Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Illaks varmat betsivinkit jengille. Machida by tko, faber ud, kössi ud ja mcgee:n voitto. Melkein 20 kerroin irtoo tuosta.
Pääottelu kiinnostaa niin vähän, että pistin boikottiin MMA-veikkauksessa Pakkiksella. Naisten vapari on jotain niin urpoa.
En tiä oonko ainut joka diggaa Koscheckista, tuntuu et ukko on vähä semmonen et vetää vähä roolia tuola mutta muuten on hyvä tyyppi. Toivon Kössille voittoa ja näytti olevan hullunkiilto silmissä punnituksis. Kuivaselle myös tietysti voittoa toivotaan, vitsi ku sais jonku hienon KO:n nii jäis nimi vähä yhdysvaltalaistenki fanien huulille.
Antonin kertoimet on alusta asti haiskahtaneet lievästi ylikertoimilta. Toisaalta voi olla, että on tullut aliarvioitua sen merkitystä, että Chiesa on päässyt nyt ensimmäistä kertaa treenaamaan ammattimaisesti. Chiesa on todennäköisemmin se, joka on kehittynyt ottelijana enemmän sitten aiempien näyttöjen.
Naisten matsi ei kiinnosta. Surullista katsoa kun naiset lyövät toisiaan.
Itse taas odottelen ihan mielenkiinnolla tuota naistenkin matsia. Mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään naisten vaparia vastaan, vaan se on mun mielestä urheilua siinä missä miestenkin. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä, että kuuluuko esim. tämä matsi pääotteluksi.
Naisten matsi ei kiinnosta. Surullista katsoa kun naiset lyövät toisiaan.