UFC 165: Jones vs. Gustafsson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan vaan realistina täällä olen liikenteessä. Aika pienen pieni mahdollisuus Gussella tuossa on voittoon. Ihan kokonaispaketin kannaltakin todella paha matsi Gusselle. Kova ottelija ja vielä niin pelottava tiimi taustalla.

Olen mielestäni samalla tavalla realisti kuin sinäkin olet omasta mielestäsi. Meillä on vain erilainen arvio siitä mikä on realismia ja sen takia katsot läpi sormien kaikkea Jonesin voiton toitottamista ja Gussen mahdollisuuksien dissausta, mutta näet punaista heti jos minä Gussen fanina teen saman toisinpäin.

Ehkä eniten tökkii kuitenkin se millä asenteella vastaat porukalle. Pidät jengiä alemman luokan kansalaisina, varsinkin jos mielipide ei teikäläistä miellytä. Noh, eipä tästä kannata turista enempää. Jatkan sivusta seuraamista samalla tavalla kuin aiemminkin.

Näytä minulle yksikin lainaamani asiallinen ja perusteltu viesti mihin en ole vastannut samanlaisella asiallisuudella takaisin. Alahan etsimään, niin ehkä tajuat pointtini.

Kolmatta osaa pukkaa, valitettavasti ei ainakaan äsken vielä ollut tekstityksiä saatavilla, mutta varmasti myöhemmin tänään. Sarja on tarjonnut todella mielenkiintoista settiä tähän asti ja vähän insidea Gussen persoonaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

01:35 -> Jones sanoo, ettei ole nousemassa raskaaseen ainakaan vielä moneen vuoteen. Kertoo pitävänsä parhaimpina suorituksinaan ottelujaan Shogunia ja Sonnenia vastaan ym.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dana White ‏@danawhite 20m
Just landed in Toronto for the @JonnyBones vs @AlexTheMauler press conf at the Shangri La Hotel at 2pm

Oliskohan tuo nyt ysiltä tänään..

ei helvetti vedin tossa vähä cream pepper dippikatiketta sipsien kanssa ja nyt pierut haisee ihan pippurille!!! :D no puol tuntii vielä nii punnitus alkaa!!!

Y! SPORTS

"He has terrible boxing defense," Jones said during a Monday media luncheon in downtown Los Angeles. "He says he wants to stick and move. Stick and move is a lesser man's psychology. It tells me he's afraid to stand in there and trade with me."

lmao.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen mielestäni samalla tavalla realisti kuin sinäkin olet omasta mielestäsi. Meillä on vain erilainen arvio siitä mikä on realismia ja sen takia katsot läpi sormien kaikkea Jonesin voiton toitottamista ja Gussen mahdollisuuksien dissausta, mutta näet punaista heti jos minä Gussen fanina teen saman toisinpäin.
Meneekö nickki vaihtoon jos Mauler ei viekkään mestaruutta? :)

Enivei, mutta itse matsista jos matsi ei mene mattoon niin veikkaanpa että Mauler vie pisteillä tämän.

Meneekö nickki vaihtoon jos Mauler ei viekkään mestaruutta? :)

Ei mene. Olen aika lähellä lopettaa kirjoittelun tänne pakkikselle kokonaan, kävi siis matsissa miten tahansa. Ulkomaisilla forumeilla saa paljon analyyttisempia ja mielenkiintoisempia keskusteluja aikaan kuin täällä vaikka joutuu käyttämään englantia. Mauler-kampanjan ja matsin jälkipuinnit vedän kuitenkin täällä loppuun. :)

Enivei, mutta itse matsista jos matsi ei mene mattoon niin veikkaanpa että Mauler vie pisteillä tämän.

Toivotaan, on kyllä todella hyvä kutina siitä, että Gussen tdd tulee riittämään. Mestaruuserät silti vähän huolestuttaa, jos Gusse alkaa piiputtamaan ennen Jonesia, niin Gussen tdd on siinä vaiheessa yhtä tyhjän kanssa. Tiedän, että Gussella on luonnostaan hyvä cardio ja, että sitä on entisestään treenattu pää märkänä tähän matsiin, mutta Jones treenaa säännöllisesti korkeassa ilmanalassa mikä on varmasti merkittävä etu Jonesille :( Tosin sitäkään ei onneksi tiedetä mitä sille Jonesin cardiolle mahdollisesti käy jos/kun tulee ensimmäisen kerran imuroitua itsekin vähän enemmän osumia mitä tähän asti on nähty.

Elämme mielenkiintoisia aikoja!

Mitä foorumeita seuraat tikkuukko? Oon huomannut, että keskiverto vaparifania ei ole liialla analyyttisyydellä kyllä siunattu :D

Sherdog ja UG. Suunnilleen samanlainen suhteellinen osuus on aivopieruviestejä kaikilla forumeilla, mutta mitä isompi saitti, niin sitä enemmän löytää tietenkin myös sitä asiantuntevaa ja mielenkiintoista settiä. Onhan siinä informaatiotulvassa ymmärrettävästi melkoinen ero, kun toisen forumin viestiliikenne on max.muutama kymmenen viestiä päivässä ja toisella forumilla sen voi kertoa helposti vähintään sadalla.

Sherdog ja UG. Suunnilleen samanlainen suhteellinen osuus on aivopieruviestejä kaikilla forumeilla, mutta mitä isompi saitti, niin sitä enemmän löytää tietenkin myös sitä asiantuntevaa ja mielenkiintoista settiä. Onhan siinä informaatiotulvassa ymmärrettävästi melkoinen ero, kun toisen forumin viestiliikenne on max.muutama kymmenen viestiä päivässä ja toisella forumilla sen voi kertoa helposti vähintään sadalla.

MMA-Junkien uutisten yhteydessä on kommenttiosio, missä mun mielestä on usein suht asiallista keskustelua. Eventtien yhteydessä siellä on omat discussion-threadit missä usein paljonkin hyvää asiaa ja moderointikin toimii ok. En ole ihan viimeaikoina siellä paljon käynyt, mutta ainakin vuosi tai kaksi takaperin oli mielestäni laadukkainta keskustelua. Noi threadit aukee vasta vähän ennen eventtejä, eli kunnon ennakkospekuinteja aika vähän, mutta jälkipyykkiä sitäkin enemmän.

Sherdogin seuraamisen ite lopetin jo monta vuotta sitten, koska se on täynää max. kolmen sanan älynväläyksiä ja kukaan viitsi kirjoittaa pidempiä viestejä, koska ne hautautuu paskaan niin nopeasti.

Tässä jo muutaman päivän vanha Jack Slackin ennakkospekulointi ottelusta. Alexander Gustafsson: Strategically Sound, Defensively Flawed | Bleacher Report
Mies bongaa aika hyvin merityksellisiä pikkuasioita, jotka jäisivät itseltä näkemättä, vaikka katsoisin ottelut 100 kertaa (kertonee enemmän minusta :D). Jacksonin campista tuntuu löytyvän analyysiä ja älykkyyttä aika reilusti, joten nuo Gussen heikkoudet on aivan varmasti bongattu. Mitä veikkaatte, onko Gusse saanut korjattua nämä ongelmat, vai tuleeko Jones olemaan pystyssä parempi/tasavertainen? Tosin olisi vaikea kuvitella, että Jones lähtisi pakittamaan matsissa, vaikka se olisi järkevää.

Pisteitä ropisee kyllä Shogunillekin tuosta ottelusta. Eivät ole tähän mennessä muut onnistuneet Gussea rokottamaan vastaavalla tavalla.

Tässä jo muutaman päivän vanha Jack Slackin ennakkospekulointi ottelusta. Alexander Gustafsson: Strategically Sound, Defensively Flawed | Bleacher Report
Mies bongaa aika hyvin merityksellisiä pikkuasioita, jotka jäisivät itseltä näkemättä, vaikka katsoisin ottelut 100 kertaa (kertonee enemmän minusta :D). Jacksonin campista tuntuu löytyvän analyysiä ja älykkyyttä aika reilusti, joten nuo Gussen heikkoudet on aivan varmasti bongattu. Mitä veikkaatte, onko Gusse saanut korjattua nämä ongelmat, vai tuleeko Jones olemaan pystyssä parempi/tasavertainen? Tosin olisi vaikea kuvitella, että Jones lähtisi pakittamaan matsissa, vaikka se olisi järkevää.

Pisteitä ropisee kyllä Shogunillekin tuosta ottelusta. Eivät ole tähän mennessä muut onnistuneet Gussea rokottamaan vastaavalla tavalla.

Toi Slackin esiintuomat aukot Gussen pelissä on juuri ne mistä mäkin puhuin aiemmin. Gusse ottaa liikaa osumaa ja Shogun rokotti monta kertaa. Ihan vuoren varmasti toi vielä kostautuu ennen pitkää ellei tota onnistuta kitkemään pois. Toi on takuulla sellanen seikka, joka ei ole jäänyt seuraavilta vastustajilta huomaamatta. Hyvä leuka pelasti Gussen tossa matsissa ja kenties se että yksikään Shogunin osumista kuitenkaan osunut ihan kohdilleen. Se on todella vaarallinen yhdistelmä että vastus pystyy ajoittamaan sun sisääntulon ja kolauttamaan vastapalloon. Machidahan tossa on mestari ja pääosin sen takia häntäkin ounastelin pahaksi matchupiksi Gusselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom