Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
100% samaa mieltä. Liian harvoin ottelijat lopettavat "hyvinä" hetkinä. Tosin juuri tullessa champiksi on vähän eri juttu koska kerrankin pääsee käsiksi isompaan seteliin.. Varmaan Bispingilläkin itseluottamus kohillaan kun voittaa Silvan ja tyrmää Rockholdin, huhhuh.Kumpa Hendo vaan lopettaisi tähän.
Poirierille kovempaa vastusta ja Bispingkin voisi oikeastaan nyt vaan lopettaa tyylillä.
Mestarina. Toki ei varmasti malta, koska raha.
Miksi?siis jos ei oteta huomioon et mies pilasi minun betsit:DBisping on kyllä sellainen kusipää ettei toista löydy.
Miksi?siis jos ei oteta huomioon et mies pilasi minun betsit:D
Ei kai sitä nyt tarvitse edes kysyä? Katsoo kaverin haastatteluja viimeisen 10 vuoden ajalta niin selviää syy...myöntää sen itsekkin.
Kyllä se ego oli päällä vielä post-fight pressissä. Sama homme Cockholdilla ja Conorilla, vastustaja ei ollut parempi vaan itse oltiin huonoja kun hävittiin.Rockholdilla ego päällä kokoajan siihen asti kunnes se tyrmättiin
Jep, itsekin sitä mieltä, et Bisping antoi ihan oikeutettuna tuota verbaalista ryöpytystä sille. Vyö vaihtoi omistajaa, niin pitäisi silti kunnioittaa Bissen hienoa uraa ja hetkeä eikä pilata sitä tollasella bullshitillä...Viihdyttävin post fight pressi pitkään aikaan. Rockhold oli täys mulkku ja ei näytä osaavan käsitellä häviötä.
ei kyllä kiinnosta pätkääkään toi Rockhold vs. Bisping. tulee olee niin yksipuolinen matsi et oksat pois. Bispingiltä ei edes löydy sitä one punch KO poweria tai subeja et vois olla edes pieni mahdollisuus upsettiin.
Itellä sama. Ellen postannu tänne virallisesti, niin ainakin olin mielessäni "varma" etukäteen, et Bissel ei oo mitää jakoo ja ei ees pahemmin kiinnostanut Main event...tulin vaan nauramaan omalle postaukselleni