UFC 178: Jones vs. Cormier

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No musta se ei ole ku jos ne tappelee keskenään niin toi toine voi ottaa aseen sitte :O. Missä kohtaa mä vertailin miesten lajinomaisia taitoja? Mietitkö mitä jos nostin milenkiintoisia yksityiskohtia miesten taustoista esille? Mikä muute tossa sun ekassa viestissä oli olennaista? Ja kyllä esim. Sitäpaitsi se että on esim. Irakissa sotimassa vaikuttaa lajinomaisiin taitoihin tosin negatiivisesti.

Itsekään en tuota yhteyttä ymmärtänyt. Palvelukseen otetaan sen ikäisiä, että lajia treenaavat ikätoverit menee ohi, jos siellä armeijan leivissä pitempään ihmettelee.
Melko pitkälti täysin erilaisia tekniikoita täysin erilaisella asenteella toteutettuna.
Näkisin enemmänkin haittana tuon Kennedyn taustan, jos mma:n kannalta asiaa katsoo.

Missä kohtaa sanoin että se on jotenki positiivista ottelijana kehittymisen kannalta? Kyllä se pikemminki voinnu haitata kehitystä niinku sinäkin päättelit. Hienoa että mies on kuitenkin pystynyt yhdistämään kaksi varmasti hänelle tärkeää asiaa mma:n ja armeijassa palvelimisen. Ei noita taisa kyllä montaa ufc:ssa olla joten musta ihan huomionarvoinen seikka.

No musta se ei ole ku jos ne tappelee keskenään niin toi toine voi ottaa aseen sitte :O. Missä kohtaa mä vertailin miesten lajinomaisia taitoja? Mietitkö mitä jos nostin milenkiintoisia yksityiskohtia miesten taustoista esille? Mikä muute tossa sun ekassa viestissä oli olennaista? Ja kyllä esim. Sitäpaitsi se että on esim. Irakissa sotimassa vaikuttaa lajinomaisiin taitoihin tosin negatiivisesti.

No jos mielenkiintosia pointteja toit vaan esille niin OK. ;)

Mua ei vaan henk. kohtaisesti kiinnosta armeijapalvelut hevon vittuakaan, varsinkaan
kun kyseessä ei ole mikään kunniallinen teko, vaan toiseen maahan hyökkääminen resurssien takia.

Mua ei vaan henk. kohtaisesti kiinnosta armeijapalvelut hevon vittuakaan, varsinkaan
kun kyseessä ei ole mikään kunniallinen teko, vaan toiseen maahan hyökkääminen resurssien takia.

Mua vituttaa yli kaiken kun jenkit nostaa noi kaikki armeijataustaiset tyypit esiin jonain saatanan sankareina. Jos olisi jostain muusta kuin jenkistä kyse niin ei varmaan vituttais niin paljon :)

Täällä puhuttais Saksaa tai Venäjää ilman jenkkejä. Tälläkin hetkellä Euroopan puolustus nojaa jenkkeihin.

Täällä puhuttais Saksaa tai Venäjää ilman jenkkejä. Tälläkin hetkellä Euroopan puolustus nojaa jenkkeihin.

Juurikin näin, mutta tämä on hiukan väärä threadi vääntää tästä asiasta. Romero vs Kennedy on hyvä matsi, Timillä 4 ottelun voittoputki kuten myös Romerolla. Tuskin kumpikaan titteliä nappaa mutta tarjoavat yleensä ihan hyvää viihdettä molemmat.

Missä kohtaa sanoin että se on jotenki positiivista ottelijana kehittymisen kannalta? Kyllä se pikemminki voinnu haitata kehitystä niinku sinäkin päättelit. Hienoa että mies on kuitenkin pystynyt yhdistämään kaksi varmasti hänelle tärkeää asiaa mma:n ja armeijassa palvelimisen. Ei noita taisa kyllä montaa ufc:ssa olla joten musta ihan huomionarvoinen seikka.

No siis et missään kohtaa. Ja JOS olisit kirjoittanut, että näet asian positiivisena ottelijan kehittymisen kannalta, niin olisin kyllä ymmärtänyt, mutta en olisi ollut samaa mieltä.
Siksi totesin, etten ymmärrä yhteyttä ja tämän jälkeen käsittelin tuon taustan "haittana".

OFFTOPIC:
No jenkithän oli rahoittamassa natseja ja puuttui menoon vasta loppuvaiheessa. Tänäkin päivänä rahoittavat erilaisia ääriryhmiä ja maailma ois aika helvetin paljon turvallisempi paikka ilman yhdysvaltoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFC 178: Donald Cerrone Offers Bobby Green Some Advice

UFC 178: Eddie Alvarez Believes Donald Cerrone Is 'Lying'

UFC 178: Conor McGregor Says He's in 'Everyone's Head'

UFC 178: Yoel Romero Connects With Fans on Climb Up Ladder

UFC 178: Cat Zingano Calls UFC Return 'Refreshing'

UFC 178: Amanda Nunes Believes She'll Fight Ronda Rousey Next

UFC 178: Dominick Cruz Says Quitting Wasn't an Option

UFC 178: Takeya Mizugaki Reveals Conversation With Urijah Faber

UFC 178 Media Day Staredowns

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siellähän oli taas mukavaa yhteislaulua Conorin astellessa puntarille vaikka ottelupaikkana on Las Vegas.

Mielenkiintoinen kortti, voisi piiiiiiitkästä aikaa väijyä livenä koko iltaman.

UFC 178: Media Day Highlights

UFC 178: One Round with Dustin Poirier

UFC 178: Cruz Fighting Back

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miltäs vaikuttaa? Onko Dustiina hävinnyt jo? Conor näyttäisi olevan aikalailla sen pääässä, ja samalla itse ei välitä paskaakaan niinku henkilökohtaisella tasolla koko tyypistä, Dustiinan tunteet näyttäisi olevan just päinvastaiset.

Cole ja Diego koki jo aika surullisen tappion, ja tuli todella nöyryytetyksi julkisesti, onko sama tapahtumassa Dustiinallekkin?

Miltäs vaikuttaa? Onko Dustiina hävinnyt jo? Conor näyttäisi olevan aikalailla sen pääässä, ja samalla itse ei välitä paskaakaan niinku henkilökohtaisella tasolla koko tyypistä, Dustiinan tunteet näyttäisi olevan just päinvastaiset.

Cole ja Diego koki jo aika surullisen tappion, ja tuli todella nöyryytetyksi julkisesti, onko sama tapahtumassa Dustiinallekkin?

ei todellakaan.. aivan järkyttynyt ton matsin kertoimista :D huomaa kuinka älyttömästi puhumalla voi tohonkin puoleen vaikuttaa. jos Conor lähtee itse matsiin vähänkin takki auki niin noutaja tulee. nyt on vastassa ihan eriluokan ottelija kun Brimage, Holloway tai Brandao.

Itse kuitenkin toivon, että killer Diamond tulee kehään, oon sitä fanittanut jo aika kauan. :haart: Pitää kuite olla varovainen, sil on vähä suspect chin niinku Alvarezillakin. :|

Suositut

Back
Ylös Bottom