UFC 248: Adesanya vs. Romero (La 7.3.2020 Las Vegas / Paradise, Nevada)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Adesanyallaa ei ole mitään syytä puskee päälle koska Romero lyö niin saatanan lujaa ja Romerolle ei ole mitään syytä puskee päälle koska muuten loppuu tankki. Eli toisin sanoen todella huono match up.

45-45 ja vyö avoimeksi. Nää heebot hakeen vauhtia top10:en ulkopuolelta, jos sen jälkeen maistuisi otteleminen enemmän. Ihan absurdi matsi ennakko-odotuksiin nähden. Jos adesanya halusi ppv staraksi niin näillä otteilla ei kyllä myynnit lisäänny.

Ei mitään järkee syyttää adesanyaa matsista jossa vastustaja pelaa tällä tavalla. Romero ryntäili pari kertaa mutta muuten teki 25min counttereita.

Ei mitään järkee syyttää adesanyaa matsista jossa vastustaja pelaa tällä tavalla. Romero ryntäili pari kertaa mutta muuten teki 25min counttereita.

Ei mitään syyttelyä, mutta jos ostaa ppv:n tietää ettei adesanyaan kannata satsata. Samaa shittiä kuin woodleykin. Toisinaan nukahtaa vain yleisö.

Costalla oli eri meiningit romero matsissa :) Toiset uskaltaa, toiset ei.

Ei mitään syyttelyä, mutta jos ostaa ppv:n tietää ettei adesanyaan kannata satsata. Samaa shittiä kuin woodleykin. Toisinaan nukahtaa vain yleisö.

Costalla oli eri meiningit romero matsissa :) Toiset uskaltaa, toiset ei.
No tuolla tuli tänään Heleniuksen nyrkkeily matsi niille jotka haluu kattoo kun kaksi kaveria seisoo paikallaan ja hakkaa toisiaan, tämä oli ilmeisesti Romeron toive, että Adesanya vaan vaihtais iskuja.

Mun pointti on se, että jos adesanya etukäteen jo tiesi ettei aio edes yrittää romeron kanssa matsatessa niin miksi edes sitten pyytää sitä romero matsia? Naiset co main:ssa laittoivat itsensä likoon. Costa ja whittaker molemmat edes yrittitävät romero matseissa. Whittaker kahteen kertaan.

Kyl mä haen viihdettä, jos maksan ppv:sta. PPV:n ostajat maksoi tosta 65$. Tuskin moni toista kertaa adesanyan korttia ostaa tän suorituksen jälkeen.

Mun pointti on se, että jos adesanya etukäteen jo tiesi ettei aio edes yrittää romeron kanssa matsatessa niin miksi edes sitten pyytää sitä romero matsia? Naiset co main:ssa laittoivat itsensä likoon. Costa ja whittaker molemmat edes yrittitävät romero matseissa. Whittaker kahteen kertaan.

Kyl mä haen viihdettä, jos maksan ppv:sta. PPV:n ostajat maksoi tosta 65$. Tuskin moni toista kertaa adesanyan korttia ostaa tän suorituksen jälkeen.
Eiköhän ihmiset ostanu ton sen takia että se oli Adesanya vs Romero eikä sen takia että se oli Adesanya. Ja jotkut jopa saattoivat ostaa sen pelkästään Romeron takia. Mutta mun pointti oli edelleen sitä että Romero ei tehnyt yhtään mitään. Ihan turha vertailla toisiin matseihin jossa toiset pelaa agressiivisesti Romeroa vastaan jos Romero seisoo koko matsin paikallaan. Ja se vanha vitsaus mestaruusmatseis on se että mestaruusvyö pitää voittaa jos sen haluaa itselleen.

Romero on haastaja joten on hänen tehtävänsä yrittää ottaa vyö. Lisäksi vielä vähemmän ulottuva joten ei voi odottaa että saa iskuja seisomalla potkuetäisyydellä. Toki sen ymmärtää että adesanyan kaltaista counteroijaa vastaan ei tee mieli tehdä alotteita. Mutta silti.

Adesanya kuitenkin otti koko ajan kontaktia ja oli selvästi aktiivisempi, joten ansaitsi voiton.. Ei tämä mun mielestä edes ollut niin paska tai passiivinen matsi, säännöllisesti oli vaarallisia tilanteita. Kumpikin niin vaarallisia ukkoja että helposti menee tollaseksi. Ekan erän alku sitä paitsi oli vitun siisti kun romero vain jäi seisomaan.

Yleisön buuaukset rasautti. Vittu mitä peeloja nuo jenkit. Ja mirgliotta lampaana komppaa, ei saatana.

Ensin nähtiin yksi kaikkien aikojen parhaista mestaruudmatseista, ja sitten yksi kaikkien aikojen huonoimmista.

Oikeasti jos olisi ihan pakko pisteyttää, niin Romero 1, 2 ja 5. Mutta jos vaan mahdollista, niin, erät yksi ja kaksi 10-10, erät 3 ja 4 Izzylle ja vitonen Romerolle.

Mutta kuraahan tuo oli. Välillä matseissa käy näin, mutta on silti vaikea myydä mestaria, jos sama meno jatkuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom