UFC 164: Henderson vs. Pettis - 31.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Selvemminhän Edgar voitti omat matsinsa mitä Benson. En edelleenkään ihan ymmärrä mikä tekee Bensonista viihdyttävän ottelijan jos pitää Frankieta tylsänä..

Edgarin matsit ovat lähinny hyviä kun häntä lyödään naamaan ja joutuu selviytymään, muuten suht sparrimeininkiä ollut matseissa. (Ei siinä että valittaisin, itse tykkään herrasta ja matsit ansaitusti voittanut Penn-1 matsia lukuunottamatta. Bensonin revanssissa voitti). Bendo on kyllä erittäin viihdyttävä ottelija kunhan vastustajakin tekee jotain muuta kun yrittää counteraa.

En ymmärrä miten kukaan pystyy viihdyttävyyteen vertailla Edgaria ja Bendoa. Bendon aivan loistavia matseja Cerrone(t), Pettis, Miller, Diaz, Guida, Varner.

Edgarin matsit ovat lähinny hyviä kun häntä lyödään naamaan ja joutuu selviytymään, muuten suht sparrimeininkiä ollut matseissa. (Ei siinä että valittaisin, itse tykkään herrasta ja matsit ansaitusti voittanut Penn-1 matsia lukuunottamatta. Bensonin revanssissa voitti). Bendo on kyllä erittäin viihdyttävä ottelija kunhan vastustajakin tekee jotain muuta kun yrittää counteraa.

En ymmärrä miten kukaan pystyy viihdyttävyyteen vertailla Edgaria ja Bendoa. Bendon aivan loistavia matseja Cerrone(t), Pettis, Miller, Diaz, Guida, Varner.

Edgari on lähinnä viihdyttävä siinä mielessä että on saanut viime aikoina turpiin niin pahasti ettei tarvitse kuulla siitä mitään.

Johtuisko siitä, että kumpikaan ei saa lopetuksia aikaan. Pisteillemenevät matsit on usein FOTN-kamaa, mutta pitkässä juoksussa yleisö haluaa silti nähdä niitä lopetuksiakin varsinkin mestareilta. Bendolla on nyt 8 decisionia peräkkäin.

Johtuisko siitä, että kumpikaan ei saa lopetuksia aikaan. Pisteillemenevät matsit on usein FOTN-kamaa, mutta pitkässä juoksussa yleisö haluaa silti nähdä niitä lopetuksiakin varsinkin mestareilta. Bendolla on nyt 8 decisionia peräkkäin.

Faneja on monenlaisia, itse haluan hyviä matseja, lopetuksia tai ei. Bendolla pari FOTYa taitaa olla Cerrona ja Pettis matseista ja syystä. Edgar lähinnä pomppii ja nakuttelee pistevoittoja ottaen helvetisti enemmän damagea kuin vastustajansa. Mutta kukin tyylillään, Bendo on kuitenkin erittäin viihdyttävä ottelija kunhan ei ole puhdas vihaaja.

- - - Updated - - -

Edgari on lähinnä viihdyttävä siinä mielessä että on saanut viime aikoina turpiin niin pahasti ettei tarvitse kuulla siitä mitään.

Oliveira matsi kyllä viihdytti, vieläkin kyllä ihmettelen syvästi miten voi olla Edgarin tasoiselle ottelijalle Oliveira noinkin vaikea matsi. Cerrone -tyyliin pitäisi one-punchaa kyllä, harmi ettei Edgarilla enempää voimaa.

Oliveira matsi kyllä viihdytti, vieläkin kyllä ihmettelen syvästi miten voi olla Edgarin tasoiselle ottelijalle Oliveira noinkin vaikea matsi. Cerrone -tyyliin pitäisi one-punchaa kyllä, harmi ettei Edgarilla enempää voimaa.

On sillä silti enemmän tyrmäysvoimaa kuin Bensonilla vaikka on paljon pienempi. Edgarin voitoista 25% (4kpl) on tullut tyrmäyksellä Bensonin n.10% (2kpl) vastaan. Benson on se varsinainen tyynykäsi lw:ssa.

Faneja on monenlaisia, itse haluan hyviä matseja, lopetuksia tai ei. Bendolla pari FOTYa taitaa olla Cerrona ja Pettis matseista ja syystä. Edgar lähinnä pomppii ja nakuttelee pistevoittoja ottaen helvetisti enemmän damagea kuin vastustajansa. Mutta kukin tyylillään, Bendo on kuitenkin erittäin viihdyttävä ottelija kunhan ei ole puhdas vihaaja.

Edgarilla on 15:sta ufc-matsista 7 FOTNa, yksi FOTY ja yksi KOTN. Bendolla ei ole UFC-mestaruusmatseista tähän asti mitään tunnustuksia paitsi yksi yhteinen FOTN Edgarin kanssa.

Sulla on aika huonot perustelut ihmetellä miten joku voi vertailla Bendoa ja Edgaria viihdyttävyydessä.

Edgarilla on 15:sta ufc-matsista 7 FOTNa, yksi FOTY ja yksi KOTN. Bendolla ei ole UFC-mestaruusmatseista tähän asti mitään tunnustuksia paitsi yksi yhteinen FOTN Edgarin kanssa.

Sulla on aika huonot perustelut ihmetellä miten joku voi vertailla Bendoa ja Edgaria viihdyttävyydessä.

Älä hyvä mies kaiva jotain biased UFC statseja ja niitä vertaile, katso niitä helvetin matseja. Mielipidehän tämä on mutta jos kaikki molempien herrojen matsit on katsonut ja jotenkin Edgar on viihdyttävämpi, on kyllä vain Bendon vihaaja. Bendolla suht kovempia matseja ollut ja FOTNit on muutenkin niin sattumasta kiinni minkälaisia matseja sattuu korteilla yleensä tapahtumaan. Se että Edgar saa FOTN ja katsoo noita vastustajia kertoo vain Edgarin taitotasosta, spekuloida voi miten Bendo tuhoaisi Griffinin, Veachin(lol), Francan... Olisi niin yksipuolisia matseja Bendon osalta ettei mihinkään FOTN kunnioihin olisi edes mahdollisuuksia.

Edgarihan oli Danan bestis jonkun aikaa kun Dana halusi NY mestarin varmaankin sitä varten että Madison aukeaisi. Niin Dana sitten löi kamulleen noita Fot- palkintoja.

Edgarihan oli Danan bestis jonkun aikaa kun Dana halusi NY mestarin varmaankin sitä varten että Madison aukeaisi. Niin Dana sitten löi kamulleen noita Fot- palkintoja.

Sä se keksit aina hatusta mitä vaan ja esität ne faktoina! Ymmärtäisin jos oisit muotoillu tuon vaikka tyyliin "voisiko ajatella et Dana ois....plaa plaa...., mietteitä?" Mutta ei ku sieltä tulee tekstiä niinku oisit 110% oikeassa, aivan ku olisit juuri lopettanu puhelun ja kysyny sen varman vastauksen... :D

Pointtina tuo on mielenkiintoinen kyllä! Madison Squarella Edgar vs X pääotteluna. kyllä se hvin tuottais rahnaa UFC:lle!

Bendon jeesustelu ja jokaisen matsin tuomariäänille meno ärsyttää sen verran, että toivon Pettisin voittoa. Bendolla on kyllä kovia matseja esim. Guidaa vastaan, mutta minulla tökkii se miten Bendon ottelun kohdalla saa varautua siihen, että ottelu kestää 5 erää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, Bendossa vaivaa se yllätyksettömyys.Se o vähä ku kattois lätkämatsia ja tietää etukäteen et matsi päättyy 0-0 tasapeliin.KO ja lukotus artistit sentää tarjoo sitä jännitystä ku ei koskaan tiedä päättyyks se matsi nyt tähän

Edgarin jalkatyö on zumbaa ja bunnyjumpia? Just Bleed -jätkät vauhdissa :D

Tosiasiassa Edgarin jalkatyö on helvetin sähäkkää ja vaatii ihan hillitöntä kuntoa sekä taitoa. Tarpeeksi hyvät vastustajat kykenevät sulkemaan häkkiä niin, ettei Edgar pääse juoksemaan heitä kumoon, kuten Aldo teki.

On aika helvetin masentavaa lukea aina tätä samaa, kuinka jalkatyöskentelyyn painottavat ottelijat ovat maratoonareita, jotka eivät tulleet tappelemaan, vaan pistehippaamaan ja juoksemaan karkuun.

Myös se, että Edgarilla on leijonan sydän, nostaa hänen asemiaan minun silmissäni reilusti. Harva jätkä ottaa sellaista selkäsaunaa ja vielä nousee takaisin otteluun mukaan, kuin Edgar teki Maynardia vastaan kaksi kertaa putkeen.

Jos nyt vielä kevyensarjan tilastoja katsellaan, niin kuinka moni mestari onkaan lopettanut vastustajiaan? BJ Penn ja Edgar.

Edgarin jalkatyö on zumbaa ja bunnyjumpia? Just Bleed -jätkät vauhdissa :D

Tosiasiassa Edgarin jalkatyö on helvetin sähäkkää ja vaatii ihan hillitöntä kuntoa sekä taitoa. Tarpeeksi hyvät vastustajat kykenevät sulkemaan häkkiä niin, ettei Edgar pääse juoksemaan heitä kumoon, kuten Aldo teki.

On aika helvetin masentavaa lukea aina tätä samaa, kuinka jalkatyöskentelyyn painottavat ottelijat ovat maratoonareita, jotka eivät tulleet tappelemaan, vaan pistehippaamaan ja juoksemaan karkuun.

Myös se, että Edgarilla on leijonan sydän, nostaa hänen asemiaan minun silmissäni reilusti. Harva jätkä ottaa sellaista selkäsaunaa ja vielä nousee takaisin otteluun mukaan, kuin Edgar teki Maynardia vastaan kaksi kertaa putkeen.

Jos nyt vielä kevyensarjan tilastoja katsellaan, niin kuinka moni mestari onkaan lopettanut vastustajiaan? BJ Penn ja Edgar.

Ihan hyviä pointteja, kuten sanoin että itse ainakin olen Edgar fani ja matsinsa on voittanut ihan ansaitusti. Voimaa kyllä löytyy Maynardkin lopettamaan mutta Oliveiran kanssa vaikeuksia. Ja pistetään Penn tai Edgar Melendeziä ja Diazia vastaan niin ei varmasti kumpikaan lopeta. Katsotaan jos Bendolle tulevaisuudessa sattuu joku vähän huonompi vastustaja tai vanha Maynard joka lyö itsensä puhki tuhotessaan Edgaria 2x putkeen. Ei ole helpot ajat kellekkään tulossa kun Grant, Thomson, Healy ym. tulossa ja näitäkään herroja ei oikein vain lopetella.

Bendon jeesustelu ja jokaisen matsin tuomariäänille meno ärsyttää sen verran, että toivon Pettisin voittoa. Bendolla on kyllä kovia matseja esim. Guidaa vastaan, mutta minulla tökkii se miten Bendon ottelun kohdalla saa varautua siihen, että ottelu kestää 5 erää.

Ja jos tähän vielä lisätään sen mutsi + se hemmetin kiusallinen kosimistapaus matsin jälkeen. Suurimmasta osasta MMA-ottelijoista pidän tai tunteet on neutraaleja, mutta Bendoa melkein vihaan. Vituttaa kun mestarina on jätkä jolla on noin paljon kyseenalaisia tittelivoittoja.

PS. +1 Avatarista :)

Edgarin matsit ovat lähinny hyviä kun häntä lyödään naamaan ja joutuu selviytymään, muuten suht sparrimeininkiä ollut matseissa.

En ymmärrä miten kukaan pystyy viihdyttävyyteen vertailla Edgaria ja Bendoa.

Faneja on monenlaisia, itse haluan hyviä matseja, lopetuksia tai ei. Bendolla pari FOTYa taitaa olla Cerrona ja Pettis matseista ja syystä. Edgar lähinnä pomppii ja nakuttelee pistevoittoja ottaen helvetisti enemmän damagea kuin vastustajansa.

Älä hyvä mies kaiva jotain biased UFC statseja ja niitä vertaile, katso niitä helvetin matseja. Mielipidehän tämä on mutta jos kaikki molempien herrojen matsit on katsonut ja jotenkin Edgar on viihdyttävämpi, on kyllä vain Bendon vihaaja.

Se että Edgar saa FOTN ja katsoo noita vastustajia kertoo vain Edgarin taitotasosta, spekuloida voi miten Bendo tuhoaisi Griffinin, Veachin(lol), Francan...

vanha Maynard joka lyö itsensä puhki tuhotessaan Edgaria 2x putkeen.

itse ainakin olen Edgar fani

Faneja näköjään todellakin on monenlaisia :D

Minusta on omituista, että Bendo aina vääntelee sormillaan piparin kuvan kehässä. Tuomari Yamasaki tekee ihan samaa. Kumma että siihen ei puututa.

Faneja näköjään todellakin on monenlaisia :D

Vastaa nyt ihmeessä noihin myös mielummin kun lollailet (:D). Kuten olen alusta asti sanonut, mistä keskutelu alkoikaan, oli ottelijoiden viihdyttävyys verrattuna toisiin, joissa Bendo mielestäni voittaa selvästi. Ja jos sinä katsoisit ne matsit niin varmasti olisit samaa mieltä... Eikö Edgarin fanina saa kritisoida tai verrata toisen ottelijan parempaan viihdyttävyyteen? Ihan puhdasta faktaa ja analyysiä tässä vaan, voi kuulostaa vähän rajulta kun tuntuu Edgar olevan vähän liian lähellä sydäntäsi, vähän kuten se Gustafsson(Jones by TKO).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom