UFC 217: Bisping vs. St-Pierre (4.11.2017)

UFC 217: Bisping vs. St-Pierre (4.11.2017), kumpi voittaa?


  • Total voters
    112
  • Poll closed .
Itselläni tämä kortti jollain tavalla palautti uskottavuuden UFCn tekemiseen. PPV myynnit ovat olleet heikkoja koko vuoden ja korttien taso on jättänyt toivomisen varaa. Ei tarvitse Conoria tai Rondaa isosti myyvään eventtiin kun on tarpeeksi laadukkaita otteluja.

Tästä eventistä jäi ennen kaikkea positiivinen fiilis. Ei tarvinnut kuunnella Bispingin ja Codyn naaman aukomista ottelun jälkeen kun molemmat ottivat näyttävästi kuokkaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hyvin tuli vedonlyönnissä veikattua kaikki matsit väärin paitsi thompson. Harmi vaan kun ei tyrmänny masvidalia.
GSP:llä muuten pakki ku bodareilla. Mistäköhän moinen johtuu?

Mun mielestä GSP:llä on ollut läpi uran "pömpöttävä" syvähengittäjän vatsa - sellanen, joka jokaisella optimaalisesti toimivalla ja koko keuhkonmitalla hengittävällä ihmisellä kuuluisi luonnostaan olla. Kehon optimaaliseen toimintaan autistisesti suhtautuvana henkilönä George on varmasti omaksunut harjoitusregiiminsä jooga- sekä henkitysharjoitukset.

Toisaalta tuosta samasta autismista voisi myös luontevasti seurata roid gut.
 
Viimeksi muokattu:
Joo-o. Kyllä kyllä.

“I didn’t tap…I didn’t tap. I heard this, like two times, but come on…I didn’t tap…I didn’t tap. It was probably I was trying to stand up,” she said again.


View: https://i.imgur.com/qs4dTJS.gifv


NZmx1Xa.gif


Laitetaan nyt toinen linkki vielä.

Joanna Jedrzejczyk on loss to Rose Namajunas: ‘I didn’t tap’
https://www.mmafighting.com/2017/11...zejczyk-on-loss-to-rose-namajunas-i-didnt-tap

Sitten selittelee samaan haastikseen että joo, olin pihalla ja hyvä lopetus. Miksi edes mainita mitään että "en taputtanut". :D
Taitaa vaan olla vähän hajalla että hävisi.
 
Viimeksi muokattu:

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-42-ufc-217-jalkipyykki-ja-tulevaisuuskatsaus

UFC 217 ei pettänyt odotuksia, vaan ylitti ne yllätyksillään monin tavoin. Äänitorvet pitivät jälkipyykkipalaverin tuoreeltaan ja pohtivat kolmen tuoreen UFC-mestarin näkymiä. Samalla perattiin muun muassa suomalaisen vapaaottelun lähiajan odotusarvot.
Aiheet:
--> 00.30: UFC 217 -mestaruusmatsien puinti, tulevat matsit ja yleisökysymykset
--> 40.40: UFC Norfolk - Poirier vs. Pettis
--> 47.40: Amatöörien MM-kisat Bahrainissa
--> 54.10: Aleksi Mäntykivi @ M-1 Challenge 86
 
Mutta tarvittiin GSP:n paluu. Tällainen lienee hieman vaikeasti toistettavissa.

Joo ei GSP yksin miljoonaa ppv myy tulevaisuudessa, mutta en usko myöskään että myi nyt. Aika poikkeuksellisen tarina TJ vs Cody matsissa. Eiköhän se kiinnostanut normipulliaista kuitenkin enemmän. Taustalla kuitenkin TUF ja aito "riita".
 
Joo ei GSP yksin miljoonaa ppv myy tulevaisuudessa, mutta en usko myöskään että myi nyt. Aika poikkeuksellisen tarina TJ vs Cody matsissa. Eiköhän se kiinnostanut normipulliaista kuitenkin enemmän. Taustalla kuitenkin TUF ja aito "riita".

Rohkenen epäillä. 135-paunaisten tittelimatsit eivät ole koskaan olleet mitään kassamagneetteja ja Dana oli puhunut tämän tapahtuman rikkoneen Kanadan PPV-ennätyksen (edellinen oli MayMac), joten iso osa myynneistä tuli kanukeilta.
 
Codyn tappio lämmitti mieltä. Alusta asti vitutti tämä Alpha Malen paska, kun joukolla ryntäsivät TJ:n kimppuun miehen vaihdettua salia. Lajin pahimmat dudebrot ja douche bagit saivat nenilleen kunnolla ja ansaitsivat sen.

Cody on helvetin kova ottelija, jolla on älytön henkinen kantti, mutta on saanut kyllä itsensä näyttämään aika pahalta koko mestaruuskautensa ajan.

Tykkään kuitenkin, että niin paljon kuin näilläkin miehillä oli vihaa ja katkeruutta, matsin jälkeen ei jääty enää niitä kaivelemaan vaan rehdisti käteltiin ja onniteltiin. Ei mitään Ronda Rouseyn uhmaikää tarvita yhtään enempää aikuisten ihmisten väliseen urheilemiseen.

GSP oli helvetin kova. Monet aliarvioivat hänen pystyottelunsa täysin, mutta GSP on aina hallinnut matsejansa niin pystyssä kuin matossa, olipa vastassa kuka tahansa.

Mutta 185 paunaisissa tulee kyllä ongelmia, Bisping oli mestari, muttei lähelläkään divarin suurinta haastetta. Mies voitti Anderson Silvan ja Rockholdin, joten mistään kannusta ei tietenkään ole kyse, mutta GSP:lle Bispingiä vaikeampia matseja on sarjassa useita.
 
Minä en pidä paskanpuhumisesta, eniten olen aina fanittanut herrasmieskamppailijoita kuten Crocop ja GSP. MUTTA, en voi kieltää etteikö osa esim. just tän cardin viehätystä ollut toi TJ:n ja Codyn kohtaamisen taustalla ollut, eeppisiin mittasuhteisiin noussut draama, oli se sitten miten lapsellista tahansa. Ja myös pakko myöntää että en ole voinut olla nauramatta viime aikoina Colbyn jutuille, tyyppi laukoo täysin ilman sensuuria joka myös on tavallaan virkistävää.

Ei se tarkoita että kaikkien ois pakko yrittää seurata Conorin jalanjälkiä ja just Rose ja GSP tuo sitä kaivattua kontrastia tähän meininkiin, joka on viime vuosina mennyt liikaa shown puolelle. Mutta mä sitä showtakin kaipaan enkä yritä teeskennellä edes muuta. Jos Ronda ois käyttäytynyt uransa läpi kun GSP, ei se Hollyn voitto Rondasta ois ollut samanlainen merkkipaalu lajin historiassa kun mitä se nyt on.

Eiköhän tämä homma nyt tasoitu taas kun Conor-ilmiö alkaa olla ohi.
 
TJ vs Cody vuoden odotetuin ottelu ainakin minun kirjoissani, Jones vs DC ohella. Varmasti GSP oli kortin myyvin ottelu Kanadan myynneillä. Tarkoitin jenkki yleisöä josta suurinosa myynnistä tulee.
 
Seuraavaksi sitten GSP jossain Kanadan jättihallissa ja myynnit paukkuu. Mä uskon että Woodley matsia jo hierotaan, eikö toi kaksi vyötä nyt ole se uusin trendi jota kaikki tavoittelee?

e. Danahan jo sanoi että GSP Whitaker seuraavaksi, mutta Dana nyt tunnetaan.
 
Mä en kyllä käsitä mitä järkeä olisi syöttää GSP Whitakerille. Nyt nähdyn perusteella on ihan realistisesti mahdollista, että GSP voisi voittaa ja puolustaa welterweight vyötä, mutta itsekin sanoi ottelun jälkeen että middleweight on liian iso painosarja hänelle edelleen. Ei voi mitenkään olla taloudellisestikaan kannattavaa UFC:lle tahrata GSP:n recordia yhdellä tarpeettomalla tappiolla isompaa ja nuorempaa ottelijaa vastaan, kun vaihtoehtona voisi olla legendan jatkuminen ja welterweightin kuninkaan paluu omalle paikalleen.

Edit: kovin montaa ottelua GSP tulee tuskin kuitenkaan ottamaan enää, joten jokainen vastustaja kannataa harkita tarkkaan.
 
Mä en kyllä käsitä mitä järkeä olisi syöttää GSP Whittakerille. Nyt nähdyn perusteella on ihan realistisesti mahdollista, että GSP voisi voittaa ja puolustaa welterweight vyötä, mutta itsekin sanoi ottelun jälkeen että middleweight on liian iso painosarja hänelle edelleen.
Ei Whittaker nyt niin paha vastus olisi GSP:lle. Bisping otteli pitkän aikaa kevytraskaassa ja on oikeasti iso keskisarjan ottelija. Whittaker on pari senttiä GSP:tä pidempi entinen välisarjan ottelija. Toivottavasti vyönyhdistysottelu totetuu, koska näkisin, että paluuottelun jännitykset pois alta saaneella GSP:llä on hyvät mahdollisuudet voittaa. Ei Whittaker ole ollenkaan mahdoton alasvietävä, eikä GSP pystyssäkään jää jyrän alle.
 
Whittakerhan otteli myös welterissä joten ei se kyl mikään iso MW ole vaan päin vastoin. GSP ei ole mikään nopea ottelija ja jos jotain hyötyjä tosta 185 ottelimisesta ni se on nimenomaan se vastustajien hitaus ja sitä etua se ei kyllä saa Whittakeria vastaan joka liikkuu hyvin ja on kyl todella nopea tohon sarjaan. Huono matsi GSPlle mut hyvä Whittakerille ja UFClle. GSP ei ole enää kauaa kuvioissa mukana ni toi ois erinomainen tapa buustata Whittakerin tunnettavuutta ja nimeä.
 
Codyn tappio lämmitti mieltä. Alusta asti vitutti tämä Alpha Malen paska, kun joukolla ryntäsivät TJ:n kimppuun miehen vaihdettua salia. Lajin pahimmat dudebrot ja douche bagit saivat nenilleen kunnolla ja ansaitsivat sen.

Itse olen ollut Faberin ja TAM:n puolella tässä asiassa, koska vaikka salilla vähän dudebro -meininkiä onkin, niin Faber kuitenkin otti TJ:n siipiensä alle melkein suoraan collegesta ja kasvoi salilla ollessaan amatööristä kahden puolustuksen mestariksi. TJ:n olisi pitänyt hoitaa poistuminen salilta mallikkaammin, koska väitti viimeiseen asti olevansa osa TAM:a, vaikka oli käytännössä siirtynyt pysyvästi Coloradoon.
 
Mun mielestä hulvattomin seikka tässä draamassa oli se, kuinka Conor aloitti koko snake in the grass-jutun. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom