UFC 210: Cormier vs. Johnson 2 (8.4.2017)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rumble ja DC olivat molemmat aika helpottuneen oloisia onnistuneesta punnituksesta. Hyvä matsi tulossa, Cormier vaikuttaa jo hieman vanhentuneelta tässä viimevuosina. Pidän hyvin todennäköisenä, että nuorempi mies vie tässä. DC:llä on kuitenkin aina painia ässä hihassa. Kyseessä uusinta matsi joten molemmilla on toistensa temput tiedossa, joten tiukka matsi tulossa. Veikkaan että mennän mestaruus eriin ja jos Rumblen kunto kestää niin vie mestaruuden. Jos ei niin DC painii voittoon. Fifty-Sixty, voittaja Rumble tuomariäänillä.

Mousasi on hyvässä vireessä, enkä oikein usko että Weidman pystyy pystyssä mukana. Paini on varmasti Weidmanin heiniä, mutta mielenkiintoista nähdä riittääkö Mousasin alasviennin puolustus. Matossa on varmasti aika tasaista. Näkisi matsin aika tasaisena kuintekin koska molemmat ovat fyysisesti aika saman kokoisia, eikä erot teknisesti ole kovin suuria. Kolmen erän matsi niin ei varmasti kuntokaan lopu keltään ja mennään täydellä teholla. Veikkaan että Mousasi vie tuomariäänillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suurin punnitus fiasko sitten Gsp-Diaz matsin eikä ketään tunnu kiinnostavan. No maailmalla kohistaan meidänkin puolesta.

Weidman voi hyvinkin viedä pisteillä, jos näin käy niin ei yllättäis yhtään jos Moose lähtee paremman sopparin perässä Bellatoriin. Ties vaikka tekis niin voittaessakin.

Cormierin punnitus ja se miten homma vedettiin herättää varmasti keskustelua.
En osaa sanoa paljonko siitä on apua (0-2000g?) kun saat pyyhkeen jota pidetään päistä kireällä, että siitä voi ottaa tukea ja näin hyötyä painonvedossa. Luulen tuota porukan tarkoittavan sillä roikkumisella ettei ilman sitä olisi onnistunut.

Ottelun peruutus olisi ollut totaalinen fiasko, ja on mun mielestä parempi et ottelu nähdään nyt vaikka DC ei meinannut päästä
painoon ja Rumble vaihteeksi oli reilusti alle sekä oli pirteän oloinen verrattuna DC:n habitukseen.

Tässähän alkaa tulla perhoset vatsanpohjalle kun toivon satasella Rumblen viimein saavan kruunun uralleen,
mutta kun tietää miten perkeleen vaikea DC on voittaa jännitys vain kasvaa.

Sama homma Moosen ottelussa kun nämä ottelut joissa panos on korkea Moose on
hävinnyt ja toivon sille muutosta. Vituttaa ainoastaan tuo UFC politiikka mestareiden suhteen
kunedes titteliotteluun e pääse ellei PPV-myynnit riitä!

Ennen pystyi sanomaan, että mestarina on varmasti divarin kovin ottelija enää se ei sitä tarkoita.
Nykyään mestarina on parhaiten myyvä persoona. Huomaa mikä edellä uudet omistajat menevät,
jos se jollekin on epäselvää joskus ollut. Ikävä tulee Frankia ja Lorezoa he sentään antoi mahdollisuuksia
niille joista osa olisi mahdollisesti mestarina ilman tätä "politikointia".

Suurin punnitus fiasko sitten Gsp-Diaz matsin eikä ketään tunnu kiinnostavan. No maailmalla kohistaan meidänkin puolesta.

Itse ymmärsin tilanteen niin, jotta säännöissä olisi mestaruusottelun punnituksessa poikkeus, jotta mikäli käyt puntarilla ja et pääse painoon niin 2 tuntia aikaa pudottaa loput pois ekan punnituksen jälkeen? Eikö se normaalissa matsissa (ei mestaruusottelu) olisi ollut tulos heti tuo eka punnitus. Eiköhän sen paunan olisi pudottanut kahteen tuntiin pois. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

Tästä voi rivien välistä tulkita minne yli 500g katosi 90 sekunnin aikana.
Pääasia mulle on ettei pääottelusta tullut catchweight ottelu ilman panosta!

Nykyään mestarina on parhaiten myyvä persoona.

No joo kyllahan noita ottelupareja jaetaan suosion perusteel mutta Nate Diaz ei kuitenkaan ole LW mestari ja hevareissakin on paljon paremmin myyvia ottelijoita kuin Stipe. Vahemman suosittu ottelija "paastetaan" lopulta mestaruusotteluun mutta pitkin hampain. Wonderboylle yritettiin pedata mestaruutta ja se melkein onnistuikin ja oli ottelijana ihan mestaruusmatsin arvoinen. Mielestani UFC teki virheen kun jarjesti rematchin valittomasti tasaisen matsin jalkeen. Olisi kannattanut antaa Wonderboyn kehittya enemman rauhassa ja hankkia voimaa. Nyt kolmatta matsia ei tulla jarjestamaan todella pitkaan aikaan ja Wonderboyn ura on vahan kusessa sen takia.

Itse veikkaan etta Rumble voittaa huomenna. Cormier oli aika ryytyneen ja - kylla - vanhan nakoinen eilen. Kylla se ika vakisinkin hidastaa vaikka Cormier on hiton kova.

Eikös Cormier aloittanut mma:ssa raskaassa munuaisongelmien vuoksi? Painissa tehdyt painonvedot oli liikaa kropalle. Tuskin uskaltaa tehdä mitään viime hetken kidutusta.

Tuskin siinä mitään ihmeitä mitä ei olla aiemmin nähty on tehty kun Rumble videolla kommentoi "it´s not a big deal".
Oon ollut Rumblen fani jo sen 170lb ajoilta ja pakko se on miehelle laittaa betsiä sisään. :)

Tuskin siinä mitään ihmeitä mitä ei olla aiemmin nähty on tehty kun Rumble videolla kommentoi "it´s not a big deal".
Oon ollut Rumblen fani jo sen 170lb ajoilta ja pakko se on miehelle laittaa betsiä sisään. :)

Rumble ollu tosi Humble kaikissa haastiksissa DCn kanssa, melkeen jopa häirinnyt kun ovat niin kaveria. Onko taktiikkaa? DC treenaa löysästi kun ei ole vihainen vastustajalle? Ainakin paino vähän yli. Taktiikka toimii.. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom