UFC 183: Silva vs. Diaz - Jan, 31, 2015 - The iBack v.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen saanut sen käsityksen, että Diaz nimenomaan lääkitsee tuota ongelmaa budilla. Aika loogista, että viimeisellä viikolla ennen matsia Nick ei ole sosiaalisimmillaan, kun ei ole päässyt polttelemaan pariin viikkoon.

Vaikka lääkitsisikin, niin se voi silti olla saanut myös alkunsa siitä.

Näin unta, että Diaz tyrmäsi Silvan. Vasen yläkoukku ja perään oikea suora leukaan. Siihen Silva tipahti. Olisi varmaan eka kerta, jos uneni toteutuisi, mutta Diazin voittoa toivon ja sitten mestaruusottelu Lawleria vastaan!!

Lawler vs. Diaz II olis kyllä aika mahtava ottelu, en vain pidä näistä "lahjatitleshoteista" :rolleyes: alentaa arvoa.

Jos se Silvan tyrmää MW:ssä niin ei sitä ihan lahjana voi siinä vaiheessa pitää, vaikka ei sitä suoranaisena WW-näyttönä voi pitääkään..

Pelkkää spekulointiahan tämä on, mutta tosi yleinen seuraus se on liiasta hiisailusta. Voi toki johtua Nickillä jostain muustakin.

En nyt jaksa kattoo sun spekulointia pitemmälle kun alkaa taas ärsyttää. Asiahan on niin, että Nick on ollut epäsosiaalinen natiaisesta saakka ja se on hänen luonteensa. Tässä sulle 10min video josta saat aika hyvän kuvan jäbästä.
Kannabis on hengenvaarallista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diazin asenne on vissiin melkosen pitkän ajan takaa. :D

rYLDMjC.jpg

#TBT
#DontBeScaredHomie
#UFC183 live on Pay-Per-View
@NickDiaz209

Sauce: https://twitter.com/ufc/status/560882594015760385

En nyt jaksa kattoo sun spekulointia pitemmälle kun alkaa taas ärsyttää. Asiahan on niin, että Nick on ollut epäsosiaalinen natiaisesta saakka ja se on hänen luonteensa. Tässä sulle 10min video josta saat aika hyvän kuvan jäbästä.
Kannabis on hengenvaarallista.

Älä nyt sössötä siinä. Olen käyttänyt pilveä 15vuotta ja tunnen samalta ajalta ainakin yli 50 aktiivikäyttäjää. Tiedän ihan tarpeeksi hyvin mitä se aiheuttaa ja mitä ei, en tarvitse siihen parikymppisen pojanklopin valistusta.

Älä nyt sössötä siinä. Olen käyttänyt pilveä 15vuotta ja tunnen samalta ajalta ainakin yli 50 aktiivikäyttäjää. Tiedän ihan tarpeeksi hyvin mitä se aiheuttaa ja mitä ei, en tarvitse siihen parikymppisen pojanklopin valistusta.

En sössöttäiskään, mutta koko pointti oli, että "spekuloit" Diazin sosiaalisten tilanteiden kammon johtuvan pilven polttelusta, vaikka on melko yleistietoa Diaz fanien keskuudessa, että kaveri on ollut tollanen pienestä lapsesta saakka.
Johtuu varmaan muista asioista, eikö?

En sössöttäiskään, mutta koko pointti oli, että "spekuloit" Diazin sosiaalisten tilanteiden kammon johtuvan pilven polttelusta, vaikka on melko yleistietoa Diaz fanien keskuudessa, että kaveri on ollut tollanen pienestä lapsesta saakka.
Johtuu varmaan muista asioista, eikö?

Voi olla ja niin kuin sanoin, pelkkää spekulointia minulta. Enkä sanonut sitä mitenkään negatiivisessa valossa Nickistä, joten ei tarvitse Nickin puolesta loukkaantua. Sääliksi vain käy jos miehelle tekee nuo julkiset esiintymiset niin tiukkaa miltä usein vaikuttaa.

En mä nyt noita kaikkia juttuja, "rambling" (vaikeudet artikuloida), sosiaalinen ahdistus, "kaikki on mua vastaan" fiilikset laittaisi vaan pilven polttelun varaan varsinkin kun mies on ollut tuollainen jo uraansa aloittaessa. Mä olen Koivukylästä, joten nuorena aloitetun pilvenpolton vaikutuksien seuraamisesta tuskin tarttee edes keskustella. :D Teininä aloitettu polttelu aiheuttaa kaikenlaista, mutta kyllähän Nicki jostain ahdistuksesta varmasti kärsii ja mistä se johtuu spekulointi nyt on ihan turhaa hater skeidaa.

Diaz! Toivottavasti pistää kunnolla kampoihin ja pääsee seuraavaan ison rahan matsiin. Kaverilla jo sellainen ura takana että ansaitsee kunnon eläköitymismassit. Diaz on yksi mielenkiintoisimpia häkkiottelijoita, ei kaikkien tartte olla korrekteja roolimalleja kun bissness on kuitenkin se toisen tajuttomaksi takominen. :D

ps. Kirjoitettu viski ja Diaz fanipäissään!

En mä nyt noita kaikkia juttuja, "rambling" (vaikeudet artikuloida), sosiaalinen ahdistus, "kaikki on mua vastaan" fiilikset laittaisi vaan pilven polttelun varaan varsinkin kun mies on ollut tuollainen jo uraansa aloittaessa. Mä olen Koivukylästä, joten nuorena aloitetun pilvenpolton vaikutuksien seuraamisesta tuskin tarttee edes keskustella. :D Teininä aloitettu polttelu aiheuttaa kaikenlaista, mutta kyllähän Nicki jostain ahdistuksesta varmasti kärsii ja mistä se johtuu spekulointi nyt on ihan turhaa hater skeidaa.

Diaz! Toivottavasti pistää kunnolla kampoihin ja pääsee seuraavaan ison rahan matsiin. Kaverilla jo sellainen ura takana että ansaitsee kunnon eläköitymismassit. Diaz on yksi mielenkiintoisimpia häkkiottelijoita, ei kaikkien tartte olla korrekteja roolimalleja kun bissness on kuitenkin se toisen tajuttomaksi takominen. :D

ps. Kirjoitettu viski ja Diaz fanipäissään!

Jossain muistan diazin sanoneen, että pilvenpoltto alkoi 13-14 vuoden iässä. Se on kyllä tosiaankin eri asia aloitatko 25-vuotiaana vai 14 vuotiaana. Kyllähän budi nimenomaan voi toimia noihin vaivoihin lääkkeenä, mutta sitten kun sitä budia ei enää ole niin noi ongelmat saattaa isommin esiin. Eihän se budi mitään muuta paranna kun oireita, niin kuin lääkkeet yleensä. Tai on sillä syöpää paranneltu ja jotain muuta, mutta ahistus ja muut mentaalipuolen ongelmat ei poistu, kun ainoastaan lääkityksen alaisena oloajan.

Vaikea nähdä elämäntilannetta, jossa pilvenpolttaminen olisi ensisijainen ongelma. Ei välttämättä Nick itsekään tiedä, että mikä sitä riivaa, niin vielä vähemmän tilanteen tasalla ollaan me ulkopuoliset.

Offtopic: yleinen harhaluulo laittomien huumausaineiden käytöstä on se, että täysin terveet tavalliset pulliaiset alkavat käyttämään aineita, jonka jälkeen heistä tulee ongelmaisia. Todellisuudessa tilanne on päinvastoin, eli ongelmaiset henkilöt ajautuvat käyttämään aineita "hoitaakseen" ongelmiaan. Huumausaineet eivät siis ole syy ongelmiin, vaan ongelmien seuraus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom