Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen saanut sen käsityksen, että Diaz nimenomaan lääkitsee tuota ongelmaa budilla. Aika loogista, että viimeisellä viikolla ennen matsia Nick ei ole sosiaalisimmillaan, kun ei ole päässyt polttelemaan pariin viikkoon.
Lawler vs. Diaz II olis kyllä aika mahtava ottelu, en vain pidä näistä "lahjatitleshoteista" alentaa arvoa.
Kyl sillon Nick varmaankin olis UFC GOAT, vaikka paitarahat varastikin. :lol2:
Silva via KO/TKO. Thaikkupäissään polvia naamariin.
Vaikka lääkitsisikin, niin se voi silti olla saanut myös alkunsa siitä.
Ehkä kuitenkin todennäköisemmin johtuu rikkinäisestä kasvuympäristöstä tai jostain muusta.
Pelkkää spekulointiahan tämä on, mutta tosi yleinen seuraus se on liiasta hiisailusta. Voi toki johtua Nickillä jostain muustakin.
Pelkkää spekulointiahan tämä on, mutta tosi yleinen seuraus se on liiasta hiisailusta. Voi toki johtua Nickillä jostain muustakin.
En nyt jaksa kattoo sun spekulointia pitemmälle kun alkaa taas ärsyttää. Asiahan on niin, että Nick on ollut epäsosiaalinen natiaisesta saakka ja se on hänen luonteensa. Tässä sulle 10min video josta saat aika hyvän kuvan jäbästä.
Kannabis on hengenvaarallista.
Älä nyt sössötä siinä. Olen käyttänyt pilveä 15vuotta ja tunnen samalta ajalta ainakin yli 50 aktiivikäyttäjää. Tiedän ihan tarpeeksi hyvin mitä se aiheuttaa ja mitä ei, en tarvitse siihen parikymppisen pojanklopin valistusta.
En sössöttäiskään, mutta koko pointti oli, että "spekuloit" Diazin sosiaalisten tilanteiden kammon johtuvan pilven polttelusta, vaikka on melko yleistietoa Diaz fanien keskuudessa, että kaveri on ollut tollanen pienestä lapsesta saakka.
Johtuu varmaan muista asioista, eikö?
En mä nyt noita kaikkia juttuja, "rambling" (vaikeudet artikuloida), sosiaalinen ahdistus, "kaikki on mua vastaan" fiilikset laittaisi vaan pilven polttelun varaan varsinkin kun mies on ollut tuollainen jo uraansa aloittaessa. Mä olen Koivukylästä, joten nuorena aloitetun pilvenpolton vaikutuksien seuraamisesta tuskin tarttee edes keskustella. :D Teininä aloitettu polttelu aiheuttaa kaikenlaista, mutta kyllähän Nicki jostain ahdistuksesta varmasti kärsii ja mistä se johtuu spekulointi nyt on ihan turhaa hater skeidaa.
Diaz! Toivottavasti pistää kunnolla kampoihin ja pääsee seuraavaan ison rahan matsiin. Kaverilla jo sellainen ura takana että ansaitsee kunnon eläköitymismassit. Diaz on yksi mielenkiintoisimpia häkkiottelijoita, ei kaikkien tartte olla korrekteja roolimalleja kun bissness on kuitenkin se toisen tajuttomaksi takominen. :D
ps. Kirjoitettu viski ja Diaz fanipäissään!