Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi danan puhelin :D
uhhhh 4tuntia.. :wall:
vipboxi näytti homoilevan jotain eikä näyttäny et ois listattuna ufc tänää niin käytetään sitten wiziwiggigigigii...
Wiziwig.eu: Boxing and Fighting Weekly Schedule (24th September - 30th September)
uhhhh 4tuntia.. :wall:
vipboxi näytti homoilevan jotain eikä näyttäny et ois listattuna ufc tänää niin käytetään sitten wiziwiggigigigii...
Wiziwig.eu: Boxing and Fighting Weekly Schedule (24th September - 30th September)
Hassu tilanne, kun pääkortilta kaikki matsit ovat mielenkiintoisia paitsi itse pääottelu...
Zingano - Romero - GOAT - Alvarez - MM
Itse en kyllä anna Kennedylle juuri mitään mahiksia Romeroa vastaan: ei mikään tunnettu tyrmääjä ja ei saa painittua olympiahopeamitalista kumoon, joka vielä iskee kovempaa. Eiköhän siis Kennedy grindaa split decisionin itselleen...
Oikeasti toivon ja myös luulen, että Conor voittaa, mutta olisihan se mahtavaa nähdä Danan reaktiot, kun Poirier ottaisi elämää tylsemmän väkisinmakuuvoiton. Siis ei mitään mielenkiintoista graplingmatsia vaan semmoinen pahin mahdollinen päällämakoilu ilman ainuttakaan subiyritystä eikä juuri gnp:täkään. Tuomari vaan välillä nostaisi ottelijat pystyyn, kun mitään ei tapahdu jonka jälkeen välittömästi häkkiä vasten ja nyhjäysalasviennillä takaisin (ei mitään heittoja). Saisivat myydä varulta PPV-pakettia, jossa kuvattaisiin vain Danan naamaa koko eventin ajan :D