UFC 168: Weidman vs Silva 2 **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pelkkä olympialaisiin pääseminen on jo helvetinmoinen saavutus saatikka mitalin saaminen. Ronda on teknisesti ja fyysisesti omalla levelillä mitä tulee ufcn rosteriin tällä hetkellä.
Fyysinen etu Tateen on aika selvä ja siihen päälle vielä parempi clinchi + matto niin tulos on tämä luultavasti joka kerta, se mikä nuorena on valettu kantaa pitkälle myös vanhempana.
Tuota treenimäärää minkä Ronda on aikanaan tehnyt ei Tate pysty koskaan kuromaan kiinni se on aivan varma asia.
No Tatehan on ihan täysi säkki, niinkuin kaikki muutkin UFC:n naisten rosterissa. Siitä ei oo kysettäkään. Mun mielestä koko divisioona on turha ja ylivoimasesti UFC:n huonotasosin ja suppein. Ronda itse on kaikilla muilla osa-alueilla kun judossa yhtä alottelija kun kilpailijansa, mutta grappling/submission wrestling on aika kova juttu sillon kun oot ainoa joka sitä osaa. Klassinen tapaus kun BJJ jätkä menee ottamaan karatemiesten kanssa matsia. Suojausta pystyssä ja kerran kun mennään mattoon on peli ohi. Vertaukset Royce Gracieen miesten MMA:n alkuajoilta on aika hyviä, paitsi että Ronda ei oo ollut kehittämässä yhtään mitään.

Serra näyttää enemmänki entiseltä Sopranos näyttelijältä ku ex-MMA ottelijalta :D

Niin ja paskon kohta housuuni.Ajattelin vaa kertoa.

+1 Daishi

Koomisinta on se, että paras naisottelija (Cyborg) ei edes ottele UFC:n ohuen ohuessa naisdivarissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Serra näyttää enemmänki entiseltä Sopranos näyttelijältä ku ex-MMA ottelijalta :D

Niin ja paskon kohta housuuni.Ajattelin vaa kertoa.

Se tykkää kuulemma vetää italialaista pastaa ihan helvetisti. Muistan kun se sano ekan tai tokan GSP matsinkin jälkeen, et oli ihan hirveetä kun piti katsoa mitä syö campin aikana.

+1 Daishi

Koomisinta on se, että paras naisottelija (Cyborg) ei edes ottele UFC:n ohuen ohuessa naisdivarissa.

mun mielestä sekin on koomista, että viittaukset cyborgin "miehisestä ulkonäöstä" on kadonneet ufc:n naisdivarin ja vähemän karismaattisen mestarin aikana

Vitor raivoaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom