UFC 178: Jones vs. Cormier

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jones on vienyt Cormieria jo medialeikissä kuin vierasta sikaa, milloin kiihdyttäen ja milloin itkettäen Danielia. Ennustan, että GOAT jatkaa samaa linjaa myös matsissa, tullen otteluun erittäin motivoituneena. Joneshan on itsekin todennut, että häntä motivoi erityisesti sellaisten ottelijoiden kohtaaminen, mitä kukaan muu ei ole vielä voittanut. Esimerkiksi Gussehan oli ottanut Davisia vastaan pataansa (tai no kuristunut), joten uskon, että Jones on huomattavasti vakuuttavampi kuin tuossa matsissa.

Jones on vienyt Cormieria jo medialeikissä kuin vierasta sikaa, milloin kiihdyttäen ja milloin itkettäen Danielia. Ennustan, että GOAT jatkaa samaa linjaa myös matsissa, tullen otteluun erittäin motivoituneena. Joneshan on itsekin todennut, että häntä motivoi erityisesti sellaisten ottelijoiden kohtaaminen, mitä kukaan muu ei ole vielä voittanut. Esimerkiksi Gussehan oli ottanut Davisia vastaan pataansa (tai no kuristunut), joten uskon, että Jones on huomattavasti vakuuttavampi kuin tuossa matsissa.

Bonnaria vastaan ei ollut motivoitunut, Machidaa vastaan ei motivoitunut vasta kuin toisessa erässä, Rashadia ja Texeiraa vastaan oli vain jonkin verran motivoitunut, Rampagea ja Shogunia vastaan oli todella motivoitunut?

Omasta mielestä Gusse ei pitänyt Bonesia kovinkaan pahana vastuksena tyylillisesti ja sen takia otti vähän löysemmin ja ei oikein ollut kiinnostunut treenaamisestakaan, ens matsiin kuitenkiin aikoo treenata niin varmasti tulee voittamaan helposti.

Tai sitten Gusse oli tyylillisesti hankala vastus Bonesille, mutta voidaanhan me pistää toi myös Bonesin "loukkaantumisen" ja motivaation piikkiin. Käsisiteetkin saattoi kyllä olla vaan 50% kunnossa, niin ei pystynyt lyömäänkään kunnolla.

Missä välissä Cormier on itkenyt noissa haastiksissa?

No onhan sillä nyt jatkuvasti vähän tippa linssissä. Välillä tuntuu menevän ihan sanattomaksi, kun Jones vetää leuhkana ja röyhkeänä feikkipyhimys-linjaa. Huvittavaa seurata.

Nautintonsa jokaisella. Itse nautin hyvästä matsista tuhat kertaa enemmän kuin näistä vittuiluista mediassa. Ei se oo kovin, joka vittuilee parhaiten. Katsokaa vaikka tämänkin sivuston GOAT äänestystä.

Vaikuttaa saavan sen verran enemmän mediahuomiota tämä pari että eiköhän tämän matsin uusinta ole jo nyt mennyt Gusse uusinnan edelle. Onhan Gusse vähän väritön vaikka löytyykin naistenhakkaaja menneisyys. Tasanen matsi jonka DC vie, niin eiköhän tästä sovita jollekkin kesäkortille uusinta että saadaan hyvät myynnit.

Vaikuttaa saavan sen verran enemmän mediahuomiota tämä pari että eiköhän tämän matsin uusinta ole jo nyt mennyt Gusse uusinnan edelle. Onhan Gusse vähän väritön vaikka löytyykin naistenhakkaaja menneisyys. Tasanen matsi jonka DC vie, niin eiköhän tästä sovita jollekkin kesäkortille uusinta että saadaan hyvät myynnit.

Ymmärrän kyllä jos tuohon ratkaisuun päätyvät ($$$), mikäli DC voittaa, mutta mieluummin näkisin silti välissä DC vs Gusse. Ja vastaavasti jos Bones voittaa niin Bones vs Gusse seuraavaksi.

UFC:ssä on melkeen sääntö että hallitsevan mestarin saa voittaa kahdesti peräkkäin, tulee instant rematch vaikka olisi minkälainen ownaus (esim. Silva Weidman).

Vaikea matsi veikattava Jones vs. Cormier, mutta Gussea Cormier paiskoisi ihan samaan malliin kuin Silvaa. Silvakin satuttaisi pahasti Gussea. Gusse on tuossa kevyemmässä sarjassa kova kun on ylisuuri pienempiin nähden. Raskaassa sarjassa nämä Silvat ja Overeemit löisivät sen takuulla pihalle. Jones sama homma jos raskaaseen joutusi. Nyt on vaan niin iso sarjaansa, jolla jyrää.
Ai että iha takuulla löisivät pihalle? :D

cop.gif

dcpoke.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joneshan on itsekin todennut, että häntä motivoi erityisesti sellaisten ottelijoiden kohtaaminen, mitä kukaan muu ei ole vielä voittanut.

Huono merkki, jos näin on. Kyllä 5-6 vuoden ammattilaisuuden jälkeen olisi syytä olla hemmetin motivoitunut ketä hyvänsä vastaan. Motivaatio nähdään yleensä kokonaisuudesta erillisenä osana, mutta mielestäni
sen vuoksi on turha jossitella jos tappio tulee.

UFC:ssä on melkeen sääntö että hallitsevan mestarin saa voittaa kahdesti peräkkäin, tulee instant rematch vaikka olisi minkälainen ownaus (esim. Silva Weidman).

Saatan olla väärässä, mutta muistaakseni Weidman itsekin halusi näyttää, ettei ensimmäinen voitto ollut vahinko. Ärsyttäviä kyllä nuo rematchit useimmiten: jos mestaruus palautuu, niin ensimmäistä
ottelua pidetään vahinkona ja jos ei palaudu, niin sitten edellisiä tittelin puolustuksia saatetaan aliarvostaa. Eikä siinäkään mielessä ole reilua, että todennäköisesti ottelija joutuu ottelemaan kahdesti
peräkkäin sellaista vastaan, joka tyyliltään on hänelle koko rosterin vaikein.

Lisäksi, jos häviät kahdesti niin jäät aika tyhjiöön siinä divarissa (vielä usein se divarin kakkosmies). Parempi olisi ottaa väliin muita matseja ja rakentaa sitä tittelimatsia sitten uudestaan jos siinä on järkeä, jos on edes sama mestari enää.

Lisäksi, jos häviät kahdesti niin jäät aika tyhjiöön siinä divarissa (vielä usein se divarin kakkosmies). Parempi olisi ottaa väliin muita matseja ja rakentaa sitä tittelimatsia sitten uudestaan jos siinä on järkeä, jos on edes sama mestari enää.

Mielenkiintoisena esimerkkinä Cain vs JDS. Ensimmäisen matsin JDS voitti tyrmäyksellä (tuurivoitto ;)), mutta kaksi seuraavaa matsia sai hänet näyttämään lähinnä Cainin nyrkkeilysäkiltä. JDS lienee kiistatta HW:n #2, mutta kuka haluaa nähdä Cain vs JDS 4? En minä ainakaan. Lienee JDS:kin kannalta parempi vaihtoehto odotella vaan jos mestari sattuis vaihtumaan ennen kuin lähtee tittelimatsiin uudelleen.

Edit. Sori, nyt mentiin taas rankasti off topicin puolelle.

Vaikea matsi veikattava Jones vs. Cormier, mutta Gussea Cormier paiskoisi ihan samaan malliin kuin Silvaa. Silvakin satuttaisi pahasti Gussea. Gusse on tuossa kevyemmässä sarjassa kova kun on ylisuuri pienempiin nähden. Raskaassa sarjassa nämä Silvat ja Overeemit löisivät sen takuulla pihalle. Jones sama homma jos raskaaseen joutusi. Nyt on vaan niin iso sarjaansa, jolla jyrää.

Itse en pidä kovinkaan todennäköisenä että Silva ''satuttaisi pahasti Gussea''. Herrat ovat lähes samankokoisia, mutta Silva saisi olla tyytyväinen jos kävisi edes lähellä Gusseen osumista. Yksi isojen poikien painoluokkien nopeimmista ja parhaiten liikkuvista ottelijoista saisi todennäköisesti Silvan huitomaan ilmaa nyrkkiä syöden.

Mielenkiintoisena esimerkkinä Cain vs JDS.

Tai aikoinaan mitä kävi Franklinille kun A.Silva pisti nippuun. :/ Franklinin koko loppu-uraa varjosti tuo, vaikka voitti divarin kärkinimet niin ei mitään jakoa Silvaa vastaan.

Itse en pidä kovinkaan todennäköisenä että Silva ''satuttaisi pahasti Gussea''. Herrat ovat lähes samankokoisia, mutta Silva saisi olla tyytyväinen jos kävisi edes lähellä Gusseen osumista. Yksi isojen poikien painoluokkien nopeimmista ja parhaiten liikkuvista ottelijoista saisi todennäköisesti Silvan huitomaan ilmaa nyrkkiä syöden.

Kirjoitit postaajalle, joka oli viime syksynä varma siitä, että p4p1 ottelija ja huippupainija primessään tulee viskelemään Gussea "kuin märkää rättiä".

Tulisi aika pitkä tauko LHW-tittelin puolustamiseen. Cormier varmaan lähtee suht pitkälle saikulle tämän matsin jälkeen ja se rematch venyisi juurikin jonnekin kesälle sitten. Onhan se mahdollista toki.

Tulis aika pitkä tauko LHW-tittelin puolustamiseen. Cormier varmaan lähtee suht pitkälle saikulle tämän matsin jälkeen ja se rematch venyisi juurikin jonnekin kesälle sitten. Onhan se mahdollista toki.

Jos Cormier voittaa Jonesin, niin Jones vs Gusse 2 seuraavasta haastajasta menisi todella hyvin jonain ppv-mainina. Cormier voisi sillä välin lepuutella rauhassa polveaan. Tosin Jones tuskin haluaisi tuota vaan mielummin odottelisi suoraa uusintaa.

Jonesilta terveisiä pakkiksen heittereille :D :lol2:
Instagram

Vaikka itse olenkin jones "heitteri" ja avoimesti siitä kertonut, niin nuo sen videot ei saa minussa aikaan mitään tunteenpurkauksia tai reaktioita, ainakaan negatiivisessa mielessä, mitä sinäkin (luultavasti, koska miten postasit tuon, hymiöiden kera) tunnet noiden aiheuttavan meissä/minussa. Minusta tuokin video, niinkuin monet muut, oli Jonesin tavallista ja tavanomaista huumoria, ja pelleilyä. Olen itse hyvin vilkas/häiriintynyt/kieroutunut luonteeltani ollut aina, ja näen noissa sen JOISSAKIN pelleilyissä samaa, kuin itsessäni. Minusta tuo oli yksi hauskoimmista videoista mitä se on laittanut/itse olen nähnyt.

Niinkuin aiemminkin totesin, niin Jonesin feikkiys ei kulje minun mielestä käsi kädessä sen "roolin" kanssa, jolloin työskentelee. Vaan itse olen aistinut sitä feikkiyttä enemmän niistä tilanteissa, joissa se on/yrittää olla oma itsensä, kun niitä sanomisia/tapahtumia vertailee keskenään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom