UFC 232: Jones vs Gustafsson 2 (La 29.12.2018 Las Vegas)

Äänestekää voittajat!


  • Total voters
    141
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edellisillan espn helwani show:ssa nunes kertoi, että sillä oli jalka rikki cyborg matsissa. Ei voinut loppuajasta treenata kunnolla muuta kuin yläkroppaa.
Brassit keksivät tekosyitä jopa voittamilleen otteluille! :david:
 
Tuohan tarkottaa et USADAn tai jonku pitäs tehä uudet tutkimukset kokonaa tuosta aineesta ja sen näkymisestä. No, siinä kun alkaavat tekemään eihän tota myrkkyä saa laittaa ku eläimii. Varmaa noi korruptoituneet idiootit luule et joku koekaniini vaa tippuu niitte sylii. :woot:

Lajirajat ylittävää spekulointia. Lee Priest kommentoimassa :D


View: https://youtu.be/GO6vWzoFQsw?t=346
 
Ryan Hall (154 to 156 = 0%) def. BJ Penn (156 to 163.5 = 4.8%)

Hall ei ilmeisesti paljoa painoja vetele. Liekö näin ollut kaikissa matseissaan?

Mun muistikuvien mukaan Hall on otellut painoluokkaa alempana aiemmin, niin se selittää varmaan tuota. En sit tiedä, että onko noussut nyt pysyvästi 70 kilosiin vai miten.
 


Tässä tiivistettynä Schaubin uudet ajatukset keissistä

-Mielestäni kaikki jotka sanovat, että tämä on selvä juttu ovat täynnä paskaa. Mmajunkie, ihmiset netissä jne. kukaan ei tiedä.
-Olin ehkä liian ilkeä Novitzkylle ja hän on rehellinen ihminen. Novitzky on saanut uskomattomia asioita aikaan urallaan ja tämän jutun käsittely mediassa on pilannut hänen maineensa. Tämä ei ole reilua.
-En ole kemisti, en työskentele USADAlle, en tiedä faktoja tässä jutussa.
-Jos mietitään et olitte väärässä USADAsta ja ne ei valehdellutkaan, niin uskotteko todella että tämä pitkäaikainen metaboliitti tuli niistä pippelipillereistä mitä Jones otti kaksi vuotta sitten, ette mitenkään voi uskoa sellaista. Jos tuo aine kerta vielä tulee ulos sen täytyy olla kovasta käytöstä vuosia sitten. Ei mistään pippelipilleristä mitä otti kaksi vuotta sitten, kamoon ihan oikeesti, kamoon kuuntelijat ette te ole niin tyhmiä.
-Kaikki tietää että olen iso Jones fani, hän on kaikkien aikojen paras, on väärin et media on tuominnut hänet tästä.

Ai nii haukku se vielä UFCn miten ne räpeltää damage controllia
 
Mun muistikuvien mukaan Hall on otellut painoluokkaa alempana aiemmin, niin se selittää varmaan tuota. En sit tiedä, että onko noussut nyt pysyvästi 70 kilosiin vai miten.

UFC's Ryan Hall badly wants to fight again, but explains why he may never do so
http://www.espn.com/mma/story/_/id/...ly-wants-fight-again-explains-why-never-do-so

Voikohan sitten olla, että Hall noussut matsien löytämisen vaikeuden takia LW:hen? UFC-ottelijoilla pitäisi kyllä olla sopimuksessa joku ehto matsien torjumiseen liittyen: joko, että he eivät saa kuin tietyssä ajassa torjua X määrä otteluehdotuksia tai että heidän on tiukemmin ehdoin hyväksyttävä ottelu, missä vastustaja on max. #5 ranking-sijoitusta alempana tai ylempänä.
 
Kalifornia jatkaa perinnettä ja julkisti ottelupäivän painot. Linkin takana loppujenkin ottelijoiden painot.



https://www.mmafighting.com/2019/1/...-only-had-4-5-pound-advantage-on-amanda-nunes
Näitä lukiessa alan aina miettimään kuinka tyhmästi painoluokat ja painonveto toimivat vapaaottelussa. Tuntuu tosi hassulta kutsua ottelijoita kuten Montel Jackson (137 to 155 = 14%) ja Douglas Silva de Andrade (134.5 to 154.5 = 13.6%) 135-paunaisiksi kun todellisuudessa he ovat kaksi painoluokkaa suurempia kehässä ja sen ulkopuolella. Tällä hetkellä painonveto on ikään kuin laji lajin sisällä. Ei riitä, että on hyvä vapaaottelija vaan pitää myös olla hyvä painonvedossa pärjätäkseen huipputasolla. Punnitus pitäisi tehdä juuri ennen kehään astumista tai sitten pitäisi asettaa jokin raja kuinka paljon paino saa nousta punnituksen jälkeen.
 
Näitä keskusteluja seuranneena tuli mieleen, että mahtaisiko Gusse hyötyä treenipaikan vaihdosta?
Aika kauan on tuolla nykyisellä ilmeisesti mennyt ja kun vielä on uraa jäljellä sen verran, että ehtisi oppia uusia jippoja niin voisi olla paikallaan. Mikä se toinen paikka sitten olisi, siihen en osaa ottaa kantaa. Amerikkaan?
 
UFC's Ryan Hall badly wants to fight again, but explains why he may never do so
http://www.espn.com/mma/story/_/id/...ly-wants-fight-again-explains-why-never-do-so

Voikohan sitten olla, että Hall noussut matsien löytämisen vaikeuden takia LW:hen? UFC-ottelijoilla pitäisi kyllä olla sopimuksessa joku ehto matsien torjumiseen liittyen: joko, että he eivät saa kuin tietyssä ajassa torjua X määrä otteluehdotuksia tai että heidän on tiukemmin ehdoin hyväksyttävä ottelu, missä vastustaja on max. #5 ranking-sijoitusta alempana tai ylempänä.

Toisaalta Hall sanoo tossa että itse ei suostu ottelemaan omasta mielestään huonompien ja alemmaksi rankattujen kanssa... Hylkää matseja samoilla kriteereillä joilla itse tulee hyljätyksi?
Dana-setä kyllä lupasi matsin jälkeen että "Hallille löytyy matseja don't worry".
 
Toisaalta Hall sanoo tossa että itse ei suostu ottelemaan omasta mielestään huonompien ja alemmaksi rankattujen kanssa... Hylkää matseja samoilla kriteereillä joilla itse tulee hyljätyksi?
Dana-setä kyllä lupasi matsin jälkeen että "Hallille löytyy matseja don't worry".

Tuon toteamuksen kyllä tekee oudoksi se, että sitten BJ Penn kelpaa, joka on totaalinen hasbeen. Ehkä Hall on ymmärtänyt, että tarvitsee itsekin enemmän tunnettavuutta, jotta voi saada tunnetumpia vastustajia.
 
Kuka ei haluaisi otella BJ Pennin kanssa? Tosi moni ottelija kävisi varmaan pieksämässä Pennin ilmaiseksi, että saa tämän rekordiinsa.
Voitto BJ pennistä ei ole kovinkaan kummoinen recordin koriste, miehen viimeisin voitto kun on vuodelta 2010.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom