UFC 241: Cormier vs. Miocic 2 (La 17.8.2019 Anaheim, California)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Inside the octagon tuli ulos, niin sen myötä jo nyt ketju pystyyn vaikka yksi eventti vielä välissä.

Main card 05:00, UFC.com ei vielä listaa monelta prelimit alkaa.

Hurja kortti! Ainakin main card osalta. Costa v Romero kiinnostaa helkkaristi, ja aina mielenkiintoista nähdä kun Diaz tulee bitchsläppää.

upload_2019-8-9_0-37-37.png

Fight Card
Heavyweight Daniel Cormier (c) vs. Stipe Miocic (For the UFC Heavyweight Championship)
Welterweight Anthony Pettis vs. Nate Diaz
Middleweight Yoel Romero vs. Paulo Costa
Featherweight Gabriel Benítez vs. Sodiq Yusuff
Middleweight Derek Brunson vs. Ian Heinisch

Preliminary Card (ESPN)
Lightweight Clay Collard vs. Devonte Smith
Bantamweight Raphael Assunção vs. Cory Sandhagen
Bantamweight Manny Bermudez vs. Casey Kenney
Lightweight Drakkar Klose vs. Christos Giagos

Early Preliminary Card (UFC Fight Pass)
Women's Strawweight Hannah Cifers vs. Jodie Esquibel
Bantamweight Kyung Ho Kang vs. Brandon Davis
Women's Flyweight Sabina Mazo vs. Shana Dobson

UFC 241 - Wikipedia

View: https://www.youtube.com/watch?v=akeWhGX9EoM

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suuri Conor fani olen, mutta ei voi olla Natea fanittamatta myös joten pistetään vielä tämä.
On se kova.

Erityismaininta Bufferin lopun kuulutukselle voittajasta, ja siitä miten Nate ja Conor sen perään toimii. Ajassa 16:41.
Kättä päälle ja ääntä kohti.

View: https://youtu.be/IDFmYiK-5QI

Kova kortti ainakin ppv:n osalta. Kovasti jännittää cormierin puolesta. Vastaan toivottavasti tulee paras ja nälkäinen versio stipestä. Jännitystä lisää cormierin leikattu selkä ja miten siitä on kuntouduttu. Haastiksissa cormier on sanonut, että fyysisesti on nyt terveempi kuin vuosikausiin. Voi olla myös parempi cormier kuin aikoihin, jos on pystynyt treenaamaan paremmin, kun selkä/kroppa ei kiukkuile.

Sunnuntaina tulee muuten cormierin elämää läpikäyvä ohjelma espn:lta. Mulle tuntematon konsepti tuo e:60, mutta vaikuttaa hyvälle.

View: https://mobile.twitter.com/dc_mma/status/1159218371264536577

Romero vs Costa matsin jännittävin hetki tulee olemaan, että kumpi kärähtää ennen ottelua tai sen jälkeen. Suurin todennäköisyys on, ettei Romero pääse painoihin. Jos ottelu kuitenkin toteutuu niin ai saakeli, mikä matsi on tiedossa!!

Cormierihan on näyttänyt fyysisesti aika kova kuntoiselta vrt. edellisen matsin lihapulla lookkiin. Pettisillä ja Diazilla on ollut beeffiä pitkään, veikkaan ettei Pettis tuu kestämään Diazin prässiä, ja häkissä nähdään kovin Nate koskaan. Kerennyt parantelemaan vammat ja ei ole painonvetojen kuihduttama, todennäköisesti myös kerennyt hiisaamaan ja fillaroimaan v*dusti niin kondis on kova.

Mikähän on Romeron motivaatio tuolla iällä ja kahden hävityn mestaruusmatsin jälkeen enää treenata tosissaan + että sai hetki sitten kivat eläkerahat. Toki Romero on huippu-urheilija että ottaa varmasti tosissaan eikä lähde puolikuntoisena matsiin.

Mikähän on Romeron motivaatio tuolla iällä ja kahden hävityn mestaruusmatsin jälkeen enää treenata tosissaan + että sai hetki sitten kivat eläkerahat. Toki Romero on huippu-urheilija että ottaa varmasti tosissaan eikä lähde puolikuntoisena matsiin.

Toisaalta molemmat Whittaker-matsit oli äärimmäisen tiukkoja, varsinkin jälkimmäinen. Toki Bobby paskoi kätensä heti alkuun, mutta kuitenkin.

Toki tappio on aina tappio, ja tuskin Romero on kolmatta tittelimatsia ihan heti saamassa varsinkin kun on missannut painot parissa edellisessä ottelussaan. Itse olisin mieluummin nähnyt hänet painoluokkaa ylempänä jatkossa. Romeron arvaamaton ottelutyyli voi hyvinkin tuottaa vaikeuksia jopa Jonesille.

Toisaalta molemmat Whittaker-matsit oli äärimmäisen tiukkoja, varsinkin jälkimmäinen. Toki Bobby paskoi kätensä heti alkuun, mutta kuitenkin.

Toki tappio on aina tappio, ja tuskin Romero on kolmatta tittelimatsia ihan heti saamassa varsinkin kun on missannut painot parissa edellisessä ottelussaan. Itse olisin mieluummin nähnyt hänet painoluokkaa ylempänä jatkossa. Romeron arvaamaton ottelutyyli voi hyvinkin tuottaa vaikeuksia jopa Jonesille.
Joo totta. Sitä en kiellä etteikö ne olisivat olleet äärimmäisen tiukkoja ja varsinkin kakkos matsi ois ihan hyvin voitu tuomita Romeron hyväksi.

Ainakin main card osalta. Costa v Romero kiinnostaa helkkaristi,

Costa vs. Romero on mulle ainakin yhta kiinnostava kun paamatsi, ehka jopa kiinnostavampi. Tuosta matsista ei tule tylsaa sitten millaan. Kaksi helvetin vanhaa liharekkaa, varmaan aika huikee matsi tulossa!

Katsotaan onko Stipe oppinut ekasta matsista. Se analysoitiin pirun hyvin tuossa Inside the Octagon patkassa - Stipe on otellut tosi jarkevasti koko uransa ajan mutta meni jostain syysta Cormierin mukavuusalueelle. Olisiko siina ollut hienoista aliarvioimista vai ylimielisyytta, en tieda. Tosiaan jos Stipe menee samalla tyylilla Cormierin iholla, havio tulee taas. Jos pitaa etaisyytta, sitten menee jannaksi. Jos Cormier voittaa ja lahtee elakkeelle niin aika megalomaaninen hevarinsarjan paalle paskantaminen kyseessa, ei vahaan aikaan ole merkitysta kuka on champpina, ellei Jon Jones siirry sinne.

Ensimmäisen matsin perusteella, voisi kuvitella että Stipe kylvää alapotkua enemmän. Ja liike tulee olemaan sisään ulos pistevoittoa hakien. Häkkiä vasten DCtä viisi erää ei voita kukaan. Todella mielenkiintonen matsi ja vaikea ennakoida suosikkia. Miten Stipellä lähtee yläpotku? Vai tuleeko taas dirtyn jälkeen komboa, jossa viiminen kurotettu takakäsi tekee tuhojaan, tko rnd4 DC.

Ps. en katsonut "insideä" vaan omaa pähkäilyä :david:

Actually, DC is very fast.

- Jon Jones

Joten sanon DC.

Costasta en ole vakuuttunu, mun mielestä vaan ylettömän vahva ollut verrattuna tähänastisiin vastustajiin. En mä näe väistöjä, liikettä ja flowta. Tosin pidemmän muistijäljen ja joidenkin highlight pätkien varassa tämä mielipide enempi. Romero vetää tajun pois tai vie alas ja reippaa maassa. Jos Costa pystyy tolla suoraan päälle jutulla takomaan Romeron keskeytykseen, niin voimat on kyllä aika yliluonnolliset sanoisin.

Mun arvaus on, että stipe osaa nyt varoa enemmän cormierin lyöntejä. Lyöntien varominen avaa tien cormierin parhaalle aseelle eli painille. Cormier painii stipen kasaan ja lopetus myöhemmissä erissä.

Cormier on hyvä uusinnoissa. Normaalisti hidas aloittaja, mutta uusinnassa tuttua vastaan kone lähtee käyntiin nopeammin.

Mun arvaus on, että stipe osaa nyt varoa enemmän cormierin lyöntejä. Lyöntien varominen avaa tien cormierin parhaalle aseelle eli painille. Cormier painii stipen kasaan ja lopetus myöhemmissä erissä.

Cormier on hyvä uusinnoissa. Normaalisti hidas aloittaja, mutta uusinnassa tuttua vastaan kone lähtee käyntiin nopeammin.

DC:llä ollut kaksi uusintaa joista toisessa otti kuokkiinsa, en välttämättä sanoisi että on hyvä nimenomaan uusinnoissa. Ensimmäinen vääntö Stipen kanssa oli myös melkoisen lyhyt joten en tiedä kuinka paljon tuttavuutta siinä kerkes Daniel Stipen kanssa tekemään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom