UFC 166: Velasquez vs. Dos Santos III - 19.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En vaan jaksa aivan uskoa siihen että Cain tulisi Junnua tyrmäämään, siihen oli erittäin hyvät mahkut jo viimeksi, mutta sellanen tappoheijari siltä puuttuu toistaiseksi.

Näinköhän viimesen episodin ujo kerkeisi postaamaan ensimmäisenä. Nyt on kyllä tullut aika helvetin myöhässä nämä kaksi.

Lol ujo toi on postattu 2 viestii ylempänä.Aina sä oot myöhässä etkä vaivaudu kattoo ees onko jo postattu :)

Tuo on kyllä aivan käsittämätön ominaisuus ujossa...:)

Näinköhän viimesen episodin ujo kerkeisi postaamaan ensimmäisenä. Nyt on kyllä tullut aika helvetin myöhässä nämä kaksi.

Oho.... tripla :face: pahoittelut. :D kait olin niin innoissani, innokkuuspäissään zonessa en huomannut. lupaan että 3. jaksoa postittaessa tarkistan kahdesti enneku linkkaan sen. :D

lol olin just tulos linkkaan ku ei pitkää näit tääl ollu mut en kyl ymmärrä miten jotkut tota cainin voittoo pitää hienompana ku se vaan yritti epätoivosesti kaataa jdssää vaik ei siinäkää onnistunu ja sai yhe hyvä lyönni perille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lol olin just tulos linkkaan ku ei pitkää näit tääl ollu mut en kyl ymmärrä miten jotkut tota cainin voittoo pitää hienompana ku se vaan yritti epätoivosesti kaataa jdssää vaik ei siinäkää onnistunu ja sai yhe hyvä lyönni perille.

Eihän se nyt ihan noin mennyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä ihmettelen kyl syvästi miks ihmeessä Cormier otti tän matsin?Siis ei yksinkertasesti yhtäään mitään voitettavaa mut niin paljo hävittävää.Nelson on viel aina vaarallinen et jos se nyt onnistuu tyrmäämään ni tuskin Cormier saa välitöntä shottia LHWssä

Yhdellä lyönnillä naama tohon kuntoon:wtf:

Alkaa kyllä mennä tosissaan arvostus Dos Santosia kohtaan. Tykkäsin ennen siitä kuinka ei puhunut paskaa vastustajista ja muutenkin maanpinnalla olevan kuvan sai kaverista.
Liekö ottanut tuo tappio Velasquezille liian koville, kun sen jälkeen tullut hirveää paskaa Juniorin suusta esim. "Cain hits like a girl", hävisi ylikunnon takia ja nuo aivopierut omasta nyrkkeilystään..

Mä voin kertoo salaisuuden.Ne saattaa ehkä jopa vain promota tota matsia?En ihmettele vaik ois pyydetty sanomaan näin,jos ei UFCn toimesta niin viimestään managerin.

Hyvin ainaki saa lööppejä ja julkisuutta noilla jutuillaan.Ne saattaa myös nostaa joidenki kiinnostusta matsista ja samalla ehkä jopa niitä lippu/ppv tuloja?

Mä voin kertoo salaisuuden.Ne saattaa ehkä jopa vain promota tota matsia?En ihmettele vaik ois pyydetty sanomaan näin,jos ei UFCn toimesta niin viimestään managerin.

Hyvin ainaki saa lööppejä ja julkisuutta noilla jutuillaan.Ne saattaa myös nostaa joidenki kiinnostusta matsista ja samalla ehkä jopa niitä lippu/ppv tuloja?

Mä voin kertoa salaisuuden. Promoamista voi tehdä muutoinkin kun möläyttämällä aivan typeriä kommentteja.

jep, nyrkkeilypiireissä tuohtuneina ja tai kiinnostuineina haluavat sit päässä näkemään tuota maailman parasta nyrkkeilijää jolle klitskotki on vaa suupaloja..

- - - Updated - - -

Mä voin kertoa salaisuuden. Promoamista voi tehdä muutoinkin kun möläyttämällä aivan typeriä kommentteja.

vaikka tuo nyt typerää onkin, niin ei tuo silti samalla tasolla oo tyson furyn kanssa vai onko?

Otetaan klitschkot mukaan ni saatetaan päästä otsikoihin MMA medioiden ulkopuolellekkin.

Cain osannu kyl hoitaa ton promoomisen suht neutraalisti.Ei oo pahemmi tarvinnu ketään dissata tai vetää jutuissa ylitte.

Typerällä promoamisella tehdään rahaa, ainakin näihin just-bleed tjsp faneihin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom