en tiiä mikä mua vaivaa ku jotenki tää Silva vs. Diaz matsi ei vaan sytytä liekkeihin vaikka 2 niin hienoo ottelijaa vastakkain... todella outoo mut jotenki molemmista vaan sellanen fiilis että parhaat matsit on jo takana päin. tämmösestä matsistahan pitäis olla ihan liekeissä mut en tiiä ehkä sit lähenpänä lauantaita alkaa syttyy.
Nick on tai ainakin oli mun suosikkiottelija mut vähä samat fiilikset. Kyl se fiilis toisaalta sielt tulee viimeistää ku matsi alkaa mut näin ennakkoon ei oo paljoo jaksanu hypetellä tätä matsia. Eniten kiinnostaa nähä miten Silva tulee tähän matsiin. Varooko sitä jalkaansa ja uskaltaako potkia pahemmin? Näyttääkö se samalta ku Weidman 2 matsissa eli kädet ylhäällä ja vähä varovaisen näköstä. Kiinnostaa myös tietää onko se leuka nyt ottanu kilsat täyteen ja alkaako se putoilemaan vähä heikommistakin iskuista.
Oishan se siistiä jos Nick tän voittais. Ties vaikka nähtäs se viel Jonesiakin vastaan sen jälkeen :D Oon kyl yllättyny et monet haluais Nickin voittavan, oon jotenki olettanu et siit ei pahemmin tääl pakkiksella pidetä. Vai toivooks jengi vaan et Silva häviää jotta pääsee nauramaan Japille? :D