UFC 168 Sat. Dec. 28 Weidman vs Silva 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä saisi parhaimman kertoimen Taten voitolle?

Jotenkin sellaisen kuvan saanut Rondasta että tunteita pelissä liikaa. Saattaa lähteä rynnimään päälle heittoja hakien, silmät vihasta kiiluen. (Jättää paikkoja vastaiskuille) Eikös Miesha treenaile Alpha Malen salilla? Siellä on varmasti analysoitu Rondan peli jokaista pientä yksityiskohtaa myöten ja hiottu timantinkova ottelusuunnitelma. Ylläolevasta kuvasta päätellen näyttää myös olevan suht kovassa kunnossa.

Toisaalta taas.. No, Rousey ja käsilukko on vaan niin tappavaa jälkeä tehnyt yhdistelmä ja tähän kun lisätään olympiatason atleettisuus ja kova henkinen kantti niin Rondaa vastaan vedonlyönti tuntuu vaan järjettömältä.

Loppupäätelmä: My money's on Tate! Not very much...

Ronda on niin kilari akka että en uskaltanu lähtee lyömää vastaan :D Itse heitin Silva, Barnett ja Lebenille pikku betsin ja toivottavasti Hall jäätyy!

- - - Updated - - -

Ei tuo selitä kyllä yhtään mitään. Jos sanoo että Silvalla sattui vaan vahinko ja että se pelleili vyön itseltään, tarkoittaa se käytännössä sitä että koko tämän ajan minkä se on hallinnut - on se hallinnut tuurilla. Se käsien alhaalla pitäminen ei ole mitään pelleilyä, se on erittäin tehokas ja toimiva tyyli. Kuten on nähty jo sen kaikissa muissakin matseissa. Nyt vain tuli vastaan joku jota se väistely eikä silvan taunttailu ei murra henkisesti, ja Weidmanillahan oli campillä mukana joku tekemässä juuri sitä samaa, eli väistelemässä kädet alhaalla. Nyt vain kävi näin.

Weidmanhan meinasi voittaa lukolla jo muutenkin, Silva ei saanut mitään aikaan. Joku potku osui jalkaan? Muut meni ohi.

Sonnen hallitsi ensimmäistä matsia Silvan kylkivamman takia, toisessa kohtaamisessahan se todellinen tasoero sitten nähtiinkin.

Tohon nyt ei tarvitse vastata kenenkään, niin aukotonta logiikkaa mistä paistaa läpi kokemattomuus ottelemisesta ja syvempi näkemys lajista. Nimenomaan sitä valtaväestöä tekstisi oli kuin suoraan purettu Ufc 168 countdownista :D

Nyt kyllä räjäytit pankin ihan täydellisesti. Käsi pystyyn muut jotka täällä kommentoivat ja eivät ottele? Menkää vittuun täältä, te ette tiedä mistään mitään.

Roy Joneskin on vaan kokematon pelle, joka pitää käsiä alhaalla kun ei ymmärrä mitään ottelemisesta.

Jos vielä muutat mielesi ja haluat keksiä edes väkisin jonkun perustellun vasta-argumentin tuohon aiempaan, niin anna palaa.

Mistä saisi parhaimman kertoimen Taten voitolle?

Jotenkin sellaisen kuvan saanut Rondasta että tunteita pelissä liikaa. Saattaa lähteä rynnimään päälle heittoja hakien, silmät vihasta kiiluen. (Jättää paikkoja vastaiskuille) Eikös Miesha treenaile Alpha Malen salilla? Siellä on varmasti analysoitu Rondan peli jokaista pientä yksityiskohtaa myöten ja hiottu timantinkova ottelusuunnitelma. Ylläolevasta kuvasta päätellen näyttää myös olevan suht kovassa kunnossa.

Toisaalta taas.. No, Rousey ja käsilukko on vaan niin tappavaa jälkeä tehnyt yhdistelmä ja tähän kun lisätään olympiatason atleettisuus ja kova henkinen kantti niin Rondaa vastaan vedonlyönti tuntuu vaan järjettömältä.

Loppupäätelmä: My money's on Tate! Not very much...
Ludwig on kyllä todennäköisesti oivaltanut viimeistään pöllyissä miten Ronda voitetaan :D Saas nähdä onko Duane saanut ihmeitä aikaan Taten pystyottelussa (ainakin niissä otteluissa, jotka itse olen nähnyt, Tate on enimmäkseen kauhonut lyöntejä uintitekniikalla vastustajan leukaa etsien).

Tohon nyt ei tarvitse vastata kenenkään, niin aukotonta logiikkaa mistä paistaa läpi kokemattomuus ottelemisesta ja syvempi näkemys lajista. Nimenomaan sitä valtaväestöä tekstisi oli kuin suoraan purettu Ufc 168 countdownista :D

Hohoh! Mikähän lajin asiantuntija sinä olet, kun et tuon paremmin pysty perustelemaan vastaustasi?

Kummasti aika moni lajista jotain tietävä tyyppi on samaa mieltä kuin Counterfeith, jopa Silvan manageri sanoi, että tuo pelleily kuuluu gameplaniin ja uskoo, että Silva jatkaa sitä tässä revanssissa.

Sovitaan vaikka kuviokellunnan! Kysytään vaikka näin, Miten voi edes alkaa väittelemään asiasta jos sitä ei ole koskaan tehnyt tai kokenut? Miten voi sanoa itseään esimerkiksi panomieheks jos ei ole koskaan nasita saanut? :D Tämän foorumin ongelma on se että täällä ei voi olla erimieltä ja harvoin keskustelu on järkevällä tasolla. Netissähän on hyvä huudella ja mielipidettäni en ala vaihtamaan ja katsotaan vaihtuuko se lauantainkaan jälkeen:) #ibacksilvaFTW!

Mitenniin ei voi olla erimieltä? Totta vitussa voi olla erimieltä, mutta se pitää perustella jotenkin. Siinä vaiheessa vaan tekee itsestään sen oloisen ettei tiedä mistään mitään kun vasta-argumentin kohdalla sanoo vaan "mä en puhu sulle enää". Ja totta helvetissä voi kommentoida vaikka ei olisi tehnyt ja kokenut. Pitääkö elokuvakriitikon olla entinen elokuvantekijä, muuten ei ole oikeutta tehdä arvosteluja? Mietihän nyt järjen kanssa tuota logiikkaasi, tuossa ei ole mitään järkeä.

Täällä kovasti puhutaan, että se on Silvan taktiikka pitää kädet alhaalla ja voittanut sen ansiosta matseja. Kyllä se käsien roikottelu auttaa alasvientien puolustukseen, mutta mites se kaikki muu pelleily; häkkiä vasten meno, tyrmätyksi tulleen esittäminen sun muut. Ei Silva heittänyt edes hirveästi mitään iskuja ja tuosta Flashback-videoltakin näkee kuinka Silvan kulma huutaa pää punaisena "NOW SERIOUS!!" monta kertaa.

Käsien roikottaminen on okei ja siitä on hyötyä, mutta pään työntämisestä eteenpäin leuka ylhäällä ei ole mitään hyötyä.

Täällä kovasti puhutaan, että se on Silvan taktiikka pitää kädet alhaalla ja voittanut sen ansiosta matseja. Kyllä se käsien roikottelu auttaa alasvientien puolustukseen, mutta mites se kaikki muu pelleily; häkkiä vasten meno, tyrmätyksi tulleen esittäminen sun muut. Ei Silva heittänyt edes hirveästi mitään iskuja ja tuosta Flashback-videoltakin näkee kuinka Silvan kulma huutaa pää punaisena "NOW SERIOUS!!" monta kertaa.

Käsien roikottaminen on okei ja siitä on hyötyä, mutta pään työntämisestä eteenpäin leuka ylhäällä ei ole mitään hyötyä.

Onhan tuolla suuri vaikutus. Jos tuo touhu menee ihon alle, niin sun henkinen kantti on murrettu täysin. Sitten onkin jo vaikea lähteä voittamaan enää yhtään mitään.

Tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus, niinhän se menee. Vapaaottelua ei voi verrata elokuvakriitikkoon ja sitä on varmasti vaikea käsittää jos ei ole kokemusta treenaamisesta tai ottelemisesta :D Täällä mietitään enemmän muiden mielipiteitä vaikka omat näkemykset lajista saattaa olla ihan mistä tahansa ja edellinen viesti kertoo sen mielestäni aika hyvin. Me ei nyt olla samalla levelillä ja ei siinä mitään katsotaan mitä tapahtuu lauantaina.

Kirjoittelin lisäystä edelliseen viestiini hieman liian pitkään, joten tässä jatkona ajatuksiani edellisen sivun viesteihin liittyen:
Tyrmäystappiota olisi voitu pitää työtapaturmana, tappiota itsessään ei. Ottelu ei missään vaiheessa ollut sellaista dominointia Silvalta, jollaista itse ainakin odotin. Kahden erän dominoinnin jälkeistä tyrmäystappiota olisi voitu pitää työtapaturmana, tämä oli kuitenkin kaikkea muuta. Silvan piti etukäteen olla selvästi parempi pystyssä, mutta sai lopulta parhaat osumansa alapotkuilla ja ensimmäisen erän lopulla yhdellä tai kahdella vartalopotkulla (Flashback-pätkästä näin Silvan osuneen myös parilla lyönnillä, mitään kovia pommeja eivät tosin olleet) ja Weidman saikin parhaat osumat (pystyssä ja matossa) ja oli myös hyvin lähellä ottelun lopettamista kahdella jalkalukolla ja näin ollen voitti avauserän. Uskon ja toivon Silvan pystyvän voittamaan ottelun, mutta tuomariäänin se ei ainakaan tule.

Sonnen-matseista puhuttaessa pitäisi ottaa kylkivamman lisäksi huomioon Silvan räikeät sääntörikkomukset, joita olivat ainakin vaseliinin ilmiselvä väärinkäyttö ja Sonnenin shortseissa roikkuminen, jotka auttoivat Silvaa estämään osan Sonnenin alasvientiyrityksistä. Otteluiden välissä aikaa kului myös lähes kaksi vuotta, joiden aikana Silva ehti treenata huomattavasti enemmän Sonnenia varten, kuin oli ensimmäistä kohtaamista varten ehtinyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ymmärrä että miten kaikkien mielestä Weidman hallitsi matsia, sillä kun katsoo vaikka tota toista erää niin Weidman suu kunnolla auki jo kaasuttaa, ja takedownitkin toisessa erässä silva puolusti hyvin. Silva alkoi myös saada hyviä potkuja jalkoihin jne. todennäköisesti olis Weidmanin tyrmännyt jossei tuollaista vahinkoa olisi käynyt, ei 5 erää olisi mitenkään Weidman voinut jatkaa kun jo ekan erän jälkeen kaasutti.

Tässä matsissa varmaan voi olla eri juttu, kun kerran jo voittanut, eikä varmaan noi silvan pelleilyt niin paljoa rupea hermostuttamaan.

prox

Kerro nyt vielä tyhmälle: Miten minä pystyn perustelemaan lajiin liittyvät vastaukset paremmin vaikken ole koskaan lajia harrastanutkaan, kuin sinä joka olet? Tuolla sinun logiikallasi sinun pitäisi olla se asiantuntija joka korjaa kaikkien meidän lajia harrastamattomien argumenteissa olevat epäkohdat, mutta sen sijaan että tekisit niin- et perustele yhtään mitään, yhtään millään.

Olit väärässä jopa siinäkin kun väitit että minun näkökantani on "valtavirran mukainen". Valtavirta harhaisia Silva nuthuggereita väittää että Silva pelleili ja hävisi sen takia. Näinhän minä en sanonut, vaan sanoin että otti turpaansa pelatessaan täysin omaa normaalia peliään.

Ludwig on kyllä todennäköisesti oivaltanut viimeistään pöllyissä miten Ronda voitetaan :D Saas nähdä onko Duane saanut ihmeitä aikaan Taten pystyottelussa (ainakin niissä otteluissa, jotka itse olen nähnyt, Tate on enimmäkseen kauhonut lyöntejä uintitekniikalla vastustajan leukaa etsien).

Veikkaan, että hommaa ei lähdetä Taten leirissä edes yrittämään voittaa pystyssä. Vaan Tate lähtee hakemaan Rondan selkää matossa. Tai ainakin pitäisi, sillä Ronda on antanut melkein "kaikissa" matseissaan selän. Tyypillinen judokan virhe vaparissa on lähteä yrittämään isoa heittoa jos tuntee toisen yhtään työntävän clinchissä. Se on niin selkäytimessä, että Rondakin lähtee usein yrittämään tätä vaikka ilman pukua on todella todennäköistä että heitto jää vajaaksi ja vihu pääsee selkään. Muistaakseeni ensimmäisessäkin matsissa Tate sai Rondan selän jossain vaiheessa matsia? Ja Carmouchekin taisi ottaa selän viime matsissa. Ronda vaan tulee sieltä väkisin voimalla pois. Jos Tate saa selän ja pitääkin nyt rauhallisesti kontrollin ja antaa Rondan väsyttää itsensä, niin vyö voi vaihtaa omistajaansa.

Jos haluaa vetää Tatelle vedon, niin subia tai deciä kannattaisi koettaa, jos saa hyvän kertoimen.

Onhan tuolla suuri vaikutus. Jos tuo touhu menee ihon alle, niin sun henkinen kantti on murrettu täysin. Sitten onkin jo vaikea lähteä voittamaan enää yhtään mitään.

On on, mutta tarkoitan sitä, että Silva pärjäisi (ainakin Weidmania) vastaan paremmin ilman tätä taktiikkaa. Uusintamatsissa turha sitä leukaa on lähteä tarjoamaan ja sitä kautta koittaa toisen henkistä kanttia kun sen voi rikkoa myös omilla iskuillaan. Tämä Silvan pelleily on vain niin high risk-taktiikka, että en toivoisi sitä näkeväni,

Moni puhuu myös, että Silva on voittanut tuolla taktiikalla vastustajansa kun on saanut murrettua vastustajan henkisen kantin, mutta väitän että Silva olisi voittanut kaikki UFC-matsinsa myös ilman näitä showboattailuja (paitsi käsien roikotus).

On on, mutta tarkoitan sitä, että Silva pärjäisi (ainakin Weidmania) vastaan paremmin ilman tätä taktiikkaa. Uusintamatsissa turha sitä leukaa on lähteä tarjoamaan ja sitä kautta koittaa toisen henkistä kanttia kun sen voi rikkoa myös omilla iskuillaan. Tämä Silvan pelleily on vain niin high risk-taktiikka, että en toivoisi sitä näkeväni,

Moni puhuu myös, että Silva on voittanut tuolla taktiikalla vastustajansa kun on saanut murrettua vastustajan henkisen kantin, mutta väitän että Silva olisi voittanut kaikki UFC-matsinsa myös ilman näitä showboattailuja (paitsi käsien roikotus).

Kyllä, ja varsinkin kun on jo todettu että Weidmania vastaan tuo ei toimi. Moni varmaan huomasikin miten hiilenä Silva oli kun mikään noista tempuista ei saanut Weidmania räpäyttämäänkään. Ja olen samaa mieltä, olisi varmaan voittanutkin. Mutta otetaan esimerkkinä vaikka Griffin. Tyyppi oli niin reppanan näköinen ja luovuttanut Silvan showboattauksen ja väistelyn jälkeen että sen olisi kaatanut sormellakin ^^

Tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus, niinhän se menee. Vapaaottelua ei voi verrata elokuvakriitikkoon ja sitä on varmasti vaikea käsittää jos ei ole kokemusta treenaamisesta tai ottelemisesta :D Täällä mietitään enemmän muiden mielipiteitä vaikka omat näkemykset lajista saattaa olla ihan mistä tahansa ja edellinen viesti kertoo sen mielestäni aika hyvin. Me ei nyt olla samalla levelillä ja ei siinä mitään katsotaan mitä tapahtuu lauantaina.

Anna mä arvan.... Alkeiskurssi käyty, sen jälkeen otettu pari matsia salikisoissa ja nyt pidät itseäsi prona ; ) Veikkaa, et moni oikeakin ammattilainen on enemmän samaa mieltä Countherin kanssa, kun sun. Oot oikeassa, et lajia harrastaneiden näkemys on paljon syvempi jossain määrin, mut Silva keisis jäät khyl kakkoseks. No fens.

prox

Kerro nyt vielä tyhmälle: Miten minä pystyn perustelemaan lajiin liittyvät vastaukset paremmin vaikken ole koskaan lajia harrastanutkaan, kuin sinä joka olet? Tuolla sinun logiikallasi sinun pitäisi olla se asiantuntija joka korjaa kaikkien meidän lajia harrastamattomien argumenteissa olevat epäkohdat, mutta sen sijaan että tekisit niin- et perustele yhtään mitään, yhtään millään.

Olit väärässä jopa siinäkin kun väitit että minun näkökantani on "valtavirran mukainen". Valtavirta harhaisia Silva nuthuggereita väittää että Silva pelleili ja hävisi sen takia. Näinhän minä en sanonut, vaan sanoin että otti turpaansa pelatessaan täysin omaa normaalia peliään.

Aivan älytöntä :D siis en voi väitellä mitenkään sun kanssa jos sulla ei ole kokemusta miten ihmismieli ja kroppa käyttäytyy ottelutilanteessa, se täytyy vain itse kokea :D ja nyt en puhu painista, judosta , bjj , ns pehmeemmistä kilpailutilanteista koska noi ei enää tunnu vaparin jälkee miltää :) Oliskohan ollu Alexanteri suurti kun sanoi ; Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin voittaa hyvin valmistautunut mies taistelussa ja tämä pitää paikkaansa ;) Mun tarkotus ei ollu alun perimkään ollu loukata tai vähätellä ketään jokaisellahan on tässä maassa vielä oikeus omaan mieleipiteeseensä. Suosittelen jokaiselle Hc fanille ja joka haluaa ymmärtää lajin luonnetta paremmin niin kävis vähä kokeilee ees jumppaamista. Sovitaan nyt Counterfeith että tää ratkotaan lauantaina, sinä ilmeisesti Weidmanin kannattajana ja minä Silvan :) Kahden eri joukkueen faninhan on tunnetusti vaikea keskustella asiasta järkevästi.

Kyllä weidman on kovia kokenut tuolloin viime matsin campin aikana, countdownissa näytettiin vähä kuvaa taas minkälaisissa oloissa oli sandyn aikoihin, 10 mailia piti uida joka päivä 2 suuntaan ku meni sparraamaan salille, unille ei jääny aikaa oikein ku piti vielä yhteisöä auttaa siivoamaan myrskyn jälkiä, ruokaakaan ei löytynyt kun mätääntyneitä roskia sieltä täältä. Siistiä nähdä fullcamp weidman nyt kun mies ei ole ollut 50% campin ajasta sairasosastolla ja loput 50% myrskyn keskellä ilman 100% kuntoutusta, unta, ruokaa ja oikeanlaista reeniä. Mutta silti toivon että Silva vie ja he back! tosin siihen tarvitaan aika paljon. :s

Ps. kuulin villiä huhua että se oli Silvan cämpistä Seagal joka oli käyny jonku meediosensein luona Japanissa ja olivat sitten säädelleet tuota ilmastoa siihen suuntaan että NYCissä alkaa myrsky.. jos Silva voittaa ni se tekee voitosta vielä suuremman, koska nyt ei oo meediosenseit tehny sadetanssia ja kungfuliikkeitä ja huutoja emptyforce shittiä velhosauvojen kanssa tiibetin ylängöillä ja japanin vuorilla pilvien korkeuksissa säädelläkseen ilmastoa, että NYCiin tulee myrsky. Nyt on vastassa 100% Weidman.

#iback!!!!

Kuinkahan paljon Alpha Malen taso nousisi, jos Duane katsois vielä TRT päissään nuita videoita. Nythän se vaan kattoo ilman mitään, alpha-braineissa ja ganjapöllyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom