Jaa-a. Mun mielestä Stipen tyyli on tulla rohkeesti päälle pää pystyssä, kun kovemmat iskut ja leuka kuin vastustajilla ja ulottuvuuskin yleensä puolella. Iskee nyrkkiä silmille ja sitten alasvientiä tai lähempää lisää mättöä. Mutta... Nyt tulee vastaan Ngannou jolla parempi ulottuvuus, kovemmat iskut ja uskoisin että selkeästi kovempi leukakin. Myös fyysisesti vahvempi. Vähän näissä vielä kysymysmerkkejä, mutta pahalta näyttää Stipen kannalta. Jotenkin en näe että Stipe pystyy tulemaan samalla lailla päälle kovalla temmolla ja iskutahdilla kuten yleensä.
Stipe vois alapotkuilla varsinkin etukinttua rankoa ja alasvienneillä rikkoa hommaa. Siitä sitten King-Kongia kaatamaan jos se vähän väsähtäis, onhan Stipellä painavat iskut. Mutta uskosin että Ngannou on liikaa.
Jos voittaa, niin jokohan UFC alkaa suunnittelemaan Conoreita Ngannoulle, eli sadan miltsin nyrkkeilymatsia? Näin ainakin UFC:n hypetyksestä päätellen....
Kunhan kumpikin hengissä pysyy niin mulle mikä tahansa lopputulos ok, Stipeltä olis huikea suoritus kaataa huippuunsa hypetetty King-Kong.
Toisaalta Ngannoun tarina vielä ihmeellisempi jos pamauttaa Stipen unille ja tämä on mun veikkaus että niin tosiaan käy.