UFC 167 GSP vs Hendricks **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SND
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saa nähdä kuinka kova Campuzano on häkissä. Toivottavasti ottelu ei pääty ennenaikaisesti.

jotenkin alkanu jo ärsyttää sekä Goldberg että Rogan... niin järkyttävä määrä maneereita noissa niiden selotuksissa.. ihan sama kuka ottelee niin samat lauseet ja sanat joka ukosta.... ja UFC viel ruokkii sitä työntämällä samat lauseet myös kaikkiin PVP mainoksiin.... "there is a warrior, ladies and gentleman".... ja Skeletor on paska tuomari. huono keskeytys @ Mauler>Bones

Kaikki kritiikki mitä olen nähnyt on tullut aiheesta.

Itse taas olen juuri sitä naureskellut miten ulkomaisilla forumeilla joka kerta kun Winslow tuomaroi aloitetaan uusia ketjuja siitä miten paska tuomari Kim Winslow on vaikkei se olisi tehnyt eventin aikana mitään erikoista. Jengi oikein kyttäämällä kyttää jotain virheitä siltä mistä pääsisi ruoskimaan. Kaikille tuomareille sattuu mokia, parhaimmillekin. Mielestäni Winslow on ihan normi keskikastin tuomari, varsinkin nykyään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse taas olen juuri sitä naureskellut miten ulkomaisilla forumeilla joka kerta kun Winslow tuomaroi aloitetaan uusia ketjuja siitä miten paska tuomari Kim Winslow on vaikkei se olisi tehnyt eventin aikana mitään erikoista. Jengi oikein kyttäämällä kyttää jotain virheitä siltä mistä pääsisi ruoskimaan. Kaikille tuomareille sattuu mokia, parhaimmillekin. Mielestäni Winslow on ihan normi keskikastin tuomari, varsinkin nykyään.
Aivan kuin tilauksesta :D That ref will get someone hurt - Mixed Martial Arts Forum

Mutta olen täysin samaa mieltä UG threadin kanssa. Winslow vaikutti pelokkaalta eikä mennyt väliin niin kuin pitäisi.

tuli tossa 10v viskiä nakattua lasillinen naamaan 20v synttäreiden kunniaksi, nyt on sit viel puol kiloa pähkinöitä ni voin pähkinöissä tai pähkinäpäissään katella miten eventti etenee.

SOTAA PETTIS! :puntti:

Ai puhuit ulkomaisista forumeista... sen olisi tietysti voinut laittaa siihen viestiin. Winslowlla on ollut useamman kerran epäröintiä matsien keskeytyksissä, joka on johtanut siihen että puoltajuton äijä vaan imuroi turhia osumia. Siitä kritisoiminen on ollut ihan aiheellista. Nykyään näyttää paremmalta ja mitä useammin tuomaroi niin sen paremmaksi varmaan tulee.

Bantamweight Will Campuzano's Dick vs. Sergio Pettis def. TKO (anal poke)

== Official fight card == Again with the edits ? Camon guys , just stop it ...

main cardi näyttää kovalta:

Commentryweight Ron Paul (c) vs Benjamin Netanyahu
Light Heavyweight Joe Rogan vs. Bob Sapp
Welterweight Bob Sapp vs. Bob Sapp
Welterweight [Bob Sapp]] vs. Bob Sapp
Flyweight War Machine vs. Aids

tuli tossa 10v viskiä nakattua lasillinen naamaan 20v synttäreiden kunniaksi, nyt on sit viel puol kiloa pähkinöitä ni voin pähkinöissä tai pähkinäpäissään katella miten eventti etenee.

SOTAA PETTIS! :puntti:

Miks sul lukee tos alhaalla Ikä: 22? :o

Miks sul lukee tos alhaalla Ikä: 22? :o
Saattoi olla jonkun muun synttärit kuin kyseisen herran?

Pakkiksen nerot...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom