UFC 246: McGregor vs. Cowboy (La 18.1.2020 Paradise / Las Vegas, United States)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

UFC 246: McGregor vs. Cowboy, la 18.1.2020. Kumpi voittaa?

• Total voters
    76
  • Poll closed .
1,25 euroa sekunnilta. Onneks en maksanu, mut olihan tuo tyylikäs paluu. Hyvä pubitekniikka Conorilta :D

Cowboy ei paljoa selitellyt, kuten saattoi odottaakin.

Karua. En mitenkään olis uskonut, että menee noin yhteen maaliin. On se vaan conor hyvä parhaimmillaan. Onko kukaan noin nopeasti tuhonnut cowboyta aikaisemmin?
Ei varmaan ole, mutta toisaalta ei kukaan näissä kevyemmissä painoluokissa omaa tuota määrää tyrmäyksiä uraltaan mitä Conor. Aika harvinaista.

Vaikka cardiosta ei ton perusteella voi sanoa, niin näyttäs olevan mies kunnossa fyysisesti ja henkisesti. Näinkin vähällä näytöllä, luulen, että parasta Conoria vasta tulossa.

Mahtoiko suurempi damage tulla kuitenkin ennemmin tarkottamattomasta polvesta/reidestä heti missatun vasurin jälkeen kun noista olkapäätuuppasuista, sillä ne ei näyttänyt kovinkaan kummoisilta. Cowboyn silmä on osittain jo ummessa ennen ensimmäistäkään olkapäätä, jos en nyt ihan väärin nähnyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen aina itse sanonut ettei noissa Conorin potkuissa ole mitään pelotetta, mutta tänään tiputti yläpotkulla Cowboyn joka varmaan kevytsarjan kovimpia potkijoita kautta aikojen.

Mahtoiko suurempi damage tulla kuitenkin ennemmin tarkottamattomasta polvesta/reidestä heti missatun vasurin jälkeen kun noista olkapäätuuppasuista, sillä ne ei näyttänyt kovinkaan kummoisilta. Cowboyn silmä on osittain jo ummessa ennen ensimmäistäkään olkapäätä, jos en nyt ihan väärin nähnyt.

Olin katsovinani, että enemmänkin reisi olisi osunut, eikä niin kovaakaan? Kyllä ne olkapää iskut, ainakin viimeinen niistä ihan hyvin varmasti tuntui. Niistähän Cowboy itsekin yllättyi ja mainitsi, että niistä nenä aukesi.

Itsekkin katsoin, että toi polvi varmasti teki kipeää. Voi olla, että meni jo heti tuossa vähän sekaisin.

Siitä varmasti damagea mut nenä aukes olkapäällä.

No ei tarvinnut kauan katsella,onneksi en maksanut sitä viittäkypää
Itse maksoin että näin koko kortin. Cerrone vaikuttaa aivovammapotilaalle. Nyt 3 keskeytystappiota jo putkeen ja höpisee ettei välitä vaan jatkaa... Tähän vois lopettaa. Conor hyvä pelisilmä. Mutta eipä se seuraavia matseja voita. Toivon Masvidal.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom