Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se mieluummin on niin, että mitä vittua tekee Gonzaga - Jordan pääkortilla?
Jos ihan urheilullisia arvoja mietitään, niin rankingeissa Rockhold 6. ja Boetch nipin napin kympin ulkopuolella. Samoin Lombardin ja Marquardtin ottelua pidän erittäin mielenkiintoisena ja korkeatasoisena, vaikka miesten meriitit viime aikoina ovatkin ailahdelleet. Siellä on kuitenkin potentiaalia kovempiin suorituksiin kuin mitä näillä HW:n kärkikymmenikön ulkopuolisilla rymistelijöillä.Ei tuolla preleissä kyllä näytä olevan matseja jotka ajaisivat tuon matsin ohi imo. Sitä paitsi itse odotan ihan mielenkiinnolla Gonzagan matsia ja ainahan nuo hewarit kiinnostaa vaikka onkin hieman kapea painoluokka.
Jos ihan urheilullisia arvoja mietitään, niin rankingeissa Rockhold 6. ja Boetch nipin napin kympin ulkopuolella. Samoin Lombardin ja Marquardtin ottelua pidän erittäin mielenkiintoisena ja korkeatasoisena, vaikka miesten meriitit viime aikoina ovatkin ailahdelleet. Siellä on kuitenkin potentiaalia kovempiin suorituksiin kuin mitä näillä HW:n kärkikymmenikön ulkopuolisilla rymistelijöillä.
Ok, näinhän se varmaan on. Ei ole Lombard kyllä hetkeen pääsemässä ison iltaman pääkortille, jos ne bonarit on noin helppo kiertää. Kaveri kyllä tyri itse ison mahdollisuutensa häviämällä Boetschille. Ufc:n nykypolitiikan huomioiden veikkaan että laittavat Lombardin pihalle heti seuraavan tappion jälkeen. Markkina-arvo on vesitetty, ja voivat rauhassa päästää kalliin ottelijan Bellatoriin tai muualle. Sama koskee Shieldsiä.
Mitäs GSPn pitäis Lombardissa pelätä?Imo ei yhtään mitään ja oon aika varma et koko matsia ei tulla näkemään