UFC 195: Lawler vs Conduit @ MGM Grand January 2, 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aivan vitun törkeetä paskaa kyllä ei jumalauta huhhuh... ei voi jumalauta käsittää mitenkään.. mestari voi seisoskella 4 erää keskellä häkkii ja sillon tällön heitellä pari koukkuu ja vikassa sit tasanen snägärimatsi ja vyön kanssa himaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tervetuloa takaisin mikat2,jontte89

Mitä robbie teki 4 erää?ei ainakaan painanu päälle ja lyöny.hävis joka erän iskut.valoja päälle!
mikat2, jontte89? mitä vittua? Tällä nimimerkillä olen netissä pyöriny jo lähes kymmenen vuotta.. En toki tällä foorumilla.

Ymmärrän toki jos oot vainoharhanen, mut hei siihen kuulemma saa hoitoo

mikat2, jontte89? mitä vittua? Tällä nimimerkillä olen netissä pyöriny jo lähes kymmenen vuotta.. En toki tällä foorumilla.

Ymmärrän toki jos oot vainoharhanen, mut hei siihen kuulemma saa hoitoo

Jos joku täällä on vainoharhainen niin sinä, jos tuon Lawlerille sait..

Vituttaa tuplana kun veto kusi tuohon ryöstöön.

e. Miks meen edes tämmösen idiootin selvään rölliin.

Jos tää matsi ois käyty Pridesä niin kukaan ei kyseenalastais tuomiota näin. Robbiell oli enemmän voitontahtoa ja hakkas enemmän Conditin elämää lyhyemmäks kuin Condit Lawlerin. Eräpisteytykset voi kyllä kyseenalaistaa, osuihan Condit paljon, mutta Lawler antoi damagea oikeasti.

Odotin kyl itselin Conditin käden nousevan, ei siinä.

Itse sain niukasti ton Conditille, mutta ymmärrän kyllä noinkin päin ton. Robbie vei toisen ja vikan erä selvästi, viimeinen ois helposti voinut olla 10-8. Kun taas eka ja kolmas oli vähän niin ja näin. Ehkä noi tuomarit kattoi damagea ja miten lähellä Robbie oli lopetusta, en tiiä. Tasuri ois voinut olla paras ratkaisu ja ehdottomasti nyt se välitön rematch kerrankin aiheesta!!

Edit. WW on kyllä nykyään helvetin viihdyttävä divari, kun ei ole enää GSP:tä siellä pelailemassa varman päälle.

Lawler tosiaan sai toisen lahjansa jo. Kylla saalittaa Conditin puolesta. Hirvea myllytys yli 20 minuuttia ja champpi saa muutaman hyvan osuman sisaan ja pitaa vyonsa. Rehellisesti sanottuna vituttaa vaikka en kenenkaan puolesta lyonyt vetoa. Oikeismurha. Tottakai jos matsi olisi jatkunut viela minuutin se olisi mennyt Lawlerille mutta olisi ihan kiva jos saantoja noudatettaisiin edes suurinpiirtein.

Itse sain niukasti ton Conditille, mutta ymmärrän kyllä noinkin päin ton. Robbie vei toisen ja vikan erä selvästi, viimeinen ois helposti voinut olla 10-8. Kun taas eka ja kolmas oli vähän niin ja näin. Ehkä noi tuomarit kattoi damagea ja miten lähellä Robbie oli lopetusta, en tiiä. Tasuri ois voinut olla paras ratkaisu ja ehdottomasti nyt se välitön rematch kerrankin aiheesta!!

Siis miten ihmeessä Robbie muka voitti vikan 10-8??? Ei kyllä mitenkään 10-8.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom