Ei Weidman ole parempi kuin Silva vain voittamalla Silvan, samalla logiikalla Werdum olisi parempi kuin Fedor. Werdum raiskasi Fedorin täysin alle 70 sekunnin, ja Bigfoot hakkasi Fedorin aivan päreiksi 10 minuutissa, silti en pidä näitä kumpaakaan Fedoria parempana, eikä niistä tulekkaan. Hendo on toki parempi kuin Fedor. Silva on jo vanha mies joka on jo selvittänyt monenlaisia painijoita erilaisine variaatioineen, jos nyt tulee yksi joka osaa roikkua kiinni 25 minuuttia päästämättä irti, niin ei se heikennä Silvan saavutuksia.
En puhunut saavutuksista vaan taitotasosta, ne on kaksi ihan eri asiaa. Jos Weidman on täysin ylivoimainen Silvaa vastaan, niin katson, että Silva ei olisi edes primessään pärjännyt Weidmanille. En tarkoita tällä sellaista voittoa, että Weidman lukottaisi nopeasti Silvan ala Werdum vs Fedor vaan sellaista kauan kestävää dominointia mistä jokainen näkee, että Weidman on kokonaisuutena taitotasoltaan niin selvästi edellä Silvaa, ettei sitä voi enää yksin selittää Silvan hiipumisella. Mitä tulee Fedoriin muuten, niin mun mielestä Fedor oli kauempana primestään ottaessaan selkäänsä Bigfootilta mitä Silva on tällä hetkellä. Mutta se on vain mun mielipide ja se on ihan ok, että olet varmasti siitä eri mieltä.
Mä en usko että Silvan voitto Weidmanista on Silvan uran merkittävin voitto, jos sinä olet sitä mieltä niin hyvä niin. Pitääpä tossa jouten ollessa katsella sun vanhat predictionit läpi, muistaakseni oot veikannut tässä jo parisen vuotta aina Silvaa vastaan ja aina on ollut kepittäjää vastassa, aina mennyt väärin. Mikäli muistan oikein niin pidä mielessä ne väärin veikatut kerrat ennen kuin julistaudut tietäjäksi että kuka Silvan vei.
Tuhlaat aikaasi. Olen varmaan ainoa tai niitä harvoja tällä forumilla, joka on oikeasti kiinnittänyt huomiota siihen, ettei koskaan esitä mitään ennusteita matseista varmoina faktoina vaan olen ilmoittanut aina ennustukseni lopulta prosentteina. Silloin harvoin, kun olen jotain "varmaa" heittänyt tulevaisuudesta ennakkoon, niin olen myös aina lisännyt viestiin, että nyt on sitten läppää/fanilaseja mukana, ettei kenellekään ole jäänyt epäselväksi. Silvan matseista olen muistaakseni arvioinut ennakkoon vain Sonnen uusintaa, jota pidin lähes kolikonheittona tai Silvaa lievänä suosikkina. Bonnar-matsista olen kirjoittanut varmaan tyyliin jotain 10-15% Bonnarille jne. Mutta siitä vain kaivamaan niitä jos et usko.