UFC 178: Jones vs. Cormier

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko FW kohta stäkätympi ku LW? :pano:

P4P #1. Aldo. Sit peräs tulee Edgar, Mendes, Swanson, Lamas, Bermudez, Poirier, Conor, Korealainen Tsombi jne! :hyper:

Saatanan tiukka tivisioona!! Toivottavasti Bermudez voittaa niin siitäkin uusi nimi taas titteliotteluun koht, jos Aldo nuo kaikki hoitelee (osan jopa uudemman kerran), niin onko vakuuttavin mestari UFC:n historiassa? Toki jos vielä LW nousee ja tekee BJ Pennit niin huhhuuuuhhhh...

Motherofgod.jpg

Jo on irmelit löytänyt tiensä kyl syntiseen kaupunkiin. Mitenhän titteliottelussa olis? Uskalla edes ajatella..

Tuli tässä mieleen, että kannattais Kennedyn ja Oliivinki valmistautua ihan vain Irkku-Apocalypseen eikä zombeja varten.. kerta vegasissa tuollanen meno jo nyt tässä vaihees eikä ees ole mestaruusottelu. :hyper:

#wearenothere2takepartwearehere2takeover

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hassu tilanne, kun pääkortilta kaikki matsit ovat mielenkiintoisia paitsi itse pääottelu...:rolleyes:

Zingano - Romero - GOAT - Alvarez - MM

Itse en kyllä anna Kennedylle juuri mitään mahiksia Romeroa vastaan: ei mikään tunnettu tyrmääjä ja ei saa painittua olympiahopeamitalista kumoon, joka vielä iskee kovempaa. Eiköhän siis Kennedy grindaa split decisionin itselleen...

Hyvää läppää :D varmaan viimisen tunnin katellu Conorin eri haastatteluja.

Toivon että McGregor lunastaa puheet, mut täytyy sanoo että nyt on ensimmäistä kertaa sellanen olo, että se saattaa hävitä. Itselle matsi on kyllä illan maini.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oikeasti toivon ja myös luulen, että Conor voittaa, mutta olisihan se mahtavaa nähdä Danan reaktiot, kun Poirier ottaisi elämää tylsemmän väkisinmakuuvoiton. Siis ei mitään mielenkiintoista graplingmatsia vaan semmoinen pahin mahdollinen päällämakoilu ilman ainuttakaan subiyritystä eikä juuri gnp:täkään. Tuomari vaan välillä nostaisi ottelijat pystyyn, kun mitään ei tapahdu jonka jälkeen välittömästi häkkiä vasten ja nyhjäysalasviennillä takaisin (ei mitään heittoja). Saisivat myydä varulta PPV-pakettia, jossa kuvattaisiin vain Danan naamaa koko eventin ajan :D

Hassu tilanne, kun pääkortilta kaikki matsit ovat mielenkiintoisia paitsi itse pääottelu...:rolleyes:

Zingano - Romero - GOAT - Alvarez - MM

Itse en kyllä anna Kennedylle juuri mitään mahiksia Romeroa vastaan: ei mikään tunnettu tyrmääjä ja ei saa painittua olympiahopeamitalista kumoon, joka vielä iskee kovempaa. Eiköhän siis Kennedy grindaa split decisionin itselleen...

Kennedyn tyyli on tappavan tylsän tehokas..

Oikeasti toivon ja myös luulen, että Conor voittaa, mutta olisihan se mahtavaa nähdä Danan reaktiot, kun Poirier ottaisi elämää tylsemmän väkisinmakuuvoiton. Siis ei mitään mielenkiintoista graplingmatsia vaan semmoinen pahin mahdollinen päällämakoilu ilman ainuttakaan subiyritystä eikä juuri gnp:täkään. Tuomari vaan välillä nostaisi ottelijat pystyyn, kun mitään ei tapahdu jonka jälkeen välittömästi häkkiä vasten ja nyhjäysalasviennillä takaisin (ei mitään heittoja). Saisivat myydä varulta PPV-pakettia, jossa kuvattaisiin vain Danan naamaa koko eventin ajan :D

Poirierilla ei ole muistaakseni tylsiä matseja ollut juuri koskaan joten vaikea uskoa tylsään makoiluun ja nyt en kyllä yhtään muista että kuinka hyvät taidot Dustinilla on matsin mattoon viemiseksi. Joten voi olla ettei sinne edes juuri ajauduta tai Conor pystyy nykyisillä taidoillaan jo eliminoimaan hyökkäilyt ja nousemaan halutessaa nopeasti pystyyn.

Suositut

Back
Ylös Bottom