Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään järkee syyttää adesanyaa matsista jossa vastustaja pelaa tällä tavalla. Romero ryntäili pari kertaa mutta muuten teki 25min counttereita.
Romero on ikuinen kakkonen koska ei ikina ota riskeja. Eikohan ne tittelimatsit ole tassa, ensi kuussa 43v vanha.
No tuolla tuli tänään Heleniuksen nyrkkeily matsi niille jotka haluu kattoo kun kaksi kaveria seisoo paikallaan ja hakkaa toisiaan, tämä oli ilmeisesti Romeron toive, että Adesanya vaan vaihtais iskuja.Ei mitään syyttelyä, mutta jos ostaa ppv:n tietää ettei adesanyaan kannata satsata. Samaa shittiä kuin woodleykin. Toisinaan nukahtaa vain yleisö.
Costalla oli eri meiningit romero matsissa Toiset uskaltaa, toiset ei.
Eiköhän ihmiset ostanu ton sen takia että se oli Adesanya vs Romero eikä sen takia että se oli Adesanya. Ja jotkut jopa saattoivat ostaa sen pelkästään Romeron takia. Mutta mun pointti oli edelleen sitä että Romero ei tehnyt yhtään mitään. Ihan turha vertailla toisiin matseihin jossa toiset pelaa agressiivisesti Romeroa vastaan jos Romero seisoo koko matsin paikallaan. Ja se vanha vitsaus mestaruusmatseis on se että mestaruusvyö pitää voittaa jos sen haluaa itselleen.Mun pointti on se, että jos adesanya etukäteen jo tiesi ettei aio edes yrittää romeron kanssa matsatessa niin miksi edes sitten pyytää sitä romero matsia? Naiset co main:ssa laittoivat itsensä likoon. Costa ja whittaker molemmat edes yrittitävät romero matseissa. Whittaker kahteen kertaan.
Kyl mä haen viihdettä, jos maksan ppv:sta. PPV:n ostajat maksoi tosta 65$. Tuskin moni toista kertaa adesanyan korttia ostaa tän suorituksen jälkeen.
43 v nuori hänen tapauksessaanRomero on ikuinen kakkonen koska ei ikina ota riskeja. Eikohan ne tittelimatsit ole tassa, ensi kuussa 43v vanha.