Mun mielestä MMA keskustelussa toi on täysin irrelevantti asia, kun vertailee miesten lajinomaisia taitoja.Olennaista minkä kannalta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä MMA keskustelussa toi on täysin irrelevantti asia, kun vertailee miesten lajinomaisia taitoja.Olennaista minkä kannalta?
Itsekään en tuota yhteyttä ymmärtänyt. Palvelukseen otetaan sen ikäisiä, että lajia treenaavat ikätoverit menee ohi, jos siellä armeijan leivissä pitempään ihmettelee.
Melko pitkälti täysin erilaisia tekniikoita täysin erilaisella asenteella toteutettuna.
Näkisin enemmänkin haittana tuon Kennedyn taustan, jos mma:n kannalta asiaa katsoo.
No musta se ei ole ku jos ne tappelee keskenään niin toi toine voi ottaa aseen sitte :O. Missä kohtaa mä vertailin miesten lajinomaisia taitoja? Mietitkö mitä jos nostin milenkiintoisia yksityiskohtia miesten taustoista esille? Mikä muute tossa sun ekassa viestissä oli olennaista? Ja kyllä esim. Sitäpaitsi se että on esim. Irakissa sotimassa vaikuttaa lajinomaisiin taitoihin tosin negatiivisesti.
No jos mielenkiintosia pointteja toit vaan esille niin OK. ;)
Mua ei vaan henk. kohtaisesti kiinnosta armeijapalvelut hevon vittuakaan, varsinkaan
kun kyseessä ei ole mikään kunniallinen teko, vaan toiseen maahan hyökkääminen resurssien takia.
No jos mielenkiintosia pointteja toit vaan esille niin OK. ;)
Mua ei vaan henk. kohtaisesti kiinnosta armeijapalvelut hevon vittuakaan, varsinkaan
kun kyseessä ei ole mikään kunniallinen teko, vaan toiseen maahan hyökkääminen resurssien takia.
Täällä puhuttais Saksaa tai Venäjää ilman jenkkejä. Tälläkin hetkellä Euroopan puolustus nojaa jenkkeihin.
Missä kohtaa sanoin että se on jotenki positiivista ottelijana kehittymisen kannalta? Kyllä se pikemminki voinnu haitata kehitystä niinku sinäkin päättelit. Hienoa että mies on kuitenkin pystynyt yhdistämään kaksi varmasti hänelle tärkeää asiaa mma:n ja armeijassa palvelimisen. Ei noita taisa kyllä montaa ufc:ssa olla joten musta ihan huomionarvoinen seikka.
Täällä puhuttais Saksaa tai Venäjää ilman jenkkejä. Tälläkin hetkellä Euroopan puolustus nojaa jenkkeihin.
Miltäs vaikuttaa? Onko Dustiina hävinnyt jo? Conor näyttäisi olevan aikalailla sen pääässä, ja samalla itse ei välitä paskaakaan niinku henkilökohtaisella tasolla koko tyypistä, Dustiinan tunteet näyttäisi olevan just päinvastaiset.
Cole ja Diego koki jo aika surullisen tappion, ja tuli todella nöyryytetyksi julkisesti, onko sama tapahtumassa Dustiinallekkin?