UFC 184: Rousey vs. Zingano - February 28, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ferguson löi ajatukset sekaisin ja Tibaulla alko tiputanssi, siitä maahan ja Ferguson otti selän ja RNC siitä nopsaan, vaivatta.

Mä olen harmissani et toi Ellenberger voitti. Vois ottaa vähä terttua et sais jotai munaa tohonki kaveriin, niin munatonta toi sen otteleminen.

vedot sisällä:
Kossi pisteillä,
raquel pisteillä,
cat ko,tko,dq

kerroin kihelmöivä 702!!!!!

Perustelut: Kossi ollut tauolla ja täynnä virtaa, ellei jake nukuta niin kossi vie pisteillä.
Söpöliini raquel vie holmin aitaa vasten ja painii pistevoiton. Vaikeaa seon mutta mahdollista, koska holmilla kuitenkin pysty arsenaali kovaa ja jalat käy.
Catin voittoon tämä lappu viimeistään kusee, mutta se tarvii vain yhden kunnon osuman jolloin cat viimeistelee matossa tko.

Tuosta vetovihjeet miljaaaarrrdeihinnn :kippis1:

not!!! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pennington on ehkä epäurheilijamaisimman näköinen UFC-ottelija. Toivottavasti Holm pistää homman pakettiin ensimmäisessä erässä, ettei tarvi valvoa turhan pitkään.

Holm tärisi kuin mikä ja kävelee todella hermostuneen näköisenä edestakaisin :(

Pennington on ehkä epäurheilijamaisimman näköinen UFC-ottelija. Toivottavasti Holm pistää homman pakettiin ensimmäisessä erässä, ettei tarvi valvoa turhan pitkään.

Holm tärisi kuin mikä ja kävelee todella hermostuneen näköisenä edestakaisin :(

Ajattelin täysin samaa, paska ryhti tollanen ostarin kulmal hengaava räkis. Alko vituttaa jo sen kävelemisen katsominen. Tollanen löysä säkki

Säälittävää räpeltämistä... Odotin Holmilta paljon enemmän.

On taa vaan surkeeta katsottavaa.. co-main event. Huh...

edit. onko tuon muijan pakko karjua joka kerta kun se lyo

Varsinki ku tollanen kannu raaahattiin sille eteen käveleväks nyrkkeilysäkiksi.
Jep ja silti ei saa oikein mitään aikaan. Ei tässä naisvaparissa kyllä ole mitään jännitysmomenttia pystyottelun osalta. Tyrmäys- tai edes satutusvoima puuttuu täysin.

Cyborgia UFC:hen odotellessa...

Olin just tulossa kommentoimaan, että jos mä haluun nähdä jotain puolitehoista sparrausta niin mä meen vaparin alkeiskurssin treenejä kattomaan. Vitun tylsää, ei tässä ole oikeen mitään jännää. E: ja sit joku Rogan hehkuttaa kokoajan kuinka vakuuttava debyytti Holmilla. Mitä vittua ne oikeesti on syöny? Toki voitti matsinsa, mutta ei näyttänyt oikeen hirveen vakuuttavalta ottaa tommonen matsi jotain 5-4 kannua vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom