UFC 165 Bones vs Mauler ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SND
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kyllä ajattelin, että Jones vei 48-47, mutta en enää muista minkä erän niistä kolmesta ekasta sille annoin, meni matsi pikkaisen sumussa :D Ihan ansaittu voitto Jonesille imo, vaikka olisihan tuo helposti voinut Gussellekin kääntyä.

Kiitokset Gusselle, että näytti koko maailmalle sen mistä olen täällä monta kuukautta jauhanut. Kaikki, jotka on taas arvioilleni naureskelleet ottaa nyt sen jonotuslapun ja tulee esittämään anteeksipyyntönsä.

Vitsi, vitsi. En kuittaile enempää.:)

kyllä gusse ton voitti,ei taida jones uusintaa haluta.2 vikaa erää jonesil mut muuten kyl gusse vei...saatana et vituttaa

Kerrankin oli samankokoinen kaveri terävällä pystyllä ja loistavalla alasvientipuolustuksella niin Jones otti pommeja naamaan koko illan ja näytti suht keskinkertaiselta.

En ymmärrä miten ton voi kukaan antaa Jonesille. Gusse vei kolme ekaa. Jones vei neljännen. Molemmat kaasutti pahasti lopussa, mutta Gusse osui väsyneenäkin vikassa kokoajan. Otti toka paljon potkuja käsiin, mutta niistä ei saa pisteitä.

Gussella on pää kivestä, mutta se ei riittänyt. Imuroi liikaa kyynärpäitä, eikä saanut kovia osumia annettu itse Jonesiin. Tuskin sille kuitenkaan ketään muu pärjää kuin Jones. Voimataso on kyllä hurja. Sen huomasi painitilanteissa.

Millä ihmeellä joku sai Gussen voittajaksi. Oma pää otti kovia yläpotkuja ja kyynärpäitä useasti ja itse osui vaan muutaman kerran. Oli vaan Gussen kovan pään ansiota, että matsi menit täydet erät.
Ei saanut kovia osumia? Siksikö Jonesin silmä oli kuin sotatanner ja mies kannettiin areenalta pois?

Gussella on pää kivestä, mutta se ei riittänyt. Imuroi liikaa kyynärpäitä, eikä saanut kovia osumia annettu itse Jonesiin. Tuskin sille kuitenkaan ketään muu pärjää kuin Jones. Voimataso on kyllä hurja. Sen huomasi painitilanteissa.

Millä ihmeellä joku sai Gussen voittajaksi. Oma pää otti kovia yläpotkuja ja kyynärpäitä useasti ja itse osui vaan muutaman kerran. Oli vaan Gussen kovan pään ansiota, että matsi menit täydet erät.

Gusse ei saanut kovia osumia Jonesiin, katottiinkohan me nyt ihan samaa matsia ?
Osui vaan muutaman kerran ?
Pelkästään Gussen kovan pään ansiota että matsi meni loppuun asti?
Da fuck? Näitköhän pelkästään viimeiset 1½ erää....

Silmään sai yhden pahan osuman.

Katsopa niitä kyynärpäitä hidastuksena, niin tajuat, että ne tuli kovaa.
Kukaan ei väitä, etteikö Gusse olisi ottanut kovia osumia perille, mutta kyllä ne Jonesin naaman tavoittaneet lukuisat iskut olivat helvetin kovia myös. Gusse voitti ainakin kaksi erää viidestä.

Tämä myös näytti miten kova painimaan Gussekin oikeasti on. Jonesin vei mattoon ja puollusti kaikki alasviennit yhtä lukuunottamatta, ja silloinkin nousi matosta todella nopeasti. Gusse on painajainen painijoille.

Kukaan ei väitä, etteikö Gusse olisi ottanut kovia osumia perille, mutta kyllä ne Jonesin naaman tavoittaneet lukuisat iskut olivat helvetin kovia myös. Gusse voitti ainakin kaksi erää viidestä.

Tämä myös näytti miten kova painimaan Gussekin oikeasti on. Jonesin vei mattoon ja puollusti kaikki alasviennit yhtä lukuunottamatta, ja silloinkin nousi matosta todella nopeasti. Gusse on painajainen painijoille.

Gussen nyrkkeily on parempaa, mutta Jones ottaa heti taka-askelia kun tulee iskua kovemmin. Jää ne kovat lyönnit saamatta. Gussen paini näytti kovalta ja on mielestäni selviö, että ei sitä vie enää ketään mattoon. Gussen voi voittaa ainoastaan pystyssä.

Enemmän olin vaikuttunut Jonesin leuasta kuin Gussen. Imuroi aika järkyttävän määrän puhtaita iskuja naamariin ja ei edes hoiperrellut missään vaiheessa.

- - - Updated - - -

UG:lta twiitti: "Jones was loaded into a stretcher and is presumably being taken to the hospital. Far worse shape than Alex, who conducted a few interviews"

Että muutaman iskun otti joo. :face:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jones on kyllä niin valovoimainen tähti, tuo rahaa ja mainosta organisaatiolle, jenkkifanien kannalta parempi et mestariksi ei pääse tylsä ruotsalainen.

Toivottavasti uusinta ottelu.

Samoin, nyt on Joneskin todistanut, että miestä ei helpolla tulla pihalle lyömään.

Huikea matsi oli, mitä luulette nähdäänkö rematch vai Glover seuraavaksi?

Rematch toivottavasti, kun se on kerrankin ansaittua.

Edit. Tossa sen muuten nyt näki todella selvästi miten paljon Jonesin reach on vaikuttanut edellisissä matseissa. Otti todella helponnäköisesti osumia päähän koko ottelun ajan, kun kerrankin oli samankokoinen kaveri vastassa.

Mä sanoisin et GSP, toki joidenki silmissä ei välttämättä ole koska matsit menee pisteille ja ymmärrän kyllä myös sun mielipiteesi.

Joo GSP, Aldo ja Barao on kaikki ok valintoja. Toivottavasti porukka heräs tohon miten kova Barao oikeasti on. Tällä hetkellä ehkä jopa vakuuttavampi kuin Aldo.

Rematch toivottavasti, kun se on kerrankin ansaittua.

Edit. Tossa sen muuten nyt näki todella selvästi miten paljon Jonesin reach on vaikuttanut edellisissä matseissa. Otti todella helponnäköisesti osumia päähän koko ottelun ajan, kun kerrankin oli samankokoinen kaveri vastassa.

Samankokoinen, mutta ennen kaikkea kovatasoinen ottelija :) Oli kyllä mieletön taistelu, molemmat ottelijat osoitti suurta sydäntä. Jones ehkä ansaitsi matsin lukuisten ala- ja pääpotkujensa turvin ja niiden kyynärpäiden ansiosta. Painit meni aika lailla tasan. Tietysti moni voi olla sitä mieltä, että Gusselle pitäisi antaa tuntuvasti pisteitä niistä kaikista alasvientien puolustamisista, koska se kerta säännöissä lukee.

Suositut

Back
Ylös Bottom