Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CainKuinka moni mestari on muuten kuitannu tappionsa uusinnassa?tiellä ei tuu mieleen ku couture ja gespi.jännä nähä miten matsissa käy,Silva voi kuitenkin aina yllättää.
Kuinka moni vanhempi, ehkä jo uran ehtoo puolella oleva, mestari on ottanut vyön takaisin? Ei moni.
Kyllä mä pidän Weidmania ennakkosuosikkina.
Ronda sais hävitä
Ensimmäisessä jonka katsoin, toivoin Rondan häviötä ja tämänkin katson samoilla motiiveilla.
Miehinen mies.
Minä kannatan Rondaa ihan täysillä. Nostaa naisvaparia ylös ihan yksinään ja käynyt myös Suomessa matsaamassa (fjo).
Hitto että Martin Höllwarth on nykyään hyvännäköinen.
Silva vs weidman 1 Fightsprotin toimitus piti Silvaa ylijumalana ja nyt pitää ehtoopuolella olevana ottelijana :face: Mielestäni Silva hävis ton ekan ainoastaan omaa hölmöyttään ja uskon että Silva pitää tiukempaa pakettia tällä kertaa ja vie ottelun nimiinsä, sen jälkeen ottaa Danan uudessa boxing sarjassa matsin Roy Jonesia vastaan ja jää eläkkeelle MARK MY WORDS. Jännä nähä onnistuuko Weidman pilaamaan Silvan unelmat En tiedä kuvittelenko mutta, ihmisten mielipiteet ja näkemykset tuntuu vaihtuvan aina UFC hypetyksien mukaan, ainakin valtaväestöllä...
Mun kaaliin ei edelleenkään mene se että voittaessaan Silva on maailman paras ja tappion tullessa kyse on omasta hölmöydestä ja löysästä paketista.
Weidman pilasi jo ensimmäisessä matsissa Silvan mahikset superfighteihin, Gspn ja Jonesin kohtaaminen haudattiin samalla hetkellä, kun Silva tippui lattiaan.
En ihmettelis vaikka Silva voittaisi uusinnan, mutta tappioita sille on keskisarjassa luvassa vielä lisää, jos meinaa ottaa sen kahdeksan matsia vai montako niitä olikaan jäljellä.
Katsohan nyt matsi uudestaan ajatuksen kanssa:D Silvalla ei ollu mielestäni niin suurta hätää ennenkuin tapahtui "työtapaturma". Sonnenki laitto silvan ahtaammalle kuin Weidman ja sai maksaa siitä revanssissa, mulla on henkilökohtaisesti sellainen mielipide että Silva voittaa tällä kertaa ja aliarvioi Weidmanin liian pahasti ekalla kerralla. En ota mitään pois Weidmaniltä ihan törkeen kova ukko ja arvostan mitä se teki.