UFC 183: Silva vs. Diaz - Jan, 31, 2015 - The iBack v.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en tiiä mikä mua vaivaa ku jotenki tää Silva vs. Diaz matsi ei vaan sytytä liekkeihin vaikka 2 niin hienoo ottelijaa vastakkain... todella outoo mut jotenki molemmista vaan sellanen fiilis että parhaat matsit on jo takana päin. tämmösestä matsistahan pitäis olla ihan liekeissä mut en tiiä ehkä sit lähenpänä lauantaita alkaa syttyy.

Nick on tai ainakin oli mun suosikkiottelija mut vähä samat fiilikset. Kyl se fiilis toisaalta sielt tulee viimeistää ku matsi alkaa mut näin ennakkoon ei oo paljoo jaksanu hypetellä tätä matsia. Eniten kiinnostaa nähä miten Silva tulee tähän matsiin. Varooko sitä jalkaansa ja uskaltaako potkia pahemmin? Näyttääkö se samalta ku Weidman 2 matsissa eli kädet ylhäällä ja vähä varovaisen näköstä. Kiinnostaa myös tietää onko se leuka nyt ottanu kilsat täyteen ja alkaako se putoilemaan vähä heikommistakin iskuista.

Oishan se siistiä jos Nick tän voittais. Ties vaikka nähtäs se viel Jonesiakin vastaan sen jälkeen :D Oon kyl yllättyny et monet haluais Nickin voittavan, oon jotenki olettanu et siit ei pahemmin tääl pakkiksella pidetä. Vai toivooks jengi vaan et Silva häviää jotta pääsee nauramaan Japille? :D

Oishan se siistiä jos Nick tän voittais. Ties vaikka nähtäs se viel Jonesiakin vastaan sen jälkeen :D Oon kyl yllättyny et monet haluais Nickin voittavan, oon jotenki olettanu et siit ei pahemmin tääl pakkiksella pidetä. Vai toivooks jengi vaan et Silva häviää jotta pääsee nauramaan Japille? :D

Itellä on sympatiat Nickin puolella ihan vain sen takia, kun tulee painoluokkaa ylemmäs ja matsi nähdään ennakkoon niin yksipuolisena turpasaunana. Olen tyytyväinen jos Nick osoittaa sydäntä ja taistelee tosissaan voitosta, toivottavasti mies ei etsi jotain helppoa ulospääsyä heti kun vaikeudet alkaa. Ei kuulu Diazin tyyliin, mutta nykyään ei enää tiedä miehen motivaatiosta.

Noni silva oot ollu mun facebookseinänä 2 vuotta, älä nyt ala pettämään mua tai vaihan siihen jonkun muun :D war silva tulee vetämään tuulimyllyn keskellä kehää ja tyrmää diazin tanssikarkeloiden jälkeen. Nyt vaan silva kannuja turpaan pari vuotta tanssahdellen ja eläkkeelle, kuten legendan kuuluu.

En oikein ymmärrä tämän matsin totetumista muutenkaan. Ja homman kruunaa se, että kun olet piessyt alemman sarjan ukon, niin pääset toisen sarjan tittelimatsiin, vaikka siellä olet ottanut kuokkaan kahdesti selkeästi.
Olen yllättynyt jos Diazin arpikudos naamassa kestää toiseen erään. Niin paljon Silvan pysty on liikaa sille.

Nyt vaan odotellaan jos Nick ei tule tyrmätyksi, että kuinka paljon se huutaa kuin vihainen pikkukakara haistavittua, kun siniseksi hakatun naaman takia lääkäri keskeyttää ottelun.

Itellä on sympatiat Nickin puolella ihan vain sen takia, kun tulee painoluokkaa ylemmäs ja matsi nähdään ennakkoon niin yksipuolisena turpasaunana. Olen tyytyväinen jos Nick osoittaa sydäntä ja taistelee tosissaan voitosta, toivottavasti mies ei etsi jotain helppoa ulospääsyä heti kun vaikeudet alkaa. Ei kuulu Diazin tyyliin, mutta nykyään ei enää tiedä miehen motivaatiosta.

Tämä, jotenkin jäänyt vain fiilis että Nick on vain ja ainoastaan hakemassa helppoa 500k tjsp palkkapussia..löntystetään kehässä 2min kuten tyhmempi veljensä ja kun Silva tulee päälle annetaan helppo TKO häviö. Jos mies todellakin taistelee voitosta niin kyllä minun silmissä miehen osakkeet nousee tuli voitto tai häviö.

Silvalla tässä ei ole mitään muuta kuin hävittävää, se että alemman sarjan tyypin voitolla (joka ollut 2v pois kehästä) saadaan taas kerran titteliottelu menee jo WWE puolelle...toistaalta kyllä jos Diaz tämän veisi (eipä varmaan muuta mahista ole kun osua kunnon pommi Silva leukaan) niin kyllä hänkin saisi sitten saada sen titteliottelun.

Trust me! I back! I back!!!

Road to I back 2 jatkuuu!!!!
episode 5.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olishan se mahtavuutta ku silva ei sais rullattua diazin iskuja ja diaz läpsisi silvan unille:)

En usko, että diaz saisi silvaa unille vaikka silva pidtettäis makaamaan lattialle pää kiinni mattoon köytettynä, on sillä sen verran kevyet nyrkit.

En usko, että diaz saisi silvaa unille vaikka silva pidtettäis makaamaan lattialle pää kiinni mattoon köytettynä, on sillä sen verran kevyet nyrkit.

Näkisin ennemmin niin, että sopii ottelutyyliin tuo, ettei laita täyttä forcea joka lyöntiin. Kyllä se sit lyö satuttaakseen, jos vastustaja on vaikeuksissa.
Viime vuosien täydet ajat tullut sellaisia vastaan, joita harvoin lopettaa toisetkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä, jotenkin jäänyt vain fiilis että Nick on vain ja ainoastaan hakemassa helppoa 500k tjsp palkkapussia..löntystetään kehässä 2min kuten tyhmempi veljensä ja kun Silva tulee päälle annetaan helppo TKO häviö. Jos mies todellakin taistelee voitosta niin kyllä minun silmissä miehen osakkeet nousee tuli voitto tai häviö.

Silvalla tässä ei ole mitään muuta kuin hävittävää, se että alemman sarjan tyypin voitolla (joka ollut 2v pois kehästä) saadaan taas kerran titteliottelu menee jo WWE puolelle...toistaalta kyllä jos Diaz tämän veisi (eipä varmaan muuta mahista ole kun osua kunnon pommi Silva leukaan) niin kyllä hänkin saisi sitten saada sen titteliottelun.

Siitä olen samaa mieltä että minkä takia Diaz tuolla on, niin helpot 500k on varmasti päällimmäisenä mielessä. Mutta miehen luonteen tietäen, niin en kyllä näe mitenkään sellaista tilannetta että mies lähtisi antamaan helppoa TKO tappiota. Diazin luonteeseen ei kuitenkaan tunnu kuuluvan luovuttaminen tai muutenkaan minkäänlainen nössöily, että eiköhän sitä huuteluakin ala kuulumaan jossain vaiheessa jos miestä ei tyrmätä heti ekassa erässä. Eli odotan kyllä Diazin lähtevän voittoa hakemaan vaikka en sitä kovinkaan todennäköisenä pidä.

Nick ei ole voittanut ottelua yli 3 vuoteen ja Silva yli 2 vuoteen, molemmilla 2 ottelun tappioputki alla. Ei varmaan koskaan ole ollut vastaavanlaista ppv-kortin mainia.

Silvan nyrkkeilypojasta tulee vielä GOAT! Odotin jo et Nick Diaz no-show to the flight tos lopussa hahaha :D

B8c35w3CAAEmxE9.jpg

Nick hukassa ku Danaki maitopurkkeja twiittailee :)

Se lento jolle Nick meni tos embeddedvlogissa niin varmaan on menossa johonki mereen autopilotilla kun lentäjä itse menee jostain perän salaluukusta pois ja skydivettää maahan turvallisesti, siksi sinne meni ainaostaan Nick, yksin, eikä muiden ihmisten kanssa... Illuminatin tekosia. RIP.

Suositut

Back
Ylös Bottom