UFC 214: Cormier vs. Jones 2 (29.7.2017)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arduous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

UFC 214: Cormier vs. Jones 2 (29.7.2017). Kumpi voittaa?

• Cormier

Votes: 11 24,4%
  • Jones

Votes: 34 75,6%

• Total voters
    45
  • Poll closed .
Ilmiömäisiä urheilijoita noi molemmat on, siitä ei pääse mihinkään. Matsi voi kääntyä miten vaan mut pitäisin mulkkua hienoisena suosikkina.
Jos mulkku olisi/on siinä kunnossa mitä on parhaillaan ollut, niin minä jopa pitäisin mulkkua suosikkina, jokaista vapaaottelijaa vastaan maailmassa.

Jujutsua Jones on vetänyt paljon vuoden aikana, mutta Cormier on niitä pahimpia tyyppejä subittaa. Lyhyt paksu kaula, lyhyet paksut raajat ja vahva härkä, joka osaa puolustaa subeja hyvin.
Itse veikkaan että pisteillä taas mennään.

Ainut tässä vaan mikä epäilyttää on Jonesin henkinen kantti. Osp vastaan meno oli todella varovaista ja nyt ollut pitkä tauko kun kehään noustaan jättää minun mielestä vähän kysymysmerkkejä ilmaan.

Mut veikkaannpa silti MD tulee Jonesin hyväksi

Maia vs Woodley on mielenkiintoinen ottelu. Woodleyn oikea käsi on erinomainen avain menestykseen. Vaikee kuvitella että Maialla ois mahdollisuuksia, mutta ei sitä ikinä tiedä.

Maia vs Woodley on mielenkiintoinen ottelu. Woodleyn oikea käsi on erinomainen avain menestykseen. Vaikee kuvitella että Maialla ois mahdollisuuksia, mutta ei sitä ikinä tiedä.

En kans näe Maiaa voittamassa tätä, mun mielestä hävis jo edellisenkin ottelunsa. Harmi ettei Maia jo vuosia sitten siirtynyt alempaan sarjaan, niin olis ehtiny saada tittelin. "Su-sitsu" ei taida enää pelastaa tällä iällä Woodleyn kaltaista härkää vastaan, toivottavasti ei ota pahasti koppia.

En kans näe Maiaa voittamassa tätä, mun mielestä hävis jo edellisenkin ottelunsa. Harmi ettei Maia jo vuosia sitten siirtynyt alempaan sarjaan, niin olis ehtiny saada tittelin. "Su-sitsu" ei taida enää pelastaa tällä iällä Woodleyn kaltaista härkää vastaan, toivottavasti ei ota pahasti koppia.
Toisaalta jos olisi siirtynyt WW:hen vuosia sitten, niin siellähän olisi ollut Gsp vastassa. En kyllä näe, että Maialla olisi koskaan ollut mahdollisuuksia siinä match-upissa, vaan Gsp olisi jabitellut ja sprawlannut puuduttavan 50-45 -voiton.

Nyt on Maialla se kohtalonhetki, ottaako mestaruuden vai ei. Woodley on nähdäkseni hyvinkin selkeä ennakkosuosikki, veikkaan että vie selvästi pisteillä tai myöhempien erien tyrmäyksellä. Jos Maia häviää, niin voisi kuvitella uran lopettamisen olevan aika lähellä. Ikää kohta 40, eikä varmaan enää uutta nousua titteliotteluun asti jaksa tehdä jos tämän häviää. Muutenkin sillä taitaa pyöriä bisnekset oman salin ym. seminaarien kanssa ihan hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä yllättävän vähän aiheuttanut keskustelua se että tässä eventissä on ymmärtääkseni ensimmäistä kertaa voimassa CSAC: n uudet tiukennetut painonvetosäännöt. Mukana pääotteluissa on Cormier, Woodley, Maia, Cyborg ja Jones jotka kaikki vetää ilmeisen paljon painoja punnituksiin..

Veikkaan ettei kaikki tule selviämään puhtain paperein tästä.

Toisaalta jos olisi siirtynyt WW:hen vuosia sitten, niin siellähän olisi ollut Gsp vastassa. En kyllä näe, että Maialla olisi koskaan ollut mahdollisuuksia siinä match-upissa, vaan Gsp olisi jabitellut ja sprawlannut puuduttavan 50-45 -voiton.

Kieltämättä paha, mut kuitenkin sanoisin että A. Silva vielä pahempi... Olisko siten tullut kevyempiä kavereita vastaan mahdollisuus mestaruusotteluun useamminkin..? No, jos ja jos. Woodleyn kanssa vielä mahis, you never know, mutta vedonlyöntirahat laitan Woodleylle.

Mun mielestä yllättävän vähän aiheuttanut keskustelua se että tässä eventissä on ymmärtääkseni ensimmäistä kertaa voimassa CSAC: n uudet tiukennetut painonvetosäännöt. Mukana pääotteluissa on Cormier, Woodley, Maia, Cyborg ja Jones jotka kaikki vetää ilmeisen paljon painoja punnituksiin..

Veikkaan ettei kaikki tule selviämään puhtain paperein tästä.
Näinköhän nähdään yhtään titteli matsia?
Jonesilla ja maialla ei ole koskaan ollut ongelmia painon vedon kanssa, mestarit on sit vähän kysymysmerkki

Nuo CSAC:n saannot on jarkevia mutta varmasti aika pahoja uutisia DC:lle. Pahinta olisi jos DC ei paasisi painoihin ja Jonesilta pitaisi kysya etta kelpaisiko catch weight matsi, mutta ei tittelista. Siina leviaisi Jonesin paa ja aika monen faninkin. Kuvitelkaa jos Jones voittaisi sen matsi mutta DC pysyisi champpina....

30pv ennen matsia oli punnitus ja dc oli alle 230lbs siinä. dc aloitti dieetin aikaisessa ja painon kanssa ei pitäisi olla ongelmaa. DC sanoi, että kk ennen edellistä matsia paino oli 240lbs pinnassa.

30pv ennen matsia oli punnitus ja dc oli alle 230lbs siinä. dc aloitti dieetin aikaisessa ja painon kanssa ei pitäisi olla ongelmaa. DC sanoi, että kk ennen edellistä matsia paino oli 240lbs pinnassa.
Jones painoi 5. heinäkuuta 219lbs
Tuo 25lbs on vanhalle miehelle aika paljon

Se eka matsi löytyy HD:na tuubista, oli kyllä kova vääntö. Ja tiukka, vasta vikoissa erissä Jones rupes ottamaan haltuun. Varmasti DC yrittää tulla matsiin mahdollisimman vahvana.

Ainut tässä vaan mikä epäilyttää on Jonesin henkinen kantti. Osp vastaan meno oli todella varovaista ja nyt ollut pitkä tauko kun kehään noustaan jättää minun mielestä vähän kysymysmerkkejä ilmaan.

Mut veikkaannpa silti MD tulee Jonesin hyväksi

Kyllä ring-rustin on pakko näkyä Jonesin otteissa. Lisäksi Cormier on viime aikoina ollut todella kovassa iskussa. Mutta todennäköisesti matsi on todella tarkkaa viiden erän nuhjaamista ja pisteille mennään. Cormier voittaa 4 erää ja Jones yhden. And still..

Se eka matsi löytyy HD:na tuubista, oli kyllä kova vääntö. Ja tiukka, vasta vikoissa erissä Jones rupes ottamaan haltuun. Varmasti DC yrittää tulla matsiin mahdollisimman vahvana.
Tiukka oli, mut ei cormierilla ollut mitään avaimia voittoon. Eikä Cormier ole paljon kehitystä näyttänyt tuon jälkeen, ikääkin alkaa olemaan. En ihmettelisi vaikka jäisi tämän tappion jälkeen eläkkeelle. Uskon edelleen, et johnsonilla olisi ollut paras mahdollisuus voittaa Jones.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom