Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kyllä noin rankan matsin kaikkienaikojen toisiksi parasta HW:tä vastaan jälkeen pitää kunnon huili olla.
kerran hävinny jonesilleEi DC vs Jones matsissa ole järkeä kun DC on jo kaksi kertaa hävinnyt.
Kaksi kertaa.kerran hävinny jonesille
Kaksi kertaa.
Tuolla logiikalla sitten Cormier hävinnyt Miocic:llekkin kaksi kertaa kun laittomia silmään tökkimisiä teki selkeästi ja useita kertoja ja Jones hävisi Matt Hamil:lle :Dkatso liitettä 156598
Ei kyllä millää löydy tuolta kahta sääntöjen puitteissa käytyä häviötä jonesille
Uskomattoman ironista että pyydät mua pysymään faktoissa Eiköhän tää keskustelu oo nyt käytyTuolla logiikalla sitten Cormier hävinnyt Miocic:llekkin kaksi kertaa kun laittomia silmään tökkimisiä teki selkeästi ja useita kertoja ja Jones hävisi Matt Hamil:lle :D
Jos nyt kuitenkin pysyttäisiin faktoissa
On kyllä mainio kortti vedonlyönti mielessä. Tästä saakin otettua helpot rahat pois. Jos joku muu haluaa tienata ja ei ole niin hyvä lajituntemus niin tässä on helpot tällä listalla:
DC tulee voittamaan. Stipe ei täysiä eriä jaksa DC kyydissä.
Pettis voittaa vuodenvarmasti. Paljon monipuolisempi pystyssä. Naten jalat kokee kovia matsissa.
Yoel Romero tulee voittamaan sodan.
Assuncao tulee voittamaan ja on vielä altavastaajana 2.8 kerroin Unibet
Noi kun yhdistää niin saakin 13.5 kertoimen. Sellanen 250€ tulee ens yönä rikastuttua.
Tuskin DC uskaltaa ottaa revanssia koska voittomahdollisuudet melkoisen huonot.DCn tappio hieman kirvelee mutta onneksi vedot osui 4/4 tasaväkinen tanssipari joiden paremmuudesta vaikea tehdä johtopäätksiä vaikka Stipe fanit nyt pitääkin meteliä. Kolmannen ottelun voi taas kumpi tahansa viedä mutta toivottavasti DC jää eläkkeelle.
Tuleekohan nää jotenkin turboahdettuina tähän otteluun? Kummatkin näyttää olevan paremmassa kondiksessa kuin edellisessä. DC sano kun puristi Stipen kättä, että vahvemmalta vaikuttaa kuin viimeksi, mutta jotenkin tuntu että heitti semmosella täältä myös pesee varmuudella sen. Voi olla että sattuu ja tapahtuu tässä matsissa ennen kuin on ohi.
Minä olen seurannut lajia 26 vuotta ja tiedän ettei ole aineissa sen enempää kun muutkaan.Stipe aineissa, arvasin että tulee ihan sikahomokestävänä tähän otteluun. 20 vuotta lajia seurannu ja alkaa arvaamaan missä kohtaa PED aaltoa mennään. DC oli nopeampi ja löi Stipeä kuokkaan koko ajan.
Masvidal vs Nate olisi kyllä hieno matsi.Nate oli kyllä yllättävän kova ja otti ajan ja tilan pois Pettisiltä. Nyt vaan Masvidal vastaan, niin saadaan kunnon gangsta-show pystyyn. Tuossa laittaisin kyllä rahani Masvidalin voitolle, mutta niin veikkasin vaan Pettistäkin, eli who knows...
Minä olen seurannut lajia 26 vuotta ja tiedän ettei ole aineissa sen enempää kun muutkaan.
Masvidal vs Nate olisi kyllä hieno matsi.
En ihan ymmärtänyt DC:n gameplania, olisi vaan jatkanut tuota tylsää ekan erän grindausta, niin olisi varmaan vielä mestari. Luulen, että tuossa tuli vähän Cormierin oma ylpeys ja näyttämisenhalu vastaan. Mies varmaan sisimmässään pelkää, että yleisö alkaa buuata ja sitten arvostellaan, että väärin voitettu.
Nate oli kyllä yllättävän kova ja otti ajan ja tilan pois Pettisiltä. Nyt vaan Masvidal vastaan, niin saadaan kunnon gangsta-show pystyyn. Tuossa laittaisin kyllä rahani Masvidalin voitolle, mutta niin veikkasin vaan Pettistäkin, eli who knows...