UFC 182: JONES vs CORMIER - Jan 3, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon ihan pleksit jo, just keitin ison kupin vahvaa kahvia. Onneksi sentään menossa kaverille kattomaan niin tulee osumaa jos sattuu pilkkimään, kyllä tää tästä saatana!

Fight Passin päivityksen sisältöä avataan suorassa lehdistötilaisuudessa. UFC on ostanut oikeudet Pancrasen, KOTC:n, Cage Ragen ja muutamien pienempien organisaatioiden ottelukirjastoihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon ihan pleksit jo, just keitin ison kupin vahvaa kahvia. Onneksi sentään menossa kaverille kattomaan niin tulee osumaa jos sattuu pilkkimään, kyllä tää tästä saatana!

Sen verran on kone käynny ylikierroksilla että taidan vetästä unet ja herätä viideltä katteleen pääkorttia. Kattelee prelit passilta vaikka siinä sivussa samalla.

Onhan tuossa kortilla mielenkiintosia matseja, mutta kyllä päämatsi syö nuo kaikki muut elävältä.

Se "tässäkö tää oli?" fiilis kun matsi onkin täysi floppi ja päättyy antikliimaksiin ekassa erässä, vuorokauden valvomisen ja 20 kaljan jälkeen. :D

Night of the living death, starring Jon "bones" Jones.

10899332_1536524696626847_1830580089_n.jpg

Se "tässäkö tää oli?" fiilis kun matsi onkin täysi floppi ja päättyy antikliimaksiin ekassa erässä, vuorokauden valvomisen ja 20 kaljan jälkeen. :D

Mua ei haittais pätkääkään, riittää kunhan tähän hommaan saadaan vaan jonkin moinen vastaus tän kaiken päänaukomisen jälkeen. Olettaen siis ettei lopu mihinkään silmiintökkimiseen (fingers crossed!)

Mites Cerrone? Jury on ollut vakuuttava. Tätä matsia kanssa odottelen, Cerrone se tykkää pysyä aktiivisena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huhu kiertelee ja Lehmäpoika ottelisi kuulemma loukkaantuneena.

"minun nuoruudessani tummat sedät hikoili juryn edessä, eikä juryn jälkeen"

oikeasti luulen, että kyseessä on fyysinen loukkaantuminen, ei henkinen ja että lempinimi cowboy ei viittaa puuvillameininkien ihailuun millään tapaa

"minun nuoruudessani tummat sedät hikoili juryn edessä, eikä juryn jälkeen"

oikeasti luulen, että kyseessä on fyysinen loukkaantuminen, ei henkinen ja että lempinimi cowboy ei viittaa puuvillameininkien ihailuun millään tapaa

Mikäs huhu tää tämmönen on?

Mikäs huhu tää tämmönen on?

kertoimet muuttui ja totes haastattelussa: "Everybody talks about staying healthy, but I get just as hurt as everybody else. I ask myself, how far away is that injury from my heart and it just pushes me through and makes me fight. Like right now, I'm injured and I'm still fighting."

Koitin tossa nukkua mut enhä mä saa ees unta, nii täpinöissään :D. Pikku vetoja lyöty myös lähes kaikista matseista, joten mielenkiintoa löytyy myös ennakkoon tylsemmistä otteluista. Toivottavasti maini on ees osittain hypensä arvonen, eikä lopu nopeesti esim. ekassa erässä. Veikkaan et Cormier saa Jonesin mattoon ja tosi jännä nähä millane guardi Jonesilla on. Varmaa tosi vittumainen ja Jones osaa varmaan sieltä(kin) käyttää kyynärpäitä tosi ilkeesti. Uskon vahvasti Cormieriin, mut jos Jones sattuu voittamaan, nii sit herra alkaa olla mun silmissä kyllä jo Goat. Ois jo kaheksas (?) tittelipuolustus ja Gustafsson matsia lukuunottamatta meno on ollu iha jäätävää. Voitto Cormierista ois myös mun mielestä todiste myös siitä, et Jones pärjäis myös Hewarissa. Se kun on musta niin naurettava väite, et Jones ei pärjäis raskassarjalaisia vastaan.

Vittu mitä läpyttelyä tän Dufmikäliepaskan pysty.. Ja arvatkaas kuka betsas sitä vaikka aina sanon ittelleni, että älä jumalauta lyö vetoa naisten matseista.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom