UFC 182: JONES vs CORMIER - Jan 3, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin viime yönä unta, että ottelun alussa Cormier ryntäsi Jonesin päälle ja työnsi sen häkkiä vasten. Aika nopeasti siitä Cormier nappasi tukevan otteen Jonesista ja paiskasi Jonesin ennennäkemättömällä tavalla maahan. Se oli huikeaa! Upeampi kuin Dania vastaan otellessa. Sitten heräsin ja harmitti, että se oli vain unta.
Se oli selvä enneuni, ja noinhan tuossa ottelussa tulee käymään:)

Toiveissa olis 25 minuutin grindaus missä jonesia alistetaan ja viedään kuin märkää rättiä. Vetoa ton lopputuloksen puolesta ei uskalla lyödä. Cowboy toivottavasti myös vie perinteisellä tyylillä. Pystystä hyvää osumaa ja kuristu päälle.

Sonnenilta aika kattava analyysi Cormies Jonesista. Herra otellut Jonesia vastaan ja sparraillu Dc:n kans joten jonkinlaista pohjaa on mistä puhua.
Paitsi että Sonnenilla tulee tavallaan ajatusvirhe kun vertaa suoraan sparria ja ottelua. Jonesin kanssa se ei ole sparraillut ja Cormierin kanssa ei ole otellut. Vertailuhan pitäisi olla sparri-sparri tai ottelu-ottelu, eihän nyt kukaan sparraa samanlaisella raivolla kuin ottelee.

Paitsi että Sonnenilla tulee tavallaan ajatusvirhe kun vertaa suoraan sparria ja ottelua. Jonesin kanssa se ei ole sparraillut ja Cormierin kanssa ei ole otellut. Vertailuhan pitäisi olla sparri-sparri tai ottelu-ottelu, eihän nyt kukaan sparraa samanlaisella raivolla kuin ottelee.

Reem anyone ?

En osaa sanoa miten (pahoittelut kaikille) mut Cormier voittaa. En vaan näe miten Jones vois voittaa. EN NÄE!! Loppu.

PS. Bet the farm

Älä hättäile,12 tuntia niin näet

Voipi olla eikä haittaa, mielenkiintosta nähdä matsi ihan miten päin se meneekään. Mut jos ajatellaan et mikä on Cormierin vahvuusalue ja mikä Bonesin vahvuusalue niin tuntuu et Cormier on omassa vahvuusalueellaan ehkä tehokkaampi ja mikä tärkeintä pystyy saavuttamaan sen oman dominointipaikkansa paremmin ku Jones.

Tai sit oon väärässä who gives a fuck. I don't :)

Noni nyt on yön vedot tehty ja yhdelle lapulle tuli laitettua Jonesin voitto, joten kävi matsissa miten tahansa niin se on minulle WIN-WIN (jos muutkin laput kohteet osuvat :D)!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivotaan nyt, että DC antaa kovan vastuksen. Jones on ollut sen verran ylivoimainen muitakin voittoputkessa olleita kohtaan, että veikkaan ettei DC vaan yksinkertaisesti ole riittävän hyvä. Toivottavasti olen väärässä :)

Tuli kans muutamia vetoja laitettua. Olis pitäny laittaa Jonesille satkun panoksella single ni olis ollut win-win tää matsi.. mut eipä ollu pelitilillä nyt niin paljoa sijotella.

Jos tästä pääottelusta tulee Jones vs Evans/Texeira -matsin uusinta, olen kyllä pettynyt, mutta Jonesin voittaessa tuo skenaario on todennäköisin. En jaksa millään uskoa, että tästä tulisi Jones vs Shogun matsin pieksäjäiset - jos tulee olen vielä pettyneempi. Toisaalta en odota Cormierin vievän tätä matsia samaan tyyliin kuin vei Hendoa (tätä skenaariota toki toivon eniten, mutta epätodennäköistä se on), mutta tästä voi hyvinkin tulla samankaltainen dominointi kuin Barnettia vastaan (pl. se heitto), jos Cormierin kuntopuoli kestää. Eli Hendon matsin toisintoa toivotaan, Shogun matsin uusintaa pelätään!

Eiköhän tää ole jones teixeira 2

- - - Updated - - -

Mutta oon kyllä ihan gigels pystyssä oottamassa tätä matsia. Odotetuin matsi vuoteen.

Deadly Moves™ by the master Sensei Seagal©

"Daniel-kun's stand up fighting is very similar to miiiiiiine, so I thought we could work on a lot of things"

Sain juuri sisapiiritietoa etta Seagel opetti DC:lle taman iskun

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10685471_986586614690541_5789716962573715064_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom