UFC 189: Aldo vs. McGregor - Jul 11, 2015 @ MGM Grand Garden Arena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Organisaatio olisi ottanut ison taloudellisen iskun, jos Mendes olisi voittanut. Aldo vs Conor on huomattavasti arvokkaampi ottelu kuin Aldo vs Mendes 3. Ja nyt Mendes vs Edgar on title contender. Täydellistä. Mutta jos Mendes olisi voittanut, niin koko tittelikahina olisi mennyt sekasin, Conor hype olisi kadonnut jne jne = UFC olisi hävinnyt vitusti rahaa.

Nämä seikat huomioiden, en olisi kovinkaan yllättynyt jos tätä ottelua olisikin viilattu. En väitä että oli, mutta just saying..

Klassinen salaliittofanien perustelu, joku hyötyy tästä tuloksesta -> fix!

surullisen vähälle huomille jää muut matsit pääkortilla vaikka omasta mielestä päämatsi oli ehkä huonoin matsi pääkortilla :D

Klassinen salaliittofanien perustelu, joku hyötyy tästä tuloksesta -> fix!

Edelleenkään en väitä että olisi fiksattu, mutta ei mun mielestä mitenkään kaukaa haettua ajatuksen pallotteluakaan. Ottaen huomioon ettei kyseessä todellakaan ole mikään perus "joku hyötyy" skenaario, vaan kyseessä UFC tän hetken isoin tähti ja nyt puhutaan kuitenki kymmenistä miljoonista euroista.

Olen äärettömän onnellinen, että sain todistaa tätä tapahtumaa livenä HD-laadulla kaverin kanssa. Main cardin matsiesta mikään ei pettänyt ja entrancet mainissa olivat aivan uskomattomia, vetää hiljaiseksi. Se jännityksen tunne mikä Conorin matsin aikana oli niin nykyään sitä harvoin vaparia seuratessa saa ja lopulta jännitys laukeaa tyrmäykseen, jonka jälkeen oli jopa tunteellinen olo :) Pakkiksenkin Conor heitterit ne jaksaa vääntää, mutta siinähän väännätte, koska se ei ole meiltä Conor-faneilta pois ;)

Huhhuhh sanon mä!

11382952_531938586959592_898400096_n.jpg

puhutaan paljon suuremmista rahoista ja tämä mielestäni vähentääkin fiksauksen mahdollisuuden todella pieneksi. kuka olisi valmis riskeeraamaan tuollaista voittoa takovan firman/brändin ja oman vapautensa kun nyt voi ottaa varmat(ja helvetin suuret) massit laillisesti?

Olen jo pitkään puoliksi leikilläni miettinyt, että Herb Dean saisi vähän hyvän miehen lisää UFC:ltä. Tuppaa melko usein olemaan isoissa matseissa tuomarina ja on keskeyttänyt aikaisin matseja, kun se on ollut UFC:lle suotuisaa. Edellisenä esimerkkinä Rousey vs McMann ja nyt Conorin matsi. Kumpikaan ei varsinaisesti paskoja keskeytyksiä olleet, mutta aivan mainiosti olisi joitakin sekunteja vielä voinut antaa.

Ja Fedor vs Hendonkin keskeytti nopsaan, kun UFC tietenkin halusi Fedorin häviävän.

Lesnar sai kuitenkin ihan hirvittävästi aikaa Carwin-matsissa.

En nyt tietenkään lähde väittämään mitään hullua, mutta ei tämmöinen skenaario mahdotonkaan ole.

Edit: mitä taas fiksaukseen tulee, niin tuo matsi ei kyllä fiksatulta näyttänyt. Mendes iski silmäkulmaa auki kyynärpäillä ja antoi kovaa osumaa jatkuvasti. Ei fiksatuissa matseissa moista nähdä.

Edelleenkään en väitä että olisi fiksattu, mutta ei mun mielestä mitenkään kaukaa haettua ajatuksen pallotteluakaan. Ottaen huomioon ettei kyseessä todellakaan ole mikään perus "joku hyötyy" skenaario, vaan kyseessä UFC tän hetken isoin tähti ja nyt puhutaan kuitenki kymmenistä miljoonista euroista.

Mä sanoisin että oikeammin kyseessä on huomattavasti isommat rahat, ja voidaan puhua sadoista miljoonista jopa Miljardeista. UFC:n valuaatio on Forbesin mukaan ollut 2014 loppupuolella 1,65 miljardia dollaria. (nämä ovat toki arvioita) Myöhemmin UFC on solminut ison sopimuksen Reebokin kanssa ja houkutellut Conorin avulla lajin pariin ennen näkemättömän paljon uusia faneja. Jos ajatellaan että UFC:n valuaatio olisi noussut tuosta edes 20%, niin puhuttaisi kuitenkin jo 300 miljoonasta dollarista. Kovalla pitkän tähtäimen strategialla UFC voi kasvattaa valuaatiotaan vielä useita miljardeja dollareita. Conor on epäilemättä ylivoimaisesti UFC:n arvokkain business asset.

Osalla porukasta on taipumusta epäillä salaliittoja enemmän asiassa kuin asiassa, tällä tapahtumalla on sen verran kokoa että mielikuvitukselle riittää sytykettä. Tärkeä elementti salaliittoteoreetikoilla ei ole esittää faktoja vaan epäilyjä. Salaliiton tueksi ilmestyy lähipäivinä vielä giffejä ja epäilyksiä herättäviä lausuntoja mitkä 'todistaa' matsin sovituksi.

Anyway, Conorin pisteet nousi huomattavasti ottelun jälkeisellä herrasmiesmäisellä käyttäytymisellä. Itse olin tähän asti ollut heittereiden leirissä, mutta hyppään mielelläni tuohon junaan, oli niin vakuuttava esitys.

Kyllä se on todella, todella todella, kaukaa haettua. UFC varmasti pistää bisneksensä peliin hurjien kymmenien miljoonien takia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jengi jaksaa valittaa Mendesin lyhyestä valmistautumisesta, mutta kukaan ei puhu siitä, että Conor näytti ihan sairaalta haamulta jo kehään astuessaan. Todella kalpea ja riutunut olemus verrattuna aiempiin otteluihin ja silmätkin näytti siltä kuin olisi valvonut 3 yötä putkeen. Olisin lyönyt rahani Mendesin voiton puolesta minuutti ennen matsia, mutta ei voi kuin ihailla tuota Conorin pääkoppaa. Taisteli varmasti paljon isompien vastoinkäymisten läpi tähän matsiin, kuin Mendes ja silti tyrmäsi jälleen silloin, kun lupasi.

Itseä ei haittaisi vaikka tämä jäisi Conorin viimeiseksi matsiksi FW:ssa, koska en halua enää nähdä miestä tuollaisessa kunnossa kehässä. Tällä kertaa Conor joutui pudottamaan painoa poikkeuksellisen stressaavissa olosuhteissa mikä saattoi tuon aiheuttaa, mutta silti näkisin miehen paljon mielummin LW:ssa.

en ois ihan varma et toi on totta mitä usein kuulee conorin tuoneen paljon uusia faneja. tai siis tottakai mutta suhteessa mitä aasialainen voi tuoda -> missä ufc intressit kun puhutaan nimenomaan uusista faneista? conor tuonut kyllä helvetin paljon positiivista lajille, mutta väittäisin puheiden uusien fanien tuonnista liioitelluiksi
edit: toki siis muuten tuo/tuonut huomattavia summia välillisesti ufc:n taskuihin

Viimeksi muokattu:
Jengi jaksaa valittaa Mendesin lyhyestä valmistautumisesta, mutta kukaan ei puhu siitä, että Conor näytti ihan sairaalta haamulta jo kehään astuessaan. Todella kalpea ja riutunut olemus verrattuna aiempiin otteluihin ja silmätkin näytti siltä kuin olisi valvonut 3 yötä putkeen. Olisin lyönyt rahani Mendesin voiton puolesta minuutti ennen matsia, mutta ei voi kuin ihailla tuota Conorin pääkoppaa. Taisteli varmasti paljon isompien vastoinkäymisten läpi tähän matsiin, kuin Mendes ja silti tyrmäsi jälleen silloin, kun lupasi.

Conor joo ei näyttänyt kyllä terveeltä. Tähän matsiin ymmärtääkseni saivat vielä käyttää IV drippiä/tiputusta, jatkossahan tuokin on kielletty veridouppauksen takia. Painonvedoista palautuminen tulee olemaan huomattavasti vaikeampaa.

"Conorille syötetään iisejä vastustajia, pistäkää painija vastaan niin hävii"
Mäkrekori pistää divarin parhaan painijan kylmäks kahessa erässä -> "fixed, liian lyhyt reeni kämppi zädillä ja herbbi sai potn bonarin early stoppagesta"
Jerk-knees-woman.gif

stfu, mmkay?

-Matsi oli ehkä fiksattu
-Full camp Mendes
-Aikainen keskeytys jne. jne.

Tää ketju on kyllä joidenkin osalta aika huikea. Conor vei matsin rehellisesti ja that's it. Ehkä tulee joskus kavereiden kesken uus matsi, jossa Mendes saa pari viikkoa lisää camppia ja Conor valmistautuu painijaa vastaan.
Yrittäkää nyt vaan päästä yli ja olla keksimättä jatkuvasti kaiken maailman tekosyitä voitolle.

choofed.gif

Piti jalat Chadin ympärillä? Ja se on osoitus hyvästä mattopelistä? Okei no sitten mulla on aivan jäätävän hyvä mattopeli.
Sinä sanoit että hän ei tehnyt mitään mikä ei ole totta. En ole väittänyt että Conorin mattopeli olisi jotain loistavaa. Hän selvisi Chadin yrityksistä ja sillä selvä. Ja mihin unohdit niin kyynärpää lyönnit alhaalta? Oliko nekin ei mitään?

Ihan uskomaton eventti, mulle tää oli ainakin paras eventti ikinä. Kaikki matsit ihan hulluja! Katsoin matsit ja heti perään Schaubin fight companion podcastin, vieläkin ihan täpinöissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom