UFC 168: Weidman vs Silva 2 **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmi että Silvan jalka katkesi... Oisin innolla odottanut sitä paskamyrskyä mikä oli tulossa kun Silva ois maannut taas tajuttomana :)

Siinä nähtiin Silvan viimenen matsi ufcssa:( Surullisen huonolta näyttänyt jo pidemmän aikaa, nyt saattaa alkaa faneillakin jo silmät aukeemaan. Weidman löi Silvan eläkkeele jo ensimmäisellä kerralla, mutta se ei vaan sopinut ufclle.

Sinne meni se sun 9k :((

Vittu mikä kyrpä toi Weidmann on. Lähtee tuulettelemaan tollasen jälkeen voittoa!
Mulla on vähän semmonen tunne että Weidmann ei tajunnu kuinka pahasti se meni paskaks, koska vasta silvan reaktion jälkeen huomasi että sillä meni jalka paskaks.

No sinne meni 60e. No ei se ole kun rahaa, ei mulla ole sentään jalka poikki.

Voi jumalauta mikä lopetus tälle... Silva oli jäykkä ekassa erässä mut alko tokassa vähän löytää flowta ja *naps*. Toivottavasti paranee entiselleen mahdollisimman nopeesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinä nähtiin Silvan viimenen matsi ufcssa:( Surullisen huonolta näyttänyt jo pidemmän aikaa, nyt saattaa alkaa faneillakin jo silmät aukeemaan. Weidman löi Silvan eläkkeele jo ensimmäisellä kerralla, mutta se ei vaan sopinut ufclle.

Kato mun viestejä tossa viikon takaa. Kirjotin tonne että Silvan eläköityminen on 100% varmaa. Sehän sano jo ekan Weidman matsin jälkeen että "I'm finished" ja ei halunnut rematsia. Dana pakotti sen tähän matsiin, rahaa tuli varmaan mutta ei kyllä Silva vuoteen juokse tolla jalalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom