UFC 164: Henderson vs. Pettis - 31.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lehdistötilaisuus tullu!

Huomenna sit puntarihommia näihin aikoihin ^^

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
FS-ennakkojuttua lauantaille. Toistuvien toiveiden mukaan otettiin syyniin koko main card, samalla hieman uutta lähestymistapaa dialogin muodossa. Kivaa oli tehdä, toivottavasti maistuu lukijallekin.

Itse kun olen aina pienen ihmisen puolella, illan kiinnostavin nimi on Nikita Krylov. Erittäin mielenkiintoinen raskaansarjan tulokas Ukrainasta. Ja sinne jos minne kaivataan piristystä.

Jotenki alko särkeen korvia ku Dana kehuskeli viimesessä kysymyksessä "voittamatonta" Bendersonia. Mestaruusotteluissa, tiukka, ehkä kyseenalanen voitto Edgarista, häviö Edgarille rematsissa, puolisokea ei-painia-pliis-tai-haukun-sut-ämmäks (Diaz) eikä sitäkää saanu lopetettua, sit kyseenalainen "voitto" Melendezistä jossa hävis iskujen vaihdot ja ainoa asia mikä kavensi eroa oli low kickit karkuun lähtiessä ja pari counter polvea..

Kumpa vaan ei Benderson tulis LW historian ennätyksen rikkojaksi, ei ole ansaittu ku hävis Edgarille ja muutenki tappavan tylsä ottelija, eli Boringson.

WAR Pettis!!!!! Toivottavasti Pettis estää tuon vääryyden sunnuntai-aamuna!

Mulla alkaa kans särkeä korvia ja silmiä lukea sekä kuulla tuota "bendo hävisi sille ja tälle". Joo niin tekisi, kaikki tietää sen.
Sitä ei jaksa lukea jokapaikasta uudelleen ja uudelleen.

Mulla alkaa kans särkeä korvia ja silmiä lukea sekä kuulla tuota "bendo hävisi sille ja tälle". Joo niin tekisi, kaikki tietää sen.
Sitä ei jaksa lukea jokapaikasta uudelleen ja uudelleen.

Olet oikeassa. Liikaahan tuota on otettu esille ja puitu moneen otteeseen.

Sanottakoon että Boringsonin pitäisi ansaita (tulevat voitot) paikkansa, vääryys on tapahtunut jo eikä sille voi mitään. Selvät voitot tulevaisuudessa varmasti sais tukittua ne suut ympäri maailmaa. Ja näin kävisi paremmin lopetuksilla tietenkin.

Tulevaisuudessa vois olla ihan mukavia otteluita RDA, Nurmis, ja Thomson. Grant vs. Bendo ei minusta olisi kovin kiinnostava. Ei sytytä yhtään. Tosin tässä on monta muuttujaa vielä, ehkä se Aldon toivottu nousukin. :)

Mulla on varmaan muistissa aukko mutta mä muistan että Benson voitti Edgarin. Ja vaikkei olisikaan voittanut niin vitun hyvä että voitti Frankie rematch Edgarin, Edgarin valtakausi oli lyhyt mutta sitä vitunkin tylsempi kun Frankie ei saanut matseissaan ikinä mitään aikaan ja aina piti ottaa rematchin rematchia, koko saatanan LW seisoi pysähdyksissä kun yksi mestari vetää bunny jumppia 25 minsaa per matsi. Ei olisi ehkä haitannut jossain HWssa kun järki ottelijoita on alle 4, mutta LWSsä jossa taitotaso on UFCN kovatasoisin(ja ottelijamäärä suurin) niin vitutti ylikaiken tuo saatanan sähköjänis joka tuli vetää naruhyppelyä/varjonyrkkeilyä matsista toiseen. Nytkin sillä on mitä 3 vai 4 tappiota putkeen ja jotkut hehkuttaa sitä. Miks? :face:

Mulla on varmaan muistissa aukko mutta mä muistan että Benson voitti Edgarin. Ja vaikkei olisikaan voittanut niin vitun hyvä että voitti Frankie rematch Edgarin, Edgarin valtakausi oli lyhyt mutta sitä vitunkin tylsempi kun Frankie ei saanut matseissaan ikinä mitään aikaan ja aina piti ottaa rematchin rematchia, koko saatanan LW seisoi pysähdyksissä kun yksi mestari vetää bunny jumppia 25 minsaa per matsi. Ei olisi ehkä haitannut jossain HWssa kun järki ottelijoita on alle 4, mutta LWSsä jossa taitotaso on UFCN kovatasoisin(ja ottelijamäärä suurin) niin vitutti ylikaiken tuo saatanan sähköjänis joka tuli vetää naruhyppelyä/varjonyrkkeilyä matsista toiseen. Nytkin sillä on mitä 3 vai 4 tappiota putkeen ja jotkut hehkuttaa sitä. Miks? :face:

Missä mielessä tykkäät Bensonista enemmän mestarina? Imo Frankien matsit mestarina oli viihdyttävämpiä mitä Bensonin on olleet. Frankie myös voitti omat matsinsa selvemmin mitä Benson on voittanut omansa Diaz-matsia lukuunottamatta.

Ps.Frankie voitti Charles Oliveiran vajaa pari kk sitten eli ei ole enää tappioputkessa.

Guidan matsia odotan vesi kielellä. Ne ketkä valittavat Guidan tyylistä eivät selvästikään ymmärrä vapaaottelusta juuri mitään ja suosittelisinkin heille nyrkkeilyn seuraamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kun olen aina pienen ihmisen puolella, illan kiinnostavin nimi on Nikita Krylov. Erittäin mielenkiintoinen raskaansarjan tulokas Ukrainasta. Ja sinne jos minne kaivataan piristystä.

Katselitko vain rekordia vai millä perusteilla pidät "erittäin mielenkiintoisena"? Mielestäni ikä on ainoa positiivinen asia tässä kaverissa. Recordissa pelkkiä mätisäkkejä ja näytti ainakin viimeisimmässä matsissaan luvalla sanoen todella paskalta ufc:n häntäpään hw-ottelijoihin nähden. Millä lie suhteilla onnistunut pääsemään ufc:hen..

Nytkin sillä on mitä 3 vai 4 tappiota putkeen ja jotkut hehkuttaa sitä. Miks? :face:
Kaksi tiukkaakin tiukempaa tappiota Bensonille eli nykyiselle mestarille ja yksi tasainen matsi toisen hallitsevan mestarin Jose Aldon kanssa. Paska ottelija, kun hävisi noille.

Sonnenkin on varmaan sitten paska, kun oli kahden tappion putkessa, Anderson Silvalle ja Jon Jonesille.

Betsata ajattelin tätä eventtiä mutta yks asia ihmetyttää miksi Guidalla on 4 kerroin? Eikai Mendes nyt niin ylivoimainen ole vai onko Guidalla jotain probleemaa ollu joka on itellä menny täysin ohitte?

Bartnetto-san! Hyva lisa UFC rosteriin. Veikkaan etta pistelee Miria pataan ihan pystyssa.

Katselitko vain rekordia vai millä perusteilla pidät "erittäin mielenkiintoisena"? Mielestäni ikä on ainoa positiivinen asia tässä kaverissa. Recordissa pelkkiä mätisäkkejä ja näytti ainakin viimeisimmässä matsissaan luvalla sanoen todella paskalta ufc:n häntäpään hw-ottelijoihin nähden. Millä lie suhteilla onnistunut pääsemään ufc:hen..

Mielenkiintoinen ennen kaikkea suhteessa siihen, että HW kaipaa lisää puhtia ja tuoretta verta, ei niinkään 35-vuotiaita Barnetteja. Tämä jannu on jotain tehnyt oikein, kun on UFC:ssä 21-vuotiaana. Myönnettäköön, että vastustajien tasoa en ole järin tarkkaan väijynyt, varmaan ihan paskoja, koska yksikään ei ole toiseen erään saakka jatkanut. Kiinnostava tapaus, voi olla, että matsin jälkeen näyttää toisenlaiselta.

Onko jotain pahasti pielessä? Milwaukeessa on kello 3 AM ja muka tunnin päästä alkamassa?!?!?

edit. Tätä ei voi kyllä missata, pakko nähdä kuinka tylsältä voi näyttää uninen Boringson puntarilla.

Tosin on varmaan UFC:n YouTube mies ollu vähän kahvilla ku laittanu tuota striimiä.. Ei ne nyt tähä aikaa voi olla :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Missä mielessä tykkäät Bensonista enemmän mestarina? Imo Frankien matsit mestarina oli viihdyttävämpiä mitä Bensonin on olleet. Frankie myös voitti omat matsinsa selvemmin mitä Benson on voittanut omansa Diaz-matsia lukuunottamatta.

Ps.Frankie voitti Charles Oliveiran vajaa pari kk sitten eli ei ole enää tappioputkessa.

Benson on mielestäni ollut paljon miellyttävämpi seurata. En tykännyt ikinä Edgarin jänöhyppelystä missä se ei saanut mitään aikaan.

Benson on mielestäni ollut paljon miellyttävämpi seurata.
Mies on yhtä hauska mitä sinun postaukset

Toivottavasti Mir vs Josh nähdään samanlaista mattoäksöniä mitä Nogia vastaan, jotenkin vain onneton promoaminen oli countdownissa molemmilla.

Ei sinne hauskaa mennä pitämään vaan voittamaan. Edgar taasen meni vetään bunnyjumppia ja jotain bodypumppia. Zumbaohjaajahan se varmaan on siviiliammatiltaan.

Ei sinne hauskaa mennä pitämään vaan voittamaan. Edgar taasen meni vetään bunnyjumppia ja jotain bodypumppia. Zumbaohjaajahan se varmaan on siviiliammatiltaan.

Selvemminhän Edgar voitti omat matsinsa mitä Benson. En edelleenkään ihan ymmärrä mikä tekee Bensonista viihdyttävän ottelijan jos pitää Frankieta tylsänä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom