UFC 199 - June 4th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan tuo Bisping kans aivan hirveä mulkku. Ei kyllä haittaa koska todennäköisesti häviää aika pian.
Vähän kuin Conor
6JO3W7N.gifef-security

GB tuottaa mulkkuja :)

Ei tuo sinänsä haittaa ja olin kyllä helvetin iloinen että Bisping voitti tämän. Siinä vaiheessa kun vastustaja on kokenut juuri nöyryyttävän tappion voisi vähän antaa armoa. Eikö Conorikin heti matsin jälkeen ole ollut aika herrasmies?

e:Kun katsoin pitemälle tuota post fight pressiä nii alkoihan tuo Bisping kunnioittamaan Rockholdia. Kaljakin näyttää maistuvan. :D

Viimeksi muokattu:
Ei tuo sinänsä haittaa ja olin kyllä helvetin iloinen että Bisping voitti tämän. Siinä vaiheessa kun vastustaja on kokenut juuri nöyryyttävän tappion voisi vähän antaa armoa. Eikö Conorikin heti matsin jälkeen ole ollut aika herrasmies?

Tämä. Heitterit voisi katsoa edes yhden Conorin post-fight pressin niin uusi maailma aukeaisi.

e:Kun katsoin pitemälle tuota post fight pressiä nii alkoihan tuo Bisping kunnioittamaan Rockholdia. Kaljakin näyttää maistuvan. :D
Oletin, että puhuit ihan yleisesti Bispingin olevan mulkku kuten Conorkin on :D

Bisping ansaitusti antaa hieman Rockholdille kuittia. Rockhold saa unohtaa kyllä rematcin, Luke takaisin jonon perälle.
Ottakoon vaikka uusinnan Weidmania vastaan kunhan molemmat on terveenä, Rockhold sivussa ainakin koko kesän eli syksyyn menee aikasintaan.

Läppä kun tuli katsottua tuo UFC 200 promovideo, niin Rogankin on ihan hämillään Lesnar uutisesta. Dave Shollerillekin tuli yllärinä. Eli Ariel twiitannut jutun ja Dana pää punasena juossut pr-huoneeseen huutamaan, että MAKE A PROMOVIDEO QUICK YOU FUCKING GOOFS ja sitten puskettu tuo ulos :D

Nyt on kyllä raahattu vöitä Eurooppaan. Joanna, Conor ja Bispo. Kyllä kelpaa!

Ajattelin Rockholdin voittavan selvästi, mutta kun näin miehen kehässä alkoi vähän epäilyt nousemaan. Tyhmää tuolla tasolla aliarvioida vastustajansa, vaikka olisikin ottanut tästä dominoivan voiton. Olin Rockholdin puolella, mutta olihan Bispingin voitto yksi vuoden hienoimpia hetkiä. Vaikka häviäisikin heti seuraavassa, on Bisping vanhoilla päivillään toteuttanut kaksi unelmaansa, voittanut Anderson Silvan ja ottanut vyön haltuun. Varmasti kelpaa katsella uraa jälkeenpäin, vaikka lyötäisiinkin kylmäksi heti seuraavassa. Toki jos tähän nyt puollustuksia vielä saa, niin sehän olisi upeaa.

Dominickia kannustin myös ja olin hieman huolissani jalan takia, mutta ilmeisen hyvin homma toimii. Äärimmäisen vaikuttavaa ottelemista. Cruzin jatkuva otteluasennon vaihtelu on varmasti vastustajalle hankala juttu, kun perinteisesti voimakkaita lyöntejä odottaa vain toiselta puolelta, sieltä missä vastustajan takimmainen käsi on. Cruzin tapauksessa tämä muuttuu jatkuvasti. Cruzia on vaikea lyödä, kun liikkuu taitavasti ja lyö countereita. Cruz saattaa olla UFC-historian paras pystyottelija. Vielä kun lopetusvoimaa saa tuohon lisää, niin helvetin pelottava paketti on kasassa. On se kyllä helvetin pelottava jo nyt. Ja kuinka vaikeaa painia Cruzin kanssa? Faber slämmäsi ja päätyi kasan alimmaiseksi vastustaja side controllissa. Hullua!

Hendo oli taas kunnon soturi ja olin niin iloinen, että Lombard lyötiin tajuttomaksi. Hendolle tämä olisi loistava uran päätös. Ajatella, että 99 UFC:tä sitten Bispingin löi tajuttomaksi Hendo ja nyt vuosien jälkeen Bisping ottaa mestaruuden samassa eventissä, jossa Hendo ottaa brutaalin tyrmäysvoiton. Tiedän ettei Hendo ansaitse sitä, mutta revanssi ja mestaruusmatsi näiden kahden välillä olisi hienoa.

Ja Holloway! Mitä vittua?! Kymmenen sekuntia jäljellä, selvä voitto tulossa, LET's BANG, BRO!!! Nauroin vedet silmissä. Täysi villi-ihminen! Pakko myöntää, että minusta tuli fani.

UFC 200:n promovideo oli huikea. Ajattelin kyllä koko ajan, että GSP olisi ollut se ottelija, joka tuodaan isoon eventtiin. Lesnar oli todellinen yllätys, mutta kelpaa kyllä. Mistä Helwani saa kaiken aina tietoonsa? Ja äsken mainittuhan oli MMA Fightingin kavereidensa kanssa saatettu areenalta ulos ja pressi-oikeudet poistettu pysyvästi. Todella tökeröä ja idioottimaista käytöstä taas UFC:ltä.

Olen ehkä hypeissäni vielä, mutta tämä saattoi olla tähän asti vuoden paras eventti.

Bispingis onnistui oikeassa kohtaa voittamaan Rockholdin, koska tuo tapahtuu oikeasti kerran kymmenestä matsista. Veikkasin aikoinaan ettei brittimulkku tule ikinä voittamaan vyötä itselleen, mutta kaikkien sattumuksien jälkeen hän sen voitti joten onnea vaan hänelle ja kannattaa nauttia ajasta mestarina koska kauan tuo vyö ei hänellä viihdy.

Dominick voitti omansa tutulla oudolla tyylillään ja Faber jäi toistamiseen kakkoseksi herrojen välisessä matsissa. Faberille tekee varmasti hyvää pysähtyä vähän miettimään seuraavaa siirtoaan, koska alkaa olla alla jo iso kasa kilometrejä häkissä, joten jos jatkaa matsaamista niin pitäisi saavuttaa jotain merkittävää(vyö) tai tehdä mahdollisimman paljon massia.

Vai ne meinaa tuoda Lesnarin takaisin häkkiin? Hypeä on paljon takana kaverilla jolla on 4-3 recordi UFC:ssä ja PPV myy taas 1,5 miljoonaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rockholdin käytös post-fightissä oli kyllä noloa, puberteetti-ikäiset reagoi tolla tavalla.

Bisping on kyllä sellainen kusipää ettei toista löydy.

Olin weedman matsisssa Rockholdin kelkassa, mutta onhan tuo kaveri vitun naurettava egopelle. Onneks Bisping löi tajun kankaalle, vituttaa katsella tuota Luken selittelyä pressissä.

Bisping on kyllä sellainen kusipää ettei toista löydy.
Olin ennen vähän samaa mieltä. Tämän vuoden aikana mieli muuttunut. Cockhold on kusipäisempi ja egopelle niinkuin tuossa yllä sanottiin. Bisping ollut kohtuu nöyrä Silvan ja Cockholdin taitojen arvostamisessa.

Hyvä Bisping! Mahtava ja ansaittu voitto!

Huhhuh, Bisping! Loistava huipentuma pitkälle uralle.

Oli hyvä ilta. Se Hendon kyynärpää oli jo oikeasti hengenvaarallinen osuma.
Lombard ei nähny sitä kyllä yhtään. Kumpa Hendo vaan lopettaisi tähän.
Poirierille kovempaa vastusta ja Bispingkin voisi oikeastaan nyt vaan lopettaa tyylillä.
Mestarina. Toki ei varmasti malta, koska raha.

Joo ei varmasti Bisping tähän lopeta, se on jättimäinen tapahtuma kun titteliä puolustetaan Englannissa ensimmäistä kertaa! Hitto kun Kennedyn sais jotenkin tittelimatsiin, siinä ois matsi joka myis. Captain America vs Count Bisping. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom