Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän kuin ConorOnhan tuo Bisping kans aivan hirveä mulkku. Ei kyllä haittaa koska todennäköisesti häviää aika pian.
Ei tuo sinänsä haittaa ja olin kyllä helvetin iloinen että Bisping voitti tämän. Siinä vaiheessa kun vastustaja on kokenut juuri nöyryyttävän tappion voisi vähän antaa armoa. Eikö Conorikin heti matsin jälkeen ole ollut aika herrasmies?
Oletin, että puhuit ihan yleisesti Bispingin olevan mulkku kuten Conorkin on :DEi tuo sinänsä haittaa ja olin kyllä helvetin iloinen että Bisping voitti tämän. Siinä vaiheessa kun vastustaja on kokenut juuri nöyryyttävän tappion voisi vähän antaa armoa. Eikö Conorikin heti matsin jälkeen ole ollut aika herrasmies?
e:Kun katsoin pitemälle tuota post fight pressiä nii alkoihan tuo Bisping kunnioittamaan Rockholdia. Kaljakin näyttää maistuvan. :D
Kyllä kai diazin antaman selkäsaunan jälkeen sietääkin olla nätisti:DTämä. Heitterit voisi katsoa edes yhden Conorin post-fight pressin niin uusi maailma aukeaisi.
Kyllä kai diazin antaman selkäsaunan jälkeen sietääkin olla nätisti:D
Oli vaan ihan pakko.sori:oops:Voi katsoa myös muita, missä ollut voittajana ja olisi ollut varaa aukoa päätä.
Rockholdin käytös post-fightissä oli kyllä noloa, puberteetti-ikäiset reagoi tolla tavalla.
Olin ennen vähän samaa mieltä. Tämän vuoden aikana mieli muuttunut. Cockhold on kusipäisempi ja egopelle niinkuin tuossa yllä sanottiin. Bisping ollut kohtuu nöyrä Silvan ja Cockholdin taitojen arvostamisessa.Bisping on kyllä sellainen kusipää ettei toista löydy.