Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pään sisällä tilanne voi olla eri? Voihan noi rauhaselliset ukotkin olla päänsisällä ja kotona täysiä kusipäitä GSP:tä ja Fedoria myöten, mutta siitä on turha puhua kun ei ole tietoa.
Totta, mutta vaparin veikkauksessa "näitä" sattuu. Kehätuomari sössii tai pistetuomarit sössii ja sen takia menee vedot vituilleen tai nappiin, itse onneksi olin nyt sössimisen paremmalla puolella.
Moneltakohan pressi alkaa?
Johnsonia on helppo arvostaa: se on oikeasti pieni mies ja oikeassa painoluokassa, sit vielä lopettaa vastustajia
Haters gonna hate
Ennen tata matsia 13 ottelusta 10 mennyt decisioniin....
Ei hitto taa on niin turha painoluokka ja tekemalla tehty. Kaapiolle oma luokka sitten seuraavaksi.
Olipa muuten hemmetin hieno main card ja preleissäkin oli hyviä matseja. Ei tule itselle mieleen milloin olisi ollut näin hyvä pääkortti viimeeksi. Kerrankin todella kova kortti paperilla lunasti kaikki odotukset ja oikeastaan enemmänkin mitä oli realistista odottaa.
niiinpä, saipa kyl hyvälle mielelle!
Tässä gifu tuosta Romeron tuoliepisodista. Onko tää viivästys nyt luvallinen kun tuo sinipaitainen komission ukko säätää tossa?
Jos tuo painoluokka nyt kerta on olemassa, niin tällaisia ukkoja lisää mun puolesta.
Höyhensarjassa ottelevat painavat normaalisti about 70-75 kiloa, ja ovat aika kaukana "pikkumiehistä". DJ:kin painaa varmasti lähemmäs 65 kiloa normaalisti, samaten kuin valtaosa muistakin sarjan ottelijoista. Ota siinä sitten 10 kilon "hyötyä" helpommasta painonvedosta ja mistä ihme lihasmassasta?Featherweight vois olla mun puolesta kevyin luokka. Pienimmät ukot vois hakea hyötyä sit helpommasta cutista ja lihasmassasta.
Näppäimistösotilaat ulisee Pääottelun painoluokasta, mutta ottaisivat turpaan Mighty Mouselta jokatapauksessa.