UFC 202: DIAZ vs McGREGOR 2 - 20.08.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DIAZ vs McGREGOR 2, kumpi voittaa uusinnan?!

• McGREGOR

Votes: 73 42,2%
  • Diaz

Votes: 100 57,8%

• Total voters
    173
  • Poll closed .
Tuo hermostuneisuus voi johtua myös paineista. Conorilla on paljon pelissä ja jos tulee taas häviö, niin ehkä Conor ei enää ole samanlainen supertähti kuin ennen.

Lyö sitten koko omaisuutesi vetoa, kun sinulla on näin pettämätön systeemi nähdä voittaja ennalta :)

Itekin tässä vaan ihan mielenkiinnosta seurailen noita mahdollisia fiiliksiä, että mitä pojilla on ottelun alla. En tietenkään kuvittele, että ottelu voitetaan jo paria päivää aiemmin. Nämä Dan Hardyn analyysit ovat muuten todella hyviä. Tuli eilen katsottua se video, jossa kertoilee Conorin ja Naten maaliskuisesta kohtaamisesta. Sen videon jälkeen olin vielä varmemmilla fiiliksillä Naten voitosta, mutta kaikkea voi sattua.

Emmä väitä et se olis paskapuhetta. Ja jotkut on parempia tulkitsemaan näitä pikku elkeitä paremmin ku toiset, luonnollisesti. Mun pointti oli vaan etten usko et nämä pienet jutut mitä jotkut spekuloi vaikuttavan ottelun lopputulokseen on oikeita. Tottakai henkinen puoli on osa kamppailua, en usko et sitä silti näkee youtube videoista. Jose Aldo vaikutti punnituksissa Conoria vastaan aika itseluottavaiselta, Rogan sanoi et sen voitolle laitettiin paljon rahaa punnituksen jälkeen. Paljonko sillä oli merkitystä kun puhallettiin pilliin? No ei hirveesti. Kuinka moni on ollut näiden spekuloiden kanssa väärässä? Montako kertaa punnitukset on kertoneet totuuden siitä kummalla on henkinen yliote?

No oli miten oli. Kaikilla on oma suhtautuminen näiden otteluiden seuraamiseen ja ottaa vaikutteita mistä haluaa. Ehkä olin väärässä kun sanoin ettei se nyt ole ihan niin selvää parin videon perusteella. En tarkoittanu pahoittaa kenenkään herkkää sielua.

Jatkakaa rauhassa spekulointia. En muistanut kuinka arkoja täällä ollaan :)

Ei kai tässä nyt mitään herkkiä sieluja tai sen arempia olla, kun on vaan kiinnostavaa tuotakin puolta tässä muun ohella seurailla. Nyt vähän alkaa tuntua, että siellä vastapuolella ollaan vähän herkkiä :) Ehkä olemme päässeet teidän pään sisälle näillä kirjoitteluilla :D

Diaz vs Mcgregor, vaikka ei ole mestaruus matsi kyseessä niin on tämä nyt varmasti UFC historian parhaimpia otteluita tulossa. Selkeetä vihaa toisiaan kohtaan ja edelliseen matsiin ei valmistauduttu ja nyt on valmistauduttu viimeisen päälle. Ei ole enää mitään seliteltävää jos toinen häviää. Conorille todella kova paikka ja jos tämän voittaa niin voi taas vaatia lisää palkkaa, jos häviää niin status hieman kärsii ja voi taas vajota perus mestarin tasolle. No Conorin money fightit jatkuu joka tapauksessa, ei muuta kuin kotimaahan ottamaan 145 paunan vyöstä niin seuraajia löytyy varmasti kävi miten kävi. Diazille tämä on todellinen Win-Win tilanne häviö tai voitto niin löytyy pelivaraa vielä ottaa revanssi kolmannen kerran 155:ssa. Voitto niin voi alkaa haasteleman Alvarezia New Yorkin kortille, jos huvittaa.

Matsista muuten niin luulen että Conor lähtee hieman rauhallisemmin liikkeelle kuin viimeksi ja yrittää rikkoa Diazin etujalkaa kaikella mahdollisella tavalla. Odottaa vasemmalle kädellä parempaa paikkaa. Järkevää olisi jos Conor ei lähtisi hakemaan edes tyrmäystä vaan viljelisi takakättä vaan Diazin rytmin sekoittamiseksi ja lähtisi hakemaan lyönneillä vartalosta, potkuilla alavatsaan ja etujalkaa Naten luontoa pois. Diaz todennäköisesti lähtee agressiivisemmin päälle, koska kunto ei tällä kertaa ole rajoite. Diazin ajatus on yrittää saada Conoria ärsyyntymään ja sitä kautta tulemaan eteenpäin. Diazilla on selkeästi paremmat saumat pitkällä ulottuvuudella ja tarkalla jabille pitää etäisyys ja antaa etukäsi-takasi kaato osumansa Conorin leukaan kun Conor tulee kiukulla eteenpäin. Todella mielenkiintoinen matsi, nyt nähdään Conorin todellinen taso, koska se on selvää mihin Diaz pystyy hyvässä kunnossa. Riittääkö Conorin paukut 155 paunaisiin vai pitääkö jäädä lopullisesti 145. UFC historian tärkein matsi, tuleeko yli-voimanen supertähti vai putoaako hän normaali mestareiden joukkoon. Draaman kaari kunnossa. Veikkaus Conor voittaa haja-ääni tuomaripäätöksellä.

Päämatsin varjoon jäävä Johnson vs Teixeira on kyllä viimeisen päälle kiinnostava matsi myös. Molemmat hyviä pystyottelijoita KO voimalla. Teixeiralla on pakissa enemmän työkaluja, sekä kokemusta enemmän. BJJ mustavyönä ja hyvänä painijana varmasti miettii muitakin vaihtoehtoja kuin Johnsonin selälleen lyömistä. Uskon että Glover on katsonut tarkkaa DC vs Rumble matsin lähteekin sekoittamaan alasvientejä lyönteihin ja yrittää sekoittaa Johnsonin pystypeliä. Kaikesta huolimatta Rumblen lyöntivoima voi yllättää kenet tahansa milloin tahansa, itse DC:lläkin selkesäti näkymä sumeni hetkellisesti Rumblen osumasta. Rumblen kunto on ollut välillä myös kysymysmerkki, mutta nyt on vain 3. erän ottelu joten se ei pitäisi olla ongelma. Jos tapauksessa hyvä matsi kävi miten kävi, mutta näkisin Texeiralla paremmat saumat voittoon, veikkaus Texeira Submission 2. erä.

Olihan tuolla monta muutakin hyvää matsia, mutta ei tässä jaksa koko päivää naputella koneella. Se pitää vielä sanoa, että Conorin BFF Artem Lobov voittaa KO:lla. Diaz jengin nuori amatööri ottelija Chris Avilla on hypännyt liian pitkän loikan. Muutenkin liian paljon draamaa yhdelle viikonlopulle noin nuorelle kundille kestettäväksi. Vaikka treeni salilla Avilla olisi kuinka härkä niin amatöörikehistä kaikkien aikojen seuratuimpaan UFC tapahtumaan yhdessä yössä on liikaa, veikkaan että kaveri jäätyy oktagonissa ja Artemin tanko Avillan unille.

Itse pidän Natea ~70% ennakkosuosikkina tässä ottelussa. Oletukseni tosin perustuu ensimmäiseen otteluun ja Naten kokoetuun eikä siihen mitä ottelijat sanovat tai tekevät pressitilaisuuksissa. Olen näköjään jäänyt pahasti jälkeen vapaaotteluanalyysissä. Nykyäänhän ei edes tarvi katsoa otteluita, että tietää voittajan. Katsoo vain haastatteluissa kumpi hengittää tiheämpään tahtiin ja kumman naama punoittaa enemmän. veke, voisitko opettaa minua tässä?

Pääottelu kyllä kieltämättä jännittää. Pakko se on Nate nähdä ennakkosuosikkina, mutta uskon, että Conorilla on ihan hyvät saumat voittoon jos ottelee fiksusti.
Sellainen kutina, että Teixeira lähtee unille Rumblea vastaan. Glover on vahvoilla jos saa matsin mattoon, mutta vahvasti kyllä epäilen, että ei saa Johnsonia tonttiin ellei onnistu ensin pystyssä lyömään sekaisin.

Itse pidän Natea ~70% ennakkosuosikkina tässä ottelussa. Oletukseni tosin perustuu ensimmäiseen otteluun ja Naten kokoetuun eikä siihen mitä ottelijat sanovat tai tekevät pressitilaisuuksissa. Olen näköjään jäänyt pahasti jälkeen vapaaotteluanalyysissä. Nykyäänhän ei edes tarvi katsoa otteluita, että tietää voittajan. Katsoo vain haastatteluissa kumpi hengittää tiheämpään tahtiin ja kumman naama punoittaa enemmän. veke, voisitko opettaa minua tässä?
Et tarvitse opetusta,mut bepathen vois olla paikallaan:rolleyes:
Spekulointi on tämän foorumin suola,älkää ottako sitä niin tosissaan.

Ei tainnut kun muutama ottelija uskoa Conorin voittoon. Oliko äänet jotain noin 40-4, joten kyllähän tämä yllätys on mikäli irkku voittaa. Sen jälkeen pitäisi kyllä olla p4p #1. Uskon silti, että parempi valmistautuminen juurikin Diazin kohtaamiseen ja tuo eye of the tiger silmissä aiheuttaa koko vaparimaailmalle yllätyksen ensi yönä. Itse ottaisin edelleen mieluummin vastaan sen ennen viime ottelua mahaa hieroneen media-Conorin, kuin tämän helvetin motivoituneen oloisen hullun irkun minä vs maailma asenteella. Parempi liike ja nopeus ratkaisee. Vuoden kiinnostavin ottelu ja ehdottomasti oli paikallaan järjestää tämä uusinta. Kävi miten kävi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No sehän siinä vähän niinkuin oli ideana...aiheutti nyt pienen myötähäpeän sinun kommentti :D

Jos Conor ei olisi taputtanut, eikä häkissä olisi ollut tuomaria ja Nate olisi pitänyt puoli minuuttia kauemmin ni Conor olisi kuollut. Eli Nate tappoi Conorin niin paljon kuin noissa puitteissa pystyi jonkun tappamaan. Nate ei tyrmännyt, ei lukottanut vaan kuristi Conorin = kadulla Conor ois kuollut. En siis ymmärrä tuota Conorin kommenttia.

Käsittääkseni kuristuksessa ei ole kyse hapensaannin katkaisusta kirjaimellisesti (korjatkaa jujitsu-ihmiset jos olen väärässä), vaan veren virtauksen pysäyttämisestä ja paineen luomisessta päähän, jolloin tajuttomuus seuraa tosiaan ihan muutamassa sekunnissa ja kuolema varmasti alle minuutissa.

Käsittääkseni kuristuksessa ei ole kyse hapensaannin katkaisusta kirjaimellisesti (korjatkaa jujitsu-ihmiset jos olen väärässä), vaan veren virtauksen pysäyttämisestä ja paineen luomisessta päähän, jolloin tajuttomuus seuraa tosiaan ihan muutamassa sekunnissa ja kuolema varmasti alle minuutissa.
Kyllä..moni ei kerkeä edes taputtaa,ku Nukkumatti tulee niin nopeasti

<vammailu>Olen näköjään jäänyt pahasti jälkeen vapaaotteluanalyysissä. Nykyäänhän ei edes tarvi katsoa otteluita, että tietää voittajan. Katsoo vain kumpi voitti edellisen ottelun. vitvall, voisitko opettaa minua tässä?</vammailu>

Eli siis toi henkisen tilan tarkkailu on vain yksi osa mahdollisen lopputuloksen analysoinnissa. Siinä missä aikaisemmat ottelutkin. Kumpikaan asia ei kerro varmuudella tämän ottelun lopputulosta, mutta tuo oman osansa peliin (ja joo, myönnän että aiemmat ottelut merkitsee puntarissa kyllä enemmän, mutta anyway)

Mihin aikaan tämä matsi alkaa Suomen aikaa? Mistä voi nähdä a) ilmatteeksi b) laillisesti? Entä mistä näkee sunnuntaina matsin jälkeenpäin ilman spoilereita a) ilmatteeksi b) laillisesti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom