin hankalapa sitä olisi rajata säännöillä pois. Itse en näe tuossa Cruzin häviössä mitään epäselvää. Hänhän otti tusinan verran iskuja päähän kykenemättä suojaamaan.Eikai tuo maailman huonoin keskeytys ollut mutta huono kuitenkin Itse vaan olen pitkään ollut näitä täytyy suojella ottelijoita jos kaveri pikkasen tipahtaa vastaan. Mutta Ferguson saa ottaa pystyssä turpaan ja pahasti melkein 5 erää kun kaverilla on niin kova leuka. Kumman terveys oli oikeasti enemmän vaarassa matseissaan?
Harmi että loogisuus ei tunnu olevan se tyyli millä näitä päätöksiä tunnutaan tehtävän tuolla UFC:n suunnalla.