UFC 195: Lawler vs Conduit @ MGM Grand January 2, 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luulenko vain, vai onko esim. UFC.tv kautta ostettuna nää mainoskatkot ollut kokonaan poissa?
Viaplay tulee nyt mainosta tosta Looking for a Fight sarjasta?
Toki varmaan jenkeissä voi olla muutakin mainosta, mutta en vaan muista nähneeni tommosia pätkiä välissä ennen.

Luulenko vain, vai onko esim. UFC.tv kautta ostettuna nää mainoskatkot ollut kokonaan poissa?
Viaplay tulee nyt mainosta tosta Looking for a Fight sarjasta?
Toki varmaan jenkeissä voi olla muutakin mainosta, mutta en vaan muista nähneeni tommosia pätkiä välissä ennen.

Niin, en ole ihan varma. Voihan se olla, että mainostavat muutenkin tuota. Ei kyl häiritse mua ollenkaan.

Seuraava matsi on kova. Toivottavasti Tumenov vie.

Niin, en ole ihan varma. Voihan se olla, että mainostavat muutenkin tuota. Ei kyl häiritse mua ollenkaan.
Ei ei, ei haittaa mua yhtään. Mukavampi noita on katsella kuin se että a) lukee "commercial break" ja grafiikka tai b) kuvataan vaan kehää jostain kaukaa. :)
Mielelläni noita siis katselen.
En vain muista nähneeni tommosta aiemmin.

Ei ei, ei haittaa mua yhtään. Mukavampi noita on katsella kuin se että a) lukee "commercial break" ja grafiikka tai b) kuvataan vaan kehää jostain kaukaa. :)
Mielelläni noita siis katselen.
En vain muista nähneeni tommosta aiemmin.

ainakin kun xbox sovelluksella olen fight passia käyttänyt niin on mainoksia ollu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huh, onneks meni Tumenoville. Mun mielestä ansaittu voitto. Ekat kaks erää annoin Tumenoville.

E: Eikä todellakaan ollut mikään oikeusmurha.

Mun mielesta Tumenov vei mutta se nyt vahan riippuu arvostaako iskuja vai potkuja enemman. Eipa tuosta tuomaritkaan olleet yksimielisia. Tylsahko matsi.

Joe Rogan on vammainen, 3 alapotkua menee täysin ohi ja hehkuttaa niitä. Joku tuomarikin retardi, sai 2 erää Larkinille. Tumenov kuitenkin oli se joka painoi päälle ja sai muutamia hyviä osumia perille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom