varsinkin tikkuukon ja rujon itkuviestit saa pienen virneen naamalle joka kerta :D rujosta oon vähän yllättynyt kun ei muuten oo niin vakavallismielinen ja lähestyy yleensä huumorin kannalta asioita mutta jones saa näköjään huumoriveikonkin veren kiehahtamaan.
En tunne että veri kiehahtaisi, tai mitään sen tyyppistä, tai että postini olisivat itkuviestejä ja tunnekuohujen vallassa kirjoitettuja. Koetanpa siis hieman avata vielä Jonesiin suhtautumistani.
"Vihaan" Jonesia... mutten tunne itseäni extreme tai normaaliksi heitteriksi. esimerkiksi sormien tökkimisistä ja feikkiydestä jaksan kyllä yleensä aina jauhaa kaikenlaista.
Fanitan Jonesia, on hienoa katsoa sen otteluita.. Ennen ottelua toivon aina (vähän leikkimielisesti), että vastustaja antais opetuksen.. eli minusta olisi mukava naureskella sen jälkeen hieman, kun Jones häviäisi.. Mutta oikeastaan en toivo sitä enää kun ottelu alkaa, jopa senkin takia, kun yleensä olen niin innostunut ja jännittynyt kun tiedän, että ottelusta tulee kunnon turpasauna, se katoaa ja siinä vaiheessa mulle on ihan sama mitä tapahtuu, minusta on hienoa katsoa kun Jones dominoi, ja olen jopa iloinen kun se voittaa ja millä tavalla. Tällä hetkellä on vaikea nähdä ketään pysäyttämässä, mikäli mies pystyy kehittymään.
Heel rooli on plussaa minusta, vaikkei se aitoa olekaan, koska se toimii vain, kun yliammutaan tarkoituksella ja ei olla ns. oma itsensä. kyse on siis näyttelystä ja tarkoin harkituista teoista. Esim minua ei haittaa Floydin heel rooli tippaakaan, ei vaan pidä ottaa todesta kaikkea mitä tulee. Jonesin tosiaan pitää vielä harjoittaa tuota kauan aikaa, ennen kuin se on samalla tasolla maestron (Floyd) kanssa. Toki nyt on jo parempia kun mitä aiemmin, jolloin videosta tuli lähinnä kysymysmerkki pään päälle ja "ei näin..." mieleen.
Pohjimmiltaan haluaisin olla Jonesin "oikea" fani, ja toivonkin, että se joku päivä olisikin kunnioitettava(mpi) tyyppi. Eli ottelijana tulen aina olemaan fani, eli unohdan koko persoonan kun se astelee häkkiin. Häkin ulkopuolella, vain jotkin asiat mitä mies sanoo tai tekee ovat minusta sellaista, mitä en kunnioita, eli kun mies tekee "omana aitona itsenään" jotain tai sanoo jotain. Esim kun dissasi ennen mestariksi tultuaan/vasta mestariksi tultuaan muita ottelijoita/mestareita.
Eli tunnen suhtautimiseni aikalailla neutraaliksi. Jones on näkyvä persoona, täten olen myös (koittanut) analysoida häntä, kun on sitä matskuakin. Monet eivät tuo esim persoonaa/roolia esille niin on vähän hankala sanoa vähän mitään sitten. Sen takia kait Jonesista pidän keskustellakin enempi. Onko sinusta väärin, että olen eri mieltä Jonesin tekojen kanssa? Miksen saisi kertoa omaa mielipidettä, ilman, että tulkitsisit sen "itkemiseksi", joka saikin mut hieman yllättyneeksi, koska en tunne niin.
Mitä tähän otteluun tulee, niin minusta olis hienoa ja mukavaa nähdä, jos DC pärjäis ja antais runtua Jonesille, mutta voin myös sanoa, että 99% yhtä tyydyttävää ja hauskaa tulee olemaan, jos tilanne on toisinpäin, ja Jones pieksääkin DC:tä, mitä myös itse veikkaan tapahtuvan.