Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, kuka alkaa haukkumaan Skeletoria ensimmäisenä ja sanoo miten paska keskeytys oli tms? Eikös Skeletorin haukkuminen kuulu aina asiaan teki se mitä tahansa.
Tuo Kim "Corpse" Winslow vois käydä vaikka solariumissa. Ei tarvi paljon halloweenina panostaa ulkonäköön.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, Skeletor on hottismama.
Kaikki kritiikki mitä olen nähnyt on tullut aiheesta.
UFC 167 - Wikipedia, the free encyclopedia
jollain näköjään hauskaa wikipediassa. Repesin War MAchine vs AIDS :D :D + öegendaariset bob sappit
Aivan kuin tilauksesta :D That ref will get someone hurt - Mixed Martial Arts ForumItse taas olen juuri sitä naureskellut miten ulkomaisilla forumeilla joka kerta kun Winslow tuomaroi aloitetaan uusia ketjuja siitä miten paska tuomari Kim Winslow on vaikkei se olisi tehnyt eventin aikana mitään erikoista. Jengi oikein kyttäämällä kyttää jotain virheitä siltä mistä pääsisi ruoskimaan. Kaikille tuomareille sattuu mokia, parhaimmillekin. Mielestäni Winslow on ihan normi keskikastin tuomari, varsinkin nykyään.
Itse taas olen juuri sitä naureskellut miten ulkomaisilla forumeilla joka kerta kun Winslow tuomaroi aloitetaan uusia ketjuja siitä miten paska tuomari Kim Winslow on vaikkei se olisi tehnyt eventin aikana mitään erikoista. Jengi oikein kyttäämällä kyttää jotain virheitä siltä mistä pääsisi ruoskimaan. Kaikille tuomareille sattuu mokia, parhaimmillekin. Mielestäni Winslow on ihan normi keskikastin tuomari, varsinkin nykyään.
Bantamweight Will Campuzano's Dick vs. Sergio Pettis def. TKO (anal poke)
tuli tossa 10v viskiä nakattua lasillinen naamaan 20v synttäreiden kunniaksi, nyt on sit viel puol kiloa pähkinöitä ni voin pähkinöissä tai pähkinäpäissään katella miten eventti etenee.
SOTAA PETTIS!
Saattoi olla jonkun muun synttärit kuin kyseisen herran?Miks sul lukee tos alhaalla Ikä: 22? :o
Saattoi olla jonkun muun synttärit kun kyseisen herran?
Pakkiksen nerot...