Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla alkaa kans särkeä korvia ja silmiä lukea sekä kuulla tuota "bendo hävisi sille ja tälle". Joo niin tekisi, kaikki tietää sen.
Sitä ei jaksa lukea jokapaikasta uudelleen ja uudelleen.
Mulla on varmaan muistissa aukko mutta mä muistan että Benson voitti Edgarin. Ja vaikkei olisikaan voittanut niin vitun hyvä että voitti Frankie rematch Edgarin, Edgarin valtakausi oli lyhyt mutta sitä vitunkin tylsempi kun Frankie ei saanut matseissaan ikinä mitään aikaan ja aina piti ottaa rematchin rematchia, koko saatanan LW seisoi pysähdyksissä kun yksi mestari vetää bunny jumppia 25 minsaa per matsi. Ei olisi ehkä haitannut jossain HWssa kun järki ottelijoita on alle 4, mutta LWSsä jossa taitotaso on UFCN kovatasoisin(ja ottelijamäärä suurin) niin vitutti ylikaiken tuo saatanan sähköjänis joka tuli vetää naruhyppelyä/varjonyrkkeilyä matsista toiseen. Nytkin sillä on mitä 3 vai 4 tappiota putkeen ja jotkut hehkuttaa sitä. Miks? :face:
Itse kun olen aina pienen ihmisen puolella, illan kiinnostavin nimi on Nikita Krylov. Erittäin mielenkiintoinen raskaansarjan tulokas Ukrainasta. Ja sinne jos minne kaivataan piristystä.
Kaksi tiukkaakin tiukempaa tappiota Bensonille eli nykyiselle mestarille ja yksi tasainen matsi toisen hallitsevan mestarin Jose Aldon kanssa. Paska ottelija, kun hävisi noille.Nytkin sillä on mitä 3 vai 4 tappiota putkeen ja jotkut hehkuttaa sitä. Miks? :face:
Katselitko vain rekordia vai millä perusteilla pidät "erittäin mielenkiintoisena"? Mielestäni ikä on ainoa positiivinen asia tässä kaverissa. Recordissa pelkkiä mätisäkkejä ja näytti ainakin viimeisimmässä matsissaan luvalla sanoen todella paskalta ufc:n häntäpään hw-ottelijoihin nähden. Millä lie suhteilla onnistunut pääsemään ufc:hen..
Missä mielessä tykkäät Bensonista enemmän mestarina? Imo Frankien matsit mestarina oli viihdyttävämpiä mitä Bensonin on olleet. Frankie myös voitti omat matsinsa selvemmin mitä Benson on voittanut omansa Diaz-matsia lukuunottamatta.
Ps.Frankie voitti Charles Oliveiran vajaa pari kk sitten eli ei ole enää tappioputkessa.
Mies on yhtä hauska mitä sinun postauksetBenson on mielestäni ollut paljon miellyttävämpi seurata.
Ei sinne hauskaa mennä pitämään vaan voittamaan. Edgar taasen meni vetään bunnyjumppia ja jotain bodypumppia. Zumbaohjaajahan se varmaan on siviiliammatiltaan.