UFC 184: Rousey vs. Zingano - February 28, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millä helvetin Lapio-Lessillä ne käy noita naamojaan muokkauttamassa? Ihan järkyttävää jälkeä. Ariannykin oli joskus naamastaan upean näköinen, ja sitten kävi tuolla Lapio-Lessillä eipä tullut kyllä hyvää jälkeä.

Kai ne yrittää ostaa lisää aikaa tohon kehätyttönä olemiseen. Ihmettelen mitä joku Arianny Celeste tekee enää kehätyttönä, sehän on jotain 30.

64c31821603ab476a318839606743bd6_635x325.jpg

HORROR.

Kai se nyt on itsestään selvää, että tilanne on ihan eri, jos sulla on mma ottelija, joka on treenannut mma:ta 5 vuotiaasta lähtien ja on nyt 20-25v ja lähestymässä prime aikaansa. Naisten mma on todella nuori ja saadaan odottaa vielä se 10-15 vuotta, että siellä on ottelijoita joilla on optimaalinen tausta ja harjoitteluhistoria.

Rondan ansiosta 15v päästä voi hyvinkin naistenkin sarjassa olla ottelijoita, joilla on harjoittelustausta ja tekniikat optimaalisessa kunnossa.

Rondan ja naisten mma:n haukkuminen on ihan sama asia kuin, että sanoisi royce gracien olleen turha kannu ja miesten mma:ta ei olisi pitänyt eikä saanut harjoittaa tai katsoa ennen luojan vuotta 2015.

Oletko jossain kamppailuseurassa nähnyt nyt Rondan ansiosta aallon vaparimatsiin tähtääviä tyttöjä? Epäilen vahvasti, ettei vapaaottelusta koskaan tule naisten suosimaa lajia. Naiset ovat nousseet nyrkeilykehään jo ikuisuus sitten, eikä siinäkään lajissa olla lähelläkään miesten tasoa missään suhteessa. Ymmärrettävästi UFC yrittää laajentaa katsojakuntaansa, mutta itse en saa kyllä yhtään mitään näistä naisten matseista. Jos jollakin on tarjota edes yksi erityisesn hyvä naisten matsi, niin mielenkiinnolla sen katsoisin.

Oletko jossain kamppailuseurassa nähnyt nyt Rondan ansiosta aallon vaparimatsiin tähtääviä tyttöjä?

Vaikka asia ei mulle kuulu ja mä en mistään aalloista mitään tiedä niin tuohon on vaikea vastata kun ei hirveästi ole noissa jenkki saleilla tullut pyörittyä. Onko nuoria naisia aloittanut selkeästi enemmän kun Ronda nousi kaikkien tietoisuuteen??
Itse veikkaan, että vaikutusta on, mutta määrät tuskin ovat nousseet älyttömästi.

Oletko jossain kamppailuseurassa nähnyt nyt Rondan ansiosta aallon vaparimatsiin tähtääviä tyttöjä? Epäilen vahvasti, ettei vapaaottelusta koskaan tule naisten suosimaa lajia. Naiset ovat nousseet nyrkeilykehään jo ikuisuus sitten, eikä siinäkään lajissa olla lähelläkään miesten tasoa missään suhteessa. Ymmärrettävästi UFC yrittää laajentaa katsojakuntaansa, mutta itse en saa kyllä yhtään mitään näistä naisten matseista. Jos jollakin on tarjota edes yksi erityisesn hyvä naisten matsi, niin mielenkiinnolla sen katsoisin.

Rondan vaikutus naisten vapariin on imho. kiistamaton. Kuinka moni jenkki edes tietaa yhden naisnyrkkeilijan nimelta, kuinka moni tietaa rondan ja mma:n? Olisiko ufc:ssa 2 eri painoluokkaa naisille ilman rondaa? Olisiko invicta fight passilla ilman rondaa? Kuinka paljon rondan mma:n ulkopuolella olevat jutut kuten elokuvat vaikuttavat naisten vapariin nyt ja tulevaisuudessa?

Todellinen vaikutus tiedettaneen 5,10,15,20v paasta, kun ronda oman osansa tehnyt ja ehka on tai ei ole naisvaparia ja silloiset tahdet kertovat miksi aloittivat vaparin ja mitka asiat ovat auttaneet uran kehittamisessa.

Jos joku nakee naisten vaparin ei kiinnostavana, ei potentiaalisena, vastenmielisena tms. That's fine, vapari on viihdetta ihan siina kuin pikku kakkonenkin. En mina tule kertomaan kenellekaan etteiko han saisi jotain tv sarjaa katsoa tai pakota ketaan naisten vaparia katsomaan. Sita on kuitenkin vaikea niella, jos joku vaittaa, etta rondalla ei olisi jo ollut ja ei tule olemaan iso vaikutus siihen miten naisten vapaaottelu kehittyy.

edit. Ja ennen kuin joku vetaa gina carano tms. kortin niin kylla muidenkin naisten kuin rondan meriitit tulee tunnustaa naisten vaparin kehityksesa.

UFC tosin tekee tuota "pakottamista", sillä että tekee näitä sekakortteja, minä esim halusin nähdä vain miesten matsit, mutta jouduin maksamaan naisten matseista myös.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ja monia ei kiinnosta kääpiöiden matsit mutta niinpä niitäkin vaan on noilla korteilla. Elämä on.

Ostaa sen kortin jos siellä on omasta mielestä kiinnostavia otteluita, jos ei ole niin ei osta. Ei pitäis olla kovin vaikeaa?

Mikähän oli PPV-myynti? Rondahan myi täysin yksinään tätä korttia.

Näyttää ylittävän kaikki odotukset. Itsekin olen todella yllättynyt vaikka olen ollut eniten väittelemässä täällä siitä miten iso draw Ronda on.

Meltzer on early indicators for #184 (Direct TV info)
A snippet from his newsletter:

While it’s too early to get PPV numbers, early indications based on the DirecTV numbers blew away even the most optimistic expectations. The early numbers were said to be far ahead of any Rousey singularly headlined fight in the past. It’s virtually a lock this will break the all-time record for a show headlined by a woman’s fight that the Rousey vs. Liz Carmouche fight did (450,000 buys), and could double the majority of pre-show estimates. I was told DirecTV numbers were roughly identical to the 1/31 show and Google searches for the show, which in most cases is an amazingly accurate predictor of PPV numbers, were four percent ahead of Silva vs. Diaz, and 26 percent below Jones vs. Cormier.

While numbers will fall well short of the Jon Jones vs. Daniel Cormier fight, there is no current UFC fighter facing an opponent with the name value of Zingano and with such a weak undercard who would have come anywhere close to her numbers. It is possible this could nearly if not double fights like Cain Velasquez vs. Junior Dos Santos and Jon Jones vs. Alexander Gustafsson (the first one).

Meltzer on early indicators for #184 (Direct TV info) - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

Ihan sairasta jos ylittää yli 450k tällä kortilla. Where you at, japi??:D Mitä tekosyitä on tällä kertaa luvassa?:)

On kyllä ihan sairas lukema jos 450k menee rikki. Ite en diggaa naisten vaparista ollenkaan, niin ihan suu auki ihmettelen miten jengi on tommosta korttia noin innolla ostanut.

Edit:
Toisaalta paha täältä Suomesta on sanoa, että miten tuota on markkinoitu rapakon toisella puolella. Onko markkinointi ollut erityisen runsasta tai muuten onnistunutta?

Joo ja monia ei kiinnosta kääpiöiden matsit mutta niinpä niitäkin vaan on noilla korteilla. Elämä on.

Ostaa sen kortin jos siellä on omasta mielestä kiinnostavia otteluita, jos ei ole niin ei osta. Ei pitäis olla kovin vaikeaa?

Hmm... olenkin miettinyt, miten pääsisin eroon näistä naisten matseista, enpä ole keksinyt, mutta onneksi palstalta löytyi apua. Totta, en muuten enää ikinä laita latiakaan tuohon paskaan. Miten olenkaan ollut näin tyhmä, että edes harkitsin katsovani naisten matseja ja että vielä olen tullut siitä keskustelupalstalle "keskustelemaan". Enpä tee sitä virhettä toiste, pitäkää tunkkinne.

... olen tullut siitä keskustelupalstalle "keskustelemaan". Enpä tee sitä virhettä toiste...

Katkeraa.

Keskusteluun yleensä kuuluu mielipiteiden vaihto, mutta ei se kaikille toimi. Meitsillä on kanssa yksi frendi jolla on kovia mielipiteitä, mutta se ei ikinä mene keskustelupalstoille niistä mölisemään kun joku voi mölistä takaisin. Tyytyy vaan sanomaan "paskaa" ruudun toisella puolen. Onhan sekin tapa säilyttää mielenterveys, itseasiassa suosittelisin Japille samaa, ehkä pääsee Fedorinkin ylitse joskus.

UFC tosin tekee tuota "pakottamista", sillä että tekee näitä sekakortteja, minä esim halusin nähdä vain miesten matsit, mutta jouduin maksamaan naisten matseista myös.

Eiko tama eventti juurikin ollut hyva, kun ei ollut pakottamista. Main ja co-main naisten matseja ja miesten matsit oli kategoriassa ei mitaan kovin kiinnostavaa? Helppo skipata ppv taman eventin osalta ellei sit ronda sattunut kiinnostamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom