Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lol ujo toi on postattu 2 viestii ylempänä.Aina sä oot myöhässä etkä vaivaudu kattoo ees onko jo postattu
Lol ujo toi on postattu 2 viestii ylempänä.Aina sä oot myöhässä etkä vaivaudu kattoo ees onko jo postattu
Tuo on kyllä aivan käsittämätön ominaisuus ujossa...
Näinköhän viimesen episodin ujo kerkeisi postaamaan ensimmäisenä. Nyt on kyllä tullut aika helvetin myöhässä nämä kaksi.
lol olin just tulos linkkaan ku ei pitkää näit tääl ollu mut en kyl ymmärrä miten jotkut tota cainin voittoo pitää hienompana ku se vaan yritti epätoivosesti kaataa jdssää vaik ei siinäkää onnistunu ja sai yhe hyvä lyönni perille.
Yhdellä lyönnillä naama tohon kuntoon:wtf:lol olin just tulos linkkaan ku ei pitkää näit tääl ollu mut en kyl ymmärrä miten jotkut tota cainin voittoo pitää hienompana ku se vaan yritti epätoivosesti kaataa jdssää vaik ei siinäkää onnistunu ja sai yhe hyvä lyönni perille.
Mä voin kertoo salaisuuden.Ne saattaa ehkä jopa vain promota tota matsia?En ihmettele vaik ois pyydetty sanomaan näin,jos ei UFCn toimesta niin viimestään managerin.
Hyvin ainaki saa lööppejä ja julkisuutta noilla jutuillaan.Ne saattaa myös nostaa joidenki kiinnostusta matsista ja samalla ehkä jopa niitä lippu/ppv tuloja?
Mä voin kertoa salaisuuden. Promoamista voi tehdä muutoinkin kun möläyttämällä aivan typeriä kommentteja.
- - - Updated - - -
vaikka tuo nyt typerää onkin, niin ei tuo silti samalla tasolla oo tyson furyn kanssa vai onko?