Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta you got to beat the champion clearly jne.......
Tervetuloa takaisin mikat2,jontte89Täällä samat huutelee että väärälle meni :D Vaikka aikasemmin huuteli että Tumenovin voitto oli ansaittu :D Idiootit
öö?? ok :D Mitä jos kattoisit oikeeta mtsia
mikat2, jontte89? mitä vittua? Tällä nimimerkillä olen netissä pyöriny jo lähes kymmenen vuotta.. En toki tällä foorumilla.Tervetuloa takaisin mikat2,jontte89
Mitä robbie teki 4 erää?ei ainakaan painanu päälle ja lyöny.hävis joka erän iskut.valoja päälle!
mikat2, jontte89? mitä vittua? Tällä nimimerkillä olen netissä pyöriny jo lähes kymmenen vuotta.. En toki tällä foorumilla.
Ymmärrän toki jos oot vainoharhanen, mut hei siihen kuulemma saa hoitoo
Täällä samat huutelee että väärälle meni :D Vaikka aikasemmin huuteli että Tumenovin voitto oli ansaittu :D Idiootit
Itse sain niukasti ton Conditille, mutta ymmärrän kyllä noinkin päin ton. Robbie vei toisen ja vikan erä selvästi, viimeinen ois helposti voinut olla 10-8. Kun taas eka ja kolmas oli vähän niin ja näin. Ehkä noi tuomarit kattoi damagea ja miten lähellä Robbie oli lopetusta, en tiiä. Tasuri ois voinut olla paras ratkaisu ja ehdottomasti nyt se välitön rematch kerrankin aiheesta!!