Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyö sitten koko omaisuutesi vetoa, kun sinulla on näin pettämätön systeemi nähdä voittaja ennalta
Emmä väitä et se olis paskapuhetta. Ja jotkut on parempia tulkitsemaan näitä pikku elkeitä paremmin ku toiset, luonnollisesti. Mun pointti oli vaan etten usko et nämä pienet jutut mitä jotkut spekuloi vaikuttavan ottelun lopputulokseen on oikeita. Tottakai henkinen puoli on osa kamppailua, en usko et sitä silti näkee youtube videoista. Jose Aldo vaikutti punnituksissa Conoria vastaan aika itseluottavaiselta, Rogan sanoi et sen voitolle laitettiin paljon rahaa punnituksen jälkeen. Paljonko sillä oli merkitystä kun puhallettiin pilliin? No ei hirveesti. Kuinka moni on ollut näiden spekuloiden kanssa väärässä? Montako kertaa punnitukset on kertoneet totuuden siitä kummalla on henkinen yliote?
No oli miten oli. Kaikilla on oma suhtautuminen näiden otteluiden seuraamiseen ja ottaa vaikutteita mistä haluaa. Ehkä olin väärässä kun sanoin ettei se nyt ole ihan niin selvää parin videon perusteella. En tarkoittanu pahoittaa kenenkään herkkää sielua.
Jatkakaa rauhassa spekulointia. En muistanut kuinka arkoja täällä ollaan
Et tarvitse opetusta,mut bepathen vois olla paikallaanItse pidän Natea ~70% ennakkosuosikkina tässä ottelussa. Oletukseni tosin perustuu ensimmäiseen otteluun ja Naten kokoetuun eikä siihen mitä ottelijat sanovat tai tekevät pressitilaisuuksissa. Olen näköjään jäänyt pahasti jälkeen vapaaotteluanalyysissä. Nykyäänhän ei edes tarvi katsoa otteluita, että tietää voittajan. Katsoo vain haastatteluissa kumpi hengittää tiheämpään tahtiin ja kumman naama punoittaa enemmän. veke, voisitko opettaa minua tässä?
Aiheutti hieman hilpeyttä toi Conorin kommentti "u shouldve killed me when u had the chance" :D
..mieheltä, joka taputti kuristukseen.
No sehän siinä vähän niinkuin oli ideana...aiheutti nyt pienen myötähäpeän sinun kommentti :D
No sehän siinä vähän niinkuin oli ideana...aiheutti nyt pienen myötähäpeän sinun kommentti :D
Puoli minuuttia aivot ilman verta (happea) ja ihminen kuolee???
Kyllä..moni ei kerkeä edes taputtaa,ku Nukkumatti tulee niin nopeastiKäsittääkseni kuristuksessa ei ole kyse hapensaannin katkaisusta kirjaimellisesti (korjatkaa jujitsu-ihmiset jos olen väärässä), vaan veren virtauksen pysäyttämisestä ja paineen luomisessta päähän, jolloin tajuttomuus seuraa tosiaan ihan muutamassa sekunnissa ja kuolema varmasti alle minuutissa.
<vammailu>Olen näköjään jäänyt pahasti jälkeen vapaaotteluanalyysissä. Nykyäänhän ei edes tarvi katsoa otteluita, että tietää voittajan. Katsoo vain kumpi voitti edellisen ottelun. vitvall, voisitko opettaa minua tässä?</vammailu>Itse pidän Natea ~70% ennakkosuosikkina tässä ottelussa. Oletukseni tosin perustuu ensimmäiseen otteluun ja Naten kokoetuun eikä siihen mitä ottelijat sanovat tai tekevät pressitilaisuuksissa. Olen näköjään jäänyt pahasti jälkeen vapaaotteluanalyysissä. Nykyäänhän ei edes tarvi katsoa otteluita, että tietää voittajan. Katsoo vain haastatteluissa kumpi hengittää tiheämpään tahtiin ja kumman naama punoittaa enemmän. veke, voisitko opettaa minua tässä?