UFC 157: Rousey vs. Carmouche [SPOILERS]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vittu mitä paskaa.. Vielä enemmän vituttaa jos Machidalle annettais toinen tittelimatsi tän perusteella. Vituttaa tuo Roganinkin överi Machida-hehkutus..

Ihan sama sinänsä ihan kiva nähä toistamisee kusenjuoja untenmailla. Ei oo kyllä meikäläisen ilta tänään, kaikki ketä oon kannattanu on hävinny

Aika naurettavaa paskaa tuon Lyoton pomppinen, vaikka mies osui muutaman iskun, suurimman osan ajasta Hendo vei octagonin hallinnalla + sai enemmän iskuja perille. Pitäs kylmästi vain tietokoneella laskea kaikki muuttujat mitä matsissa tapahtuu ja sen perusteella ratkaista voittaja niin jäis mitään jossiteltavaa.

Itse näen ainaki että Makita vois olla se joka jonesin vois parhaiten yllättää tällä hetkellä, itse näkisin Makitan selviävän paremmin Jonesia vastaan ku Hendo, juurikin tuon tyylin perusteella. Ja kyllähän tuo ihan oikein meni, Lyoto sai hyvin ländättyä iskut vaikka peruutteliki, aika tappava tyyli Hendon tyylille. Tosiaan eihän tuo mitään mukavaa katseltavaa ollu, alko vähän pitkästyttään itelläki, ja turhauttaan Hendon puolesta. Oon kuitenki iloinen ettei kummaltakaan lähteny taju tai muuten lopetettu nöyryyttävästi. UD ton ois pitäny olla, mutta aivan sama ku oikea mies voitti. PF pressiä ja PF scrummia ootellessa, Danan mietteet matsista ja että pääseekö Lyoto tuolla esityksellä nyt Jonesia vastaan seuraavaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks sitä jotenkin piloilla ite ja odottaa jotain ihmellistä näiltä äijiltä aina, kun tuntu, että toikin matsi oli jotenkin perseestä. Hendon groundia odottelin ja sitäkin ajattelin vähän moniulotteisemmaksi. Karatekat nyt voi aina haukkua pakittelijoiks, jos haluaa mut silti sitä vaan ei oo hauskaa kattoo mut täytyy vaan arvostaa.

Tuskin Dana nyt joka kerta viitsii lupauksiaan pyörtää ja eihän tuolla lhw:ssa muita varteenotettavia vastustajia olekkaan. Machidalla parhaat mahdollisuudet Jonesia vastaan, Hendo olisi pilkottu palasiksi.

Nyt vaan muutaman kerran kattoo repeatilla, kun shogun veti machidan levyks ja jones kuristi älyn ämpäriin. Laantuu nämäki fiilikset varmaa siitä sitte.

Suositut

Back
Ylös Bottom