UFC 196: Nate Diaz vs. McGregor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipas lame matsi, 1-1 ennen kolmatta erää ainakin omasta mielestä. Vika erä 10-10
Miller näytti puuskuttavan jo toisessa erässä melko pahasti

Lol, Diego voitti jopa ihan ansaitusti kerrankin. Eihän Miller viime matseissaan kovin hyältä ole toki näyttäny, mutta aattelin että Diego pitäs kuitenkin voittaa helposti. No onneks en lyöny vetua.

Jim on 1-4 viimeiseen viiteen matsiin, ja muistaakseni tuo Castillo-matsikin olis hyvin voitu tuomita Dannylle. Ei auta, kyllä yhden veteraanin ufc-ura alkaa olla taputeltu.

Skelly näyttäny ajoittain suhteellisen juonikkaita otteita kokenutta Elkinsiä vastaan, kyllä sillä viel mahiksia top10 on, sanoisin. Elkins vaan hinkkaa halutessaan pierut pihalle, on se sen verran kova kuntonen eikä sille voi oikein mitään, selvä vastaantulija kuitenkin. Elkins näyttämäs prospektille kaapinpaikkaa. :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Skelly näyttäny ajoittain suhteellisen juonikkaita otteita kokenutta Elkinsiä vastaan, kyllä sillä viel mahiksia top10 on, sanoisin. Elkins vaan hinkkaa halutessaan pierut pihalle, on se sen verran kova kuntonen eikä sille voi oikein mitään, selvä vastaantulija kuitenkin. Elkins näyttämäs prospektille kaapinpaikkaa. :puntti:

Ei tuo Skelly mikään nuori lupaus enää ole. Viime matsissakin oli hyvin lähellä tyrmääntyä brassin käsittelyssä, mutta sai kuristuksen kaivettua. Pysty on ihan täyttä paskaa, ja nyt nähtiin parempi painija vastassa, joten tulos oli tämä. Ei mitään asiaa top-kymppiin.

Mä olin siinä uskossa, että sillä on voittoputki päällä? En kyl muistanu mitää tollasta. Saattaa olla etten ole edes nähny kyseistä ottelua.

edit. onhan sillä ja joo en muistanu et se oli Skelly joka otteli Souzaa vastaan. Jep niihän se oli. Mut Souza on kyllä vitun kova ja mielenkiintoinen prospektiottelija, ja en ymmärrä ollenkaan miksi UFC laitto sen ulos, kaveril oli vissii 3-1 rekordi UFC:ssä? Viihdyttäviä otteluita ja Jungle Fight mestari? Tosi mielenkiintoinen tulokas 145:iin mut sit sai potkut jostai oudosta syystä. Heck, Souzalla oli vielä FOTN ja POTN bonaritkin.

Mä olin siinä uskossa, että sillä on voittoputki päällä? En kyl muistanu mitää tollasta. Saattaa olla etten ole edes nähny kyseistä ottelua.

Oli tosiaan, mutta ei missään vaiheessa itseäni ole vakuuttanut. Tai sitten olen vieläkin katkera, kun meni kuristamaan Niinimäen.

Elkins oli kyllä kova! Tekis mieli nähdä Elkinsin tyyli Conoria vastaan. Veikkaan, että olis Conorille cova vastus tyyllisesti. Harmi, et ainakaan 145 nähdään tota.

Elkins oli kyllä kova! Tekis mieli nähdä Elkinsin tyyli Conoria vastaan. Veikkaan, että olis Conorille cova vastus tyyllisesti. Harmi, et ainakaan 145 nähdään tota.
155:ssa Khabib, mut veikkaan et vaikka Conor ottais sen matsin niin Dana ei halua sitä. Se ois kyl kieltämättä niin ylijännä ottelu, että uskaltaisko sitä kattoa edes. Miten tuollainen tyyli + hieman holtiton pysty ja kova kunto ja leuka niin käy Conoria vastaan.

Khabib on tosiaan parempi vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom